English posters can ask the Dutch members here.

Discussion in 'Diverse drugs gerelateerde forums' started by WhiteSea, Jan 3, 2005.

1. WhiteSea

WhiteSea Newbie

Reputation Points:
    0
    Nice to see there is a Dutch forum here. I really miss not being over there any more. I would type this in Dutch, but it's been quite some time since I last used it and I will no doubt get it wrong.

I was just wondering if anyone here remembers the MTC parties at De Halle in Rotterdam, just over the Erasmus Brug ?

I manage to get back to NL a couple of times a year, but my Dutch friends and I used to have en excellent time at the MTC parties before they moved to Now & Wow. Maas Theatre also had some good parties.

Groetjes.

2. indjuwandjuwa

indjuwandjuwa Newbie

Reputation Points:
    5
    Ey bradhha,....

Have no clue what the MTC parties are -

has anyone here ever been to: CYBEX - MATIKA - MONONOM - WIRWAR - KX -ELEMENTAIRE -FOR ACID EYES ONLY parties?

wicked rutheless teeth grinding techno!!!

3. Dreeker

Dreeker Gold Member

Reputation Points:
    10
    from earth
    ik wil transferen naar een universitijt in neederland, en ik heb een paspoort, maar zijn de schoolen wel goed, want ik woon nu in de VS en ik wil een goie professie hebben?

Ik wil medschool doen, kennen jullie een goed college voor medschool of zoiets?

dank je wel!

Thansk sorry if my dutch is a bit on the dumb side

4. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Wat wil je voor opleiding doen? Er zijn een heleboel medische/farmaceutische/chemische opleidingen...

Welke opleiding heb je in de VS gedaan en op welk niveau?

5. sterckxke

sterckxke Newbie

Reputation Points:
    0
    het is algemeen bekent dat de scholen in belgie beter zijn dan in nederland,of dit zo met universiteiten ook is weet ik niet,maar de opleiding zou beter en waarshijnlijk ook zwaarder zijn in belgie.

6. MissD

MissD Newbie

Reputation Points:
    0
    Groningen is de studentenstad van Nederland

kijk hier eens: http://www.rug.nl

7. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Dat valt wel mee, de scholen in belgie hebben vooral een veel schoolsere mentaliteit. En bovendien hebben de meeste belgen nogal xenofobe trekjes, niet echt gezellig...

Of de opleiding beter is dan in nederland verschilt enorm per opleiding, dat zouden studieadviseurs van de grote universiteiten je moeten kunnen vertellen.

En volgens mij zit de TS niet te wachten op reclame voor welke stad geweldig gezellig zou zijn voor studenten, of vergis ik me?