Explosion

Discussion in 'Research Chemicals' started by TrustNobody, Dec 19, 2004.

1. TrustNobody

TrustNobody Newbie

Reputation Points:
    0

Ben hier zeer benieuwd naar Alfa, heb laatst een paar flesjes gehad maar nog niet durven nemen.

Weet jij ook wat meer over de samenstelling van het spullie.

Alvast bedankt

2. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Geen idee wat erin zit. Bij de testservice kwamen ze er niet uit. Zat vol met allerlei alkaloiden. Anyway. Een uur na inname van een klein flesje van dit drankje met de hels smerige smaak ging bij mij het licht aan. Een warm gevoel in mijn borst en wat lichte tintelingen vertelde mij dat er iets begon te werken. Nog geen vijf minuten later begon de euforie: ik werd supervrolijk en kreeg een lulkick. Ik was nog niet energiek. Dat kwam 10 minuten later pas.Maar toen ging de muziek aan. Pffff! Het werd mij al snel duidelijk dat een flesje absoluut genoeg is. (Normaal ben ik met 5 goede pillen goed op dreef) De euforie werd heel heftig. Ik space-de de pan uit op trancegeluiden. Echt niet normaal. Mega high. En dansen alsof ik een hele schep pillen ophad. Als een trein. Toen ik wat lichteffecten heb aangedaan (ik heb wat lasertjes enzo), werd het helemaal een vage bedoening. Kleuren bleven op mijn netvlies hangen en kwamen heel warm over. Ik word best jolig van dat spul. Mijn vrienden lagen in een deuk. We hebben op die avond bizar veel grappen gemaakt. Maar er was niet alleen plaats voor onzin, ook normale dingen werden besproken. Iedereen was extra begaan met elkaar, zoals je bij goede pillen ook wel mee maakt. Het was mega gezellig. Hoewel je retehard gaat heb je de boel goed onder controlle. En het blijft maar gaan he, dat spul. Na 4 a 5 uur gewerkt te hebben,begon het effect minder te worden.Slapen zat er nog even niet in. Niemand voelde zich brak of had negatieve effecten gehad. (5 man) De volgende dag was iedereen er weer fris bij. Helemaal niet zoals je zou verwachten na zo'n heftig effect. Al met al een aanrader!

3. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Klinkt goed...echt iets voor mij [​IMG] Is die vaagheid te vergelijken met mdma by the way?

4. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Het komt heel dicht in de buurt en doet er zeker niet voor onder.

5. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Als dat zo is dan verbaast het me niets dat dat binnenkort ook verboden word [​IMG] zucht... Maar ik ga dat zeker ook eens proberen [​IMG] Weet iemand nog meer soortgelijk spul van de smartshop?

6. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    Dat lijkt me wel wat. Kan er alleen niets over vinden online?

7. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Had effe een search op google gedaan kwam eigenlijk alleen maar 'Liquid Explosion - Orgasm' enzo tegen haha maar ook leuke plaatjes va nasa in google's afbeeldingenzoeker [​IMG]

Ik moet vanmiddag toch de stad in dus ik duik de smartshop wel effe in...effe kerstaankopen doen hehe

8. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Aaarrrggghhhh dat is balen ze hadden daar natuurlijk geen explosion [​IMG]

Dan maar supernova meegenomen...nooit van gehoord maar ja...ik zie wel wat voor spul het is [​IMG]

9. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Zou je je ervaring met supernova willen posten? (in een apart topic)

10. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Afgelopen nacht goed wezen feesten. Op het eerste feest niets heftigers dan red bull genomen.[​IMG]Het tweede feest was even rijden dus vandaar. Was een feest op een boederij, waarveel mensen explosion hadden genomen. Begint schijnbaar erg aan te slaan. Sommigen beschreven het effect als coky. In de technozaal nam ik een flesje. Jezus wat is dat ranzig! ik heb die avond ook nog menig gezicht zien vertrekken bij het innemen van explosion. Men zei dat dat was, zodat het niet in iemands drankje te doen was. Daarom was het drankje ook groen. Op zich wel ok. Mijn maag was erg leeg (5 uur s'nachts) en want ik had alles wel verbrand met dansen. Na 5!!! minuten begon het al te werken. Hij knalde er goed in. Pff. Ik ging erg hard in al die techno. Ik kon het vergelijken met 180 -200 mg MDMA. Driekwart flesje was beter geweest. Het leek mij beter om naar de andere zaal te gaan. Daar kon je zitten en was er van allerlei niet-elecronische muziek. Minder hectisch dus. Snel merkte ik dat ik veel losser was geworden. Ik voelde een sterke neiging tot praten en contact maken. Dat ging ook heel makkelijk. Maar niet zozeer dom lullen, zoals je bij xtc wel hebt, want mijn denkvermogen was volledig bij de tijd. Mijn invoelingsvermogen was erg hoog. Dansen ging geweldig en vol met de euforie die ik alleen van xtc ken. De muziek klonk erg goed. Het kwam heel bijzonder binnen.Ik kreeg vrij snel grote doppen. Ook kreeg ik behoorlijk wat kaakspanning. Eten ging niet gemakkelijk, maar beter als met xtc. Doordat er behoorlijk wat mensen op het feest rondliepenmet explosion op dat feest, was iedereen gezellig aan het kletsen en ging het ook ergens over. Ik heb veel parties gezien waarbij de meesten te hard gingen om nog wat zinnigs uit te kramen. Of dat mensen zo in hun zelf zijn, dat de gezelligheid ver te zoeken is. Dat was nu wel anders. Er zaten natuurlijk ook wel mensen tussen die alleen xtc op hadden, maar die kwamen na mate de avond vorderde steeds meer in de minderheid. Ook de combi explosion - xtc bleek erg geslaagd. Sommigen onderschatte de kracht van het spul en gingen te hard. Het bleek beter om maar een half buisje te nemen als men al xtc ophad. Het effect van explosion bleef bij mij al die tijd steady aan. Bij XTC heb je pieken in het effect waarin je even hard gaat, terwijl je daarna weer vrij normaal kan worden. Met explosion is dat niet. Daar bijf je gaan. [​IMG]Na twee uur nam ik nog een half flesje. Toen barste de euforie pas goed los. Op de dansvloer kon ik heel stevig doorstappen. Voelde goed. Kaakspanning werd af en toe behoorlijk heftig. Om 10.30 was het effect al behoorlijk afgenomen. Op zich logisch. Vloeibaar, dus werkt snel en is dus ook weer snel afgebroken. Toen bij iemand thuis afteren met een man of 10.Bijna iedereen had explosion gehad en was heel tevreden.Sommigen hadden het al eerder gebruikt en waren zwaar overtuigd. Je word er ook niet zo verrot van als van xtc. Je gaat geen ongecontroleerde dingen zeggen of doen waar je later spijt van krijgt. KOrtom er is controlle. Na een paar uurtjes gezelligheid en geouwehoer, ben ik naar huis gegaan. Toen . Behalve dat ik wat moe was, was ik volledig in staat omnog een paar uur te telefoneren.

Om 17.00 ben ik gaan pitten tot 22.20 Ik ben weer helemaal bij de tijd en klaar voor een nieuwe dag. Beetje foute timing, dus daar doe ik wel wat aan. Ik had al van veel mensen gehoord dat ze maar weinig slaap nodig hebben na gebruik van explosion en er daarna weer fris tegenaan kunnen. Ideaal.Muziek klinkt nu nog geweldig. Mijn serotonine-niveau is absoluut nog steeds hoog.[​IMG]Ik neem zometeen even een paar remedy's. Vind ik echt een geweldig after product. Dan slaap ik zo en het breekt gifstoffen af en vult van alles aan. Morgen even wat nieuwe 5-htp halen. Ook al geeft explosion niet de after-dip later in de week, die xtc wel geeft, lijkt het mij toch een goed plan om mijn serotonine hiermee aan te vullen.

11. Sirhc

Sirhc Newbie

Reputation Points:
    0
    Bij welke smartshop is dit te koop? Ik kan het bij geen enkele online smartshop vinden.

Hier in de stad kennen ze het ook niet.

12. Kevin

Kevin Newbie

Reputation Points:
    2
    from The Netherlands
    Wow! dit klinkt wel erg goed. Waar valt het te halen? Dit wil ik ook wel even testen[​IMG]

13. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    Leuk spul zo te horen zeg !! Hopelijk blijft het eventjes op de markt! Wat is de kostprijs ?

14. Brezan

Brezan Guest

Reputation Points:
    0
    Ligt in de winkel voor € 10,- tot € 12,- afhankelijk van bij welke smartshop.

15. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
    explosion is naar alle waarschijnlijkheid "methylone" ook wel bekend als : 3,4-methylenedioxyphenyl-2-methylamino-1-propan-1-one (mdmcat)
    ofwel mdma met een extra 0xide op de alpha....

of dit legaal is weet ik niet..

explosion en methylone kleuren beiden sunshine geel met een marquis test (eztest) en baksteen oranje met de mencke test.

ik zal deze info ook doorgeven aan unity en de pillentests.

groentjes
    Waldo

16. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ik heb het inmiddels ook geprobeert...super geslaagd en heftig...eerlijk gezegt hoef je nooit geen xtc meer en is dit een echte aanrader.

17. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
    Ik heb ook methylone verscheidenen malen geprobeert , en vind explosion na genoeg het zelfde , ligt natuurlijk ook aan de dosering.

Ik weet liever wat ik slikt (ook als het illegaal is !)
    en post daarom mijn bevindingen op onderandere dit forum.

