Dosering GHB

Discussion in 'GHB' started by legalize!, Jul 6, 2005.

1. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Ik weet niet of er al een topic is over hoe je ghb doseerd dus ik open er ff 1tje [​IMG]

Ik en een vriend gebruiken op feesten regelmatig XTC maar nu zijn we wel nieuwschierig naar GHB! Alleen weten we niet zo goed hoe we het moeten doseren en aangezien je makkelijk overdoseerd lijkt het mij verstandig het even te vragen. We hadden ergens gelezen dat voor ong. 50 kilo aan lichaams gewicht ong. een kwart tot een half buisje genoeg moest zijn om er wat van te voelen. Dus wij een vol buisje van Xplo in twee glazen verdeeld maar hebben niks tot niet veel gevoeld. Werd alleen super gaar toen ik ging blowen ben dus ook vroeg naar bed gegaan!
    Nu is de vraag.. jaja.. hoeveel hebben jullie(die ghb gebruiken) in laten we zeggen Xplo buisjes nodig om eens lekker uit je naad te gaan.. lichaams gewicht laten we zeggen gemiddeld 60 kilo??? Of is dat niet echt te zeggen..? Hoeveelnemen jullie dan..?

2. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    I am ong 85 kg en heeft ongeveer 10cc nodig om goed maf te worden
    maar niet knockout te gaan. Het hangt nattuurlijk ook af van de sterkte
    maar we praten hier nattuurlijk over goeie zuivere kwaliteit toch?

oja voor als je het niet wist 10cc zijn 2 explosion buisjes

3. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Swam weegt ongeveer 95 kilo en heb zo'n 4,5 ml ghb nodig voor een aangenaam gevoel dus laten we zeggen op een paar druppels na een flesje xplosion.
    Dus denk als je 50 kilo weegt en zuivere ghb heb zou 0,6 flesje xplosion toch wel een aangenaam gevoel moet geven.
    Zo niet zou je het voorzichtig op kunnen bouwen.Edited by: noky

4. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Aha.. daaaank u vriendelijk![​IMG]
    Dan neem ik waarschijnlijk gewoon 1 buisje en zien wat er gebeurd. Maakt het trouwens ook uit of je veel en of vet gegeten hebt? En hoelangkan het ong. duren voordat het spul werkt?

5. Silonco

Silonco Mercury Member

Reputation Points:
    73
    from belgium
    Ghb werkt wel redelijk snel, ongeveer na 15/20 min voel je het al goed,tezien ook of je je inname met alcohol vermengt of niet dat heeft er allemaal effect op.Ik mix het lekker in een flesje eristoff blue [​IMG]

6. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Raad het zwaar af om erbij te drinken dus please..!!
    Denk dat er meerdere mogelijkheden zijn om een coma te vermijden!!het is gewoon een middel die moeilijk te mengen valt met alcohol.Je kan niet zeggen na 1/4 bier/smirnoff dat je het wel kan hebben!andersom eerder) aangezien bier/.. toch een stuk makkelijker te doseren valt.Maar als je houd van alcohol en ghb moet je je tijd beter indelen.
    Swim sprak laats een kerel die wel wat ghb wilde overkopen na iemand het over swim heb gehad.Je wil niet geloven wat een volk er is,ondanks de verhalen die ze te horen hebben gekregen over het gevaar
    En vertelde hem en zijn maten dat je er niet bij kan drinken,en geen had daar respect voor @( ben blij dat ie niks heb verkocht!!blijft toch een maat.
    En het zou geen maat zijn als ie mensenlevens op het spel zou zetten,hoe ziek het ook is dat je daar bij stil moet staan.Dan liever stilstaan.

7. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Ja, je mag GHB NOOIT met alcohol mengen. Dat is echt gevaarlijk. Zeker omdat GHB al moeilijk te doseren is. Als je bij de ehbo kijkt is de combi alcohol en ghb de grote boosdoener. (Downer + downer zorgt gemakkelijk ervoor dat je ademhaling helemaal wordt stilgelegd).

Het is handig om GHB te laten testen want de kwaliteit varieert nogal. In de testcentra komen we buisjes GHB tegen waarbij de hoeveelheid varieert van 25 - 50%. Meer kan ook niet want dan wordt de GHB te stroperig.

Bij GHB is er geen 'aan te raden hoeveelheid zoals bij XTC (1 - 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht) dus het is voorzichtig proberen en steeds iets bijpakken. Als je de GHB laat testen kun je na een aantal keer precies inschatten welke hoeveelheid voor jou werkt zonder dat je out gaat.

Succes en leuke en veilige trip gewenst!

8. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    G H B

Geen Hele Buisjes [​IMG]

9. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    lol anjin[​IMG],en bedankt pieps..nu ben ik weer wat wijzer. Altijd handig, eerst informatie zoeken en wat meer te weten komen over een drug voordat je het goedje gaat testen.. als iedereen dat nou deed[​IMG]
    Ga volgende week maar weer eens proberen met 3 kwart buisje dan[​IMG]!

