5 meo dmt

Discussion in 'Research Chemicals' started by mopsie, Apr 14, 2006.

1. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    swim heeft het gevonden en wilde eens horen of er al iemand dit goedje geprobeert heeft liefst in het nedelands hij is niet zo taalkundig in het engels .
    wat zijn de dosisen, en wat voel je je als je het gebruikt heb en hoe lang werkt het en hoe gebruik je het free base?

2. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    swim wil weten hoe jeje best je rc bewaart in de diepvries ofzo voor een lange termijn luchtledig en donker is geen probleem

3. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    Hey Mopsie,
    die persoon die je niet kent, die heeft pure DMT gevonden?
    Of gewoon een dmt bevatende plant of zaad of iets dergelijks?
    Ik heb het 1 keer gedaan YOPO zaadjes, like hell ik vond het echt niet leuk maar de uitwerking is wel vrij heftig te noemen.

Nouja dit geeft nog geen antwoord op je vraag, ik zal eens kijken als ik tijd heb wat een goeie dosis pure dmt is.
    Beloof je niks hoor maar ik kan me wel herrineren dat ik het ergens gelezen heb voordat ik aan die yopo begon :)

Grz...

4. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    hoi

swim zegt dat het om de synthetische vorm gaat van 5 meo dmt en heeft je raport van de yopo zaadjes ook gelezen:)

5. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    SWIM heeft het zelf nooit gebruikt maar wel wat betrouwbare info gevonden en vertaald:
    De dosering van 5-MeO-DMT is ongeveer 1/10 to 1/2 van dat van gewone DMT, afhankelijk van de gevoeligheid van het persoon.
    Een standaard dosis voor het roken van 5-MeO-DMT is tussen de 2-15 mg en voor snuiven 5-20 mg.
    Het is belanrijk goed te wegen omdat een klein verschil je trip te overweldigend kan maken.
    Het is dus het best om voor de eerste keer met slechts enkele miligrammen te beginnen.
    Het is niet ongewoon voor mensen die 20-30 mg roken om enkele weken er geestelijke problemen aan over te houden.
    Als het gerookt wordt is het op vol effect binnen 10-60 seconden en als het gesnoven wordt komen de effecten meestal binnen 5 minuten.
    De hoofdeffecten duren meestal 5-20 minuten als het gerookt wordt, en 30-45 als het gesnoven wordt.
    Daarna kan het nog enkele uren duren voor je weer op baseline bent.
    De ervaring van het roken van 5-MeO-DMT wordt beestal beschreven als uit een kanon geschoten worden, en daarom is het het best om te gaan zitten voor je het rookt.
    In tegenstelling tot gewone DMT is 5-MeO-DMT veel minder visueel en wordt vaak beschreven als ''De grote ruimte"
    Als het gesnoven wordt komen de effecten veel langzamer op en verdwijnen ook langzamer, waardoor de trip een stuk hanteerbaarder is dan wanneer het gerookt wordt, dit wordt voor beginners dan ook meer aangeraden.
    Mensen die 5-MeO-DMT snoven vonden dat ze de inzichten die ze kregen tijdens de trip beter konden plaatsen dan wanneer ze het rookten, omdat de trip minder intens was.
    Desondanks kan ook een gesnoven dosis 5-MeO-DMT extreem overweldigend zijn, en je enkele dagen geestelijk en mentaal verbaasd achterlaten.
    EEN hele belangrijke tip is dat je tijdens het roken de rook zolag mogelijk inmoet houden, omdat later bij nemen de komende uren niet meer zal werken.
    Veel plezier ;)