Er zijn nog geen (diepgaande) onderzoeken gedaan naar mdmcat en men kan dus nog niets zeggen over de schadelijkheid van dit spul.
    dus laat ieder zelf beslissen of ze het willen nemen of niet..
    maar zet tenminste op het etiket wat er in zit ( is verplicht volgens de NL warenwet) , dus explosion in deze verpaking is eigenlijk al illegaal.

het doorgeven van deze info aan unity en pillentest (Jellinek) betekend niet dat het automatisch wordt doorgegeven aan het Dims of aan de USD (unit synth drugs) , Ik werk voor het Jellinek en ben zeer prodrugs ..maar ook pro"juiste info over drugs" , en dat is de reden waarom ik deze info er ook langs brengen.

By the way : ik vind explosion super en bestel er van der week een extra zooi bij.

groentjes

W

-------------

just say know !

18. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Zal hier ook maar effe mijn ervaring op explosion vertellen.

Ben heel wat gewend en men adviseerde mij om dan een heel buisje te nemen. Het is inderdaad erg smerig van smaak, nog viezer dan ghb. Na inname lekker achterover in de bank hangen oud en nieuw vieren blablabla...na zo'n 5 minuten voel ik het al opkomen...en naar mijn gevoel was dat nog maar het begin...het gevoel werd in zeer korte tijd steeds heftiger...en kan het vergelijken met m'n allereerste xtc pil die ik begin jaren 90 al zeer heftig vond. Bleef vrij helder, van xtc snap je er meestal niets meer van en dat was nu zeker 'niet' het geval. Explosion moet je zeker niet verkeerd inschatten, is echt erg heftig maar in mijn ogen op een perfecte manier...niet te weinig en niet te veel, precies goed. Ging er na zo'n 20 minuten al van klappertanden en m'n ogen gingen er van draaien en dat heftige zweverige gevoel bleef maar door me heen golven...terwijl je toch vrij normaal over zinnige dingen blijft praten, en het werkt ook wel een paar uur. Word inderdaad erg vrolijk van dit spul en had een beetje vlindertjes effect op mij zoals ghb ook vlinders kan geven...staat overal wat meer voor open en beleeft alles zeer intens. Na een paar uur nog een half buisje genomen...ook die kwam gelijk al na een paar minuten heftig op...net of je op commando leip kunt worden van dat spul [​IMG] Deze klapte er net zo in als de eerste...niet meer en niet minder...alsof je dan gewoon aan een kleinere dosis genoeg hebt om datzelfde gevoel weer te krijgen. Heb ook ontdekt dat dit een ideaal middeltje is voor sexuele prestaties zonder dat het invloed heeft op klaarkomen wat vaak door xtc weggedrukt word [​IMG] Later nog'n half buisje gehad en heerlijk uren op de bank liggen spacen...de come back is goed, geen bad feelings zoals je van xtc krijgt. Kunt er op slapen en volgende dag niet brak. Je word hier net zo prettig leip van als je eerste pil en je word van explosion tenminste niet zo poreus de dag erna.

Eerlijk gezegt...vind die explosion wel 10x beter dan xtc, en zoiets zeg ik niet gauw, weet wel zeker dat dit xtc kan vervangen en dit nog een hele rage word. Edited by: Alfa

19. Smarthead

Smarthead Gold Member

Reputation Points:
    540
    from The Netherlands

Hier is de tekst van de flyer:

IMPLOSION:

Dit is de sterkste euforische stimulant uit de smartshop. Onderschat de kracht van dit product niet. Velen vergelijken het met hun eerste XTC pil, maar geeft niet de kater of dip na gebruik. Ook heb je jezelf onder controle en spoort het product niet aan om overenthousiast te wezen.

Effect:
    Bij inname op een lege maag, kan het al heel snel werken. Het duurt maximaal 1 uur en 15 minuten, voordat het werkt. Werkingsduur: 3- 6 uur. Het bewustzijnsveranderde effect zorgt voor een vrolijk, ontspannen, high, zweverig gevoel met veel behoefte aan contact, praten en intimiteit. Men word losser. De waarneming word intenser en muziek klinkt anders. Het lichaam tintelt en een gelukzalig gevoel komt over de gebruiker heen. Het effect blijft aanwezig en gaat niet zoals bij XTC in golven. Het oppeppende effect maakt energiek, helder en alert. Gebruikers hebben meer uithoudingsvermogen en kunnen daarom uren aan een stuk dansen. Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

Dosering:
    Begin met een halve verpakking. Neem niet meer dan een verpakking. De smaak van het product is erg vies zodat het niet onopgemerkt in iemands drankje gegooid kan worden. Daarom niet in de mond houden, maar gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Waarschuwing:
    Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers. Niet bestemd voor minderjarigen. Niet bedoeld voor regelmatig gebruik. Buiten bereik van kinderen houden. Niet gebruiken in geval van hart of vaataandoeningen, hoge bloeddruk, zwangerschap, borstvoeding, suikerziekte, astma, epilepsie of psychische problemen. Dit product kan het reactievermogen beïnvloeden. Daarom niet deelnemen aan het verkeer en geen machines bedienen. Dit product maakt geen gezondheidsclaims en is geen medicijn. Koel bewaren.Edited by: Alfa

20. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    Smartshop in Sluis & Terneuzen bezocht, nergens te vinden, ze kenden het product niet eens [​IMG]