10. Silonco

Silonco Mercury Member

Reputation Points:
    73
    from belgium
    voor iemand waarbij ghb nieuw is is het mengen met alcohol mss niet aan te raden, maar als je het al een tijdje gebruikt( een jaar of twee) weet je wel welke doseringen je aankan en of je het met alcohol kan mengen, en als je geen liters kan drinken kan het volgens mij toch geen kwaad, bij mij toch niet. Iedereen zegt wel dat het sterk af te raden is en ik zou dit ook aanraden bij nieuwkomers in de ghb wereld, maar ik weet zeker dat er nog velen zullen zijn op dit forum die het wel veel met alcohol mengen gewoon omdat ze al veel meer ervaring hebben en je weet waar je grenzen zijn.

11. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    @ Silonco,

Ongetwijfeld kun je als je ervaren gebruiker bent, beter inschatten wat je wel en niet aankan.

Als je 2 drugs pakt die allebei downers zijn dan loop je gewoon echt meer risico dat het ongunstig verloopt. Natuurlijk staat het iedereen vrij om het wel te doen.

Ook zou je je kunnen afvragen wat alcohol toevoegt. Uit onderzoek ( http://www.rozenbergps.com/index.php?frame=boek.php&item =407) blijkt dat de combi alcohol en ghb vaak uit gewoonte wordt genomen. De combi xtc en ghb wordt vaker bewust genomen en levert voor die gebruikers ook een meerwaarde op.

12. TheLight01

TheLight01 Newbie

Reputation Points:
    0
    Light er helemaal aan hoe sterk je G is, soms heb ik aan een halfje genoeg en soms aan 2..

altijd eerst even proberen met een halfje en geef het de tijd want soms duurt het even.. en dan kun je later altijd nog een halfje bijnemen.

13. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Guys,

Waarom zou je niet gewoon laten testen? No sweat...binnen een week duidelijkheid. Geen gekloot...kunt beter doseren, kost niks of heel weinig.

http://www.drugs-test.nl/

14. TheLight01

TheLight01 Newbie

Reputation Points:
    0
    Nouja dat is niet altijd zo, want er is geen vastgestelde dosis voor mensen met een bepaald gewicht, vrouwen of mannen... dus zelfs al weet je hoe sterk het isdan kun je daar zelf alsnog weinig mee.

Proberen bliojft de enige goede manier in mijn mening.

15. venom

venom Newbie

Reputation Points:
    33
    2 en een halve gram doet het wel het lekkerst bij me :)
    das ongeveer 7 a 8 ml als ik het koop

16. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    @TheLight01,

Je hebt wel gelijk dat de beste hoeveelheid bij iedereen anders is maar als je die eenmaal hebt vastgesteld dan kun je dus beter doseren. Maar de eerste keer is het (ook met geteste GHB) even uitproberen. Het is de volgende keren dan wel veel beter te doseren.

17. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Ja ik ga half / half nemen, heb nu ff niks dus moet ff w8en..

18. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Lo, nou heb het eindelijk uit kunnen proberen best vreemd.. Ik had eerst een half buisje genomen om 8u en20 min. gw8 daarna nog een half buisje.. ik voelde wel wat verandering maar niet echt veel[​IMG]Voelde me wat vrolijker en mijn benen wouden wel de hele tijd bewegen ofzo.. niet gek want ik had watvetteplatenopstaan[​IMG][​IMG] Nou toen 40 min. na het laatste buisje nog een halfje genomen(9u) en een uurtje(10u) later weer.. heb niet zo veel gevoeld, weleen vrolijk en het ik wil bewegen gevoel maarniet veel. Het gekke is dat het allemaal zo snel was uitgewerkt? had niet eens zo veel gegeten, was rond half 12 weer zo goed als nuchter dus heb ik maar wat geblowed!!

..was dit de volle werking?enis het normaal dat het zo vlug is uitwerkt?
    aan de kwaliteit zal het niet gelegen hebben hij was lekker stroperi[​IMG]
    of had ik gewoon een heel buisje in 1 keer moeten doen.. snap er niks van[​IMG]

grtn

19. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    Ik denk niet dat je de volle werking hebt gevoeld, persoonlijk moet ik
    in 1 keer een goeie dosis nemen. Als ik dezelfde dosis of zelf iets
    meer neem met een half uur tussentijd is de werking minder heftig.

je kan dus de volgende keer een heel buisje proberen. Ik weet zeker dat
    je dan meer voeld als toen na je 2e halve dosis. Mocht dit nog niet aan
    je wensen voldoen dan kun je stapsgewijs elke keer iets meer proberen.

veel plezier [​IMG]

20. mental defect

mental defect Newbie

Reputation Points:
    10
    Wil je er echt goed wat van voelen moet je erbij blowen ghb zonder wiet is als coke zonder bier.

Als je eenmaal achter je juiste dosis ben moet je na ongeveer 20-30 min
    een dikke joint roken nou dan stijg je vanzelf naar het plafond[​IMG]