Gaba

Discussion in 'Diverse drugs' started by mikenel, Mar 9, 2006.

1. mikenel

mikenel Newbie

Reputation Points:
    0
    Ik zie meer en meer om me heen dat GABA in opkomst is. Het is op allerlei locaties op internet legaal verkrijgbaar. Wie kan er wat meer over vertellen?

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ook mij werd ooit verteld dat dat interessant spul zou moeten zijn. Ik zal die gast waar ik het van hoorde eens vragen...misschien kan ik een tripreport lospeuteren.

3. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,288
    117 y/o from The Netherlands
    Gaba kan gebruikt worden om Ghb te produceren.
    GABA (gamma amino boterzuur) is een stof met vitamineachtige structuur die een ontspannende en rustgevende werking heeft. GABA helpt bij innerlijke onrust, prikkelbaarheid en bij een somber of moedeloos gevoel. GABA bevordert een natuurlijke gezonde nachtrust en is gunstig voor een goede geestelijke balans. Ook is GABA goed voor soepele spieren en verkwikkend voor het hart.

Last edited: Mar 17, 2006
  4. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Heb een potje(30caps) met GABA staan hier. Vind het niet veel bijzonders..
    Dacht iets te voelen 20min na inname, een soort van adranaline. Ook werd ik een klein beetje paranoide leek het wel.. en opeens was het weg. Voelde me erna niet anders ofzo..

Heb het nogeens geprobeerd. Voelde ongeveer hetzelfde maar dan minder en ook was het zo voorbij hooguit 3min. ook weer niks opgemerkt erna.
    Dit was allebei met 1 capsule.

5. carat

carat Newbie

Reputation Points:
    24
    37 y/o
    Gaba is vrij te verkrijgen op het internet en voedingssupplementenwinkels. De meeste mensen, waaronder Swim, nemen dit als supplement ter ondersteuning van de krachttraining om zo meer spiermassa te verkrijgen.

Het kan best voor het slapen gaan genomen te worden ter bevordering van de nachtrust. Het zal het gehalte aan groeihormoon in het lichaam sterk doen verhogen en dit is uiteraard goed om meer spiermassa te winnen.