DMT informatie

Discussion in 'Diverse drugs' started by Dr. Shadow, Nov 9, 2004.

1. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    Hier in de buurt verkopen ze DMT maar is dat spul nou legaal of niet?

Last edited by a moderator: Dec 28, 2006
  2. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    DMT, afkorting van di-methyl tryptamine is in het ruggemerg van ieder menselijk lichaam te vinden. Ten tijde van de Eerste Psychedelische Golf genoot DMT enige bekendheid als Bussiness Man's Trip, zo geheten vanwege de korte werkingsduur: een pijpje van 25 milligram synthetische DMT veroorzaakt een intensieve trip van een kwartier. Een zakenman kan het doen in zijn lunchpauze. DMT is in veel planten terug te vinden, onder andere in de algemeen in Nederland voorkomende grassoort Phalaris arundinacea, rietgras.
    Maar DMT is volgens mij niet legaal verkrijgbaar in Nederland.Een standaard dosis voor het roken van DMT is 15-60mg.
    Kan iemand me vertellen als 5-MeO-DMT nou DMT is of iets soortgelijks. a.v.b. groete noky

3. venom

venom Newbie

Reputation Points:
    33
    SWIM heeft zelf al 5-MeO-DMT gerookt, en het werkt bij hem al zeer effectief vanaf 3mg, 6mg of 7mg is voor SWIM al niet meer te harden. De visuele effecten van DMT zijn niet aanwezig bij de 5-MeO. Wel heeft SWIM al lichte hallucinaties meegemaakt.
    Voor de rest is 5-MeO-DMT echt een heel zware bodyrush. Je inhaleert de ranzige plastiek smaak, en 5 tot 10 seconden erna, wordt al het gevoel in je lichaam zo intens. Ik dacht dat 5-MeO nu ook illegaal verklaard is in zowel België als Nederland?

4. e-Thom

e-Thom Newbie

Reputation Points:
    11
    5-MeO-DMT is 5-Methoxy-Dimethyltryptamine en vergelijkbaar qua effect met DMT. het is volgens mij niet illegaal maar heel zeker ben ik er niet van. Je kan het alleszins nog altijd online kopen

5. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    Volgens mij zijn die meeste online bedrijfjes die designer drugs etc verkopen grote oplichterij

6. venom

venom Newbie

Reputation Points:
    33
    er zijn er nog wel enkele goeie, maar die bevinde zich in china enzo.
    Je hebt ook nog een scandinavische maar die is echt oplichterij

7. e-Thom

e-Thom Newbie

Reputation Points:
    11
    er waren heel wat (en ik bedoel heeeeeeeeeeel wat) van die websites in de vs die rc verkochten. ze waren geen oplichters maar onlangs heeft de dea schoon schip gehouden en al die kerels achter die websites opgepakt op basis van de analog act (een wet die zegt dat alle psychotrope stoffen die afgeleid zijn van illegale substanties ook illegaal zijn)
    er zijn er dus nog wel een paar over maar die bevinden zich zoals gezegd voornamelijk in azië.

8. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    Heeft iemand ervaringen met zulke maatschappijen? of mag ik dat hier niet vragen?

9. P!MPJU!C3

P!MPJU!C3 Newbie

Reputation Points:
    17
    Dmt iz niejt legaal verkrygbaar

10. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Dmt is legaal verkrijgbaar in bijvoorbeeld ayahuasca... combinatie van Mao remmer en een dmt bevattende stof... synthetische dmt is illegaal. Ayahuasca is wel te bestellen bij <kniperdeknip>(heb ik daar ook gedaan en is geen oplichterij)...

opsich mag men wel stoppen met het kopierenuit het boek"Uit je bol"(noky [​IMG])... plaats dan gewoon een linknaar een sitemet hoofdstuk dmt van dat boek.

Er mag geen link worden geplaatst naar een commerciële website.

Ctraldel (Moderator Nederlands Forum)Edited by: ctraltdel

11. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Ik heb liever dat de informatie hier gelijk voorhanden is i.p.v. dat er een link geplaatst word.

12. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
  13. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    SWIM heeft alleen "ervaring" met de yopo... Hij heeft 4 zaadjes gerookt wat erg smerig was... Hij kreeg daarmee niet meer dan een ontzettende kramp en gloeiende nek, beetje verlies van controle over ledematen en een roodachtige waas voor z'n ogen.
    Hij gaat binnen nu en zeer kort het snuiven met eetbare kalk proberen. Hij laat het nog wel horen...

14. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    je kan het toch ook gewoon weten of thee zetten ofzo als je er MAO-remmers bij doet?

15. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Moet kunnen denk ik... maar bij het eten komt het effect veel later op en houd veel langer aan, terwijl SWIM bij DMT juist het korte intense tripje wil meemaken...

16. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    SWIM vond die ayahuasca flink smerig (hij kreeg het bijna niet weg) kwartiertje erna flink kotsen en 5 minuten ofzo zag hij een beetje een waas overal over heen daarna weer nuchter. Als je het binnen kan houden is het vast wel tof maar wel vies om binnen te krijgen [​IMG]

17. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    Ja dat had ik met LSA (baby woodrose zaadjes) Het duurde uren voor ik begon te trippen en in die uren ben ik kotsmisselijk geweest. Ik had niet meer gedacht dat ik nog zou trippen en had er tegen de tijd dat het begon ook helemaal geen behoefte meer aan, ik ben gaan slapen.
    Maar als je graag een korte hevige trip wil kan je ook salvia extract kopen. Ik heb het nog niet getest maar wat ik er van hoor en lees is niet mis. Ik ga volgende maand waarschijnlijk mijn eerste salvia tripje maken...

18. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Salvia is erg heftig en supervet(als je het aankunt), maar niet te vergelijken met DMT... Een DMT trip heeft SWIM nog niet gehad, though... hij wacht op het geschikte moment en dan jast hij die yopo z'n neus door. Het roken was echt te smerig. I am benieuwd naar het snuifeffect met 'eetbare kalk'...

19. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Met salvia heeft SWIM nooit een heftige ervaring gehad maar yopo met eetbare kalk was een heel ander verhaal.
    SWIM heeft nog nooit zo'n vage trip meegemaakt als met yopo, had 5 zaadjes gepoft en gemengt met die kalk het koste hem aardig wat moeite om het op te snuiven en daarna zat hij 5 minuten en had een sterk gevoel dat het net als met die salvia weinig zou voorstellen, FOUT, I am toen echt voor 45 min naar de ruimte geschoten. Zo intens dat hij twijvelde of hij wel genoeg brandstof had om veilig thuis te komen.
    Maar al met al een prachtige ervaring.(dat wel) Beetje laat maar dacht plaats toch ff my ervaring.

20. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Hahaha noky, vette sjit.. SWIM heeft ook nog yopo zaadjes hij krijgt ze alleen niet gepoft.. Hoe heeft You dat gedaan?