BUSH BEVESTIGDE GEBRUIK MARIHUANA

Discussion in 'Nieuws over drugs' started by Alfa, Mar 4, 2005.

1. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    BUSH BEVESTIGDE GEBRUIK MARIHUANA

De Amerikaanse president George Bush heeft in zekere zin toegegeven dat hij vroeger marihuana heeft gebruikt. Dat blijkt uit geluidsopnames die in het geheim door een vriend zijn gemaakt.

The New York Times citeerde gisteren uit de 12 bandjes van de vriend, Doug Wead. Ze geven gesprekken weer in de periode van begin 1998, toen Bush junior zat te overwegen een gooi naar het presidentschap te doen, tot net voor de nationale conventie van de Republikeinen in 2000.

Uit de opnamen blijkt hoe Bush bezig was een strategie te bedenken om zoveel mogelijk kiezers achter zich te krijgen, door te proberen zowel strenggelovige als seculiere Amerikanen te vriend te houden. Hij zegt onder andere dat eigenlijk zou moeten afgeven op homoseksuelen om zo conservatieve christenen aan zich te binden. Bush concludeert dat hij dat niet kan doen, omdat hijzelf een zondaar is.

Verder zegt hij dat toenmalig vice-president Al Gore er heel onverstandig aan heeft gedaan om openlijk toe te geven dat hij vroeger wel eens marihuana heeft gebruikt. ,,Ik zou nooit antwoord geven op de marihuana-vragen. Weet je waarom? Omdat ik niet wil dat jonge kinderen hetzelfde gaan uitproberen wat ik heb uitgeprobeerd.''

Wead zegt de opnamen te hebben gemaakt omdat Bush in zijn ogen een historische figuur is. Het Witte Huis trekt de authenticiteit van de opnames niet in twijfel. ,,Gouverneur Bush voerde in een ontspannen, terloopse sfeer gesprekken met iemand die hij voor een vriend hield'', luidde de reactie van Witte-Huiswoordvoerder Trent Duffy.

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Sja...je snapt het niet...zitten kweenie hoeveel amerikanen vast omdat ze 1 jointje op zak hadden...terwijl Bush met een onrein geweten de 'war on drugs' voortzet [​IMG]

3. iz0r

iz0r Newbie

Reputation Points:
    2
    we wisten al langer dat 't een stel hypocriete criminelen zijn.

4. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    ja dat heb je goed [​IMG]en diehypocriete bush helemaal kijk maar eens naarde film9/11 dan kan je zien hoe ze daar echt zijn. amerika pfff laat me niet lachen zogenaamde vrijheid en zo [​IMG]wat een k.t ##@4%&*fck land zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil niet zeggen dat het hier met harry potter en z'n vrindjes alles is maar altijd nog 10 maal beter als daar[​IMG]

5. P!MPJU!C3

P!MPJU!C3 Newbie

Reputation Points:
    17
    Het is hier wel fantastisch. Ik zal je uitleggen waarom. Nederland heeft het zo ontiegelijk goed voor elkaar dat wij geen leider nodig hebben. Niemand neemt Balkenende serieus howel ut een betse man is. Dat is goed. In een tijd van onmetelijke rijkdom en gebrek aan echt serieuse maatschappelijke problemen zullen leiders als Balkenende omhoog springen. Net als Geert Wilders en zijn belachelijke compaan Hirshi Somalie. Wie neemt hun echt serieus? Ik niet! Elke Nederlander heeft diep in zijn hart respect voor marokanen en andere etnixche minderheden. Dus....

P!MPJU!C3