geen euforisch gevoel van de speed meer

Discussion in 'Speed' started by sonic the hedgehog, Jul 31, 2006.

1. sonic the hedgehog

sonic the hedgehog Newbie

Reputation Points:
    0
    36 y/o
    hallo mensen zou iemand mij kunnen vertellen waardoor het komt dat de pep niet meer dat euforisch effect heeft als van een paar jaar geleden ik bedoel vijf tot negen jaar geleden was de pep master en tegenwoordig blijf je er wel wakker van maar de kick is er nie meer ik vermoed dat er een grondstof te weinig in zit als mij daar iemand antwoord op zou kunnen geven ben ik tevreden

2. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Het kan zijn dat degenen die minder effect ervaren, dan vroeger hun receptoren ongevoelig / kapot heeft gemaakt door overmatig gebruik.

3. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Dat zou ook heel goed door de tolerantie kunnen komen, waardoor je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde gevoel.
    Terwijl je vroeg mischien helemaal uit je bol was van een klein lijntje, heb je nu een paar dikke lijnen nodig om in de buurt te komen qua gevoel.

4. sonic the hedgehog

Reputation Points:
    0
    36 y/o
    SWIM heeft idd overmatig gebruikt, is verslaafd geweest, nu gelegenheids gebruiker. I am een beetje van mening dat de pseudo-efedrine tekort schiet omdat SWIM de rush niet meer heeft. Ook mensen die niet bekend zijn met het speed gevoel reageren er veel anders op als toen, jammer goed spul is haast niet meer te krijgen hier in my provincie.

Last edited by a moderator: Feb 12, 2008
  5. sonic the hedgehog

Reputation Points:
    0
    36 y/o
    ik moet zelf maar eens het lab in duiken hahaha

6. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Hoe komt You bij pseudo-ephedrine, hij had het toch over speed?
    En lees de regels over zelf incriminatie:https://drugs-forum.com/forum/announcement.php?f=46&a=6
    Verwijs naar SWIM(Someone Who Isn't Me) of naar je kat/muis/wurm als you(Someone Who Isn't You) over illegale activiteiten praat, of dit van plan is.

Last edited: Feb 12, 2008
  7. sonic the hedgehog

Reputation Points:
    0
    36 y/o
    Was niet serieus bedoeld, SWIM heeft niet eens verstand van scheikunde. Hij moet zich er gewoon bij neerleggen dat het toch niet meer wordt zoals het was. Bedankt voor de snelle reacties.

8. TofkeThe1

TofkeThe1 Newbie

Reputation Points:
    0
    41 y/o
    Die heeft SWIM nu toch terug al tijdje gevonden in Belgie wel wat zoek en vraag werk but finaly van half g'ke met gemak 4-5u volop dansen enkel soms wel ni mere die babbelkickjes maja dance 4 life he:thumbsup:

9. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    TofkeThe1, zelf-incriminatie is niet toegestaan op dit forum, lees de regels(bovenaan het scherm is de link naar de regels te vinden), en verwijs naar SWIM of je labrat/kat/cavia bij het bespreken van illegal activiteiten. Sommige berichten op het forum zijn nog van voor de tijd dat de regels wat betreft zelf-incriminatie werd ingevoerd, en daar word dus niet naar SWIM of vergelijkbaar verwezen, deze berichten moeten dan ook nog ge-edit worden, maar het is dus geen voorbeeld dat het wel mag. Overigens nog welkom op het forum, en moge je er een fijn verblijf hebben :)

10. TofkeThe1

TofkeThe1 Newbie

Reputation Points:
    0
    41 y/o

Sorry ik vroeg me dus al af wie I was okez gesnopen sorry he.

11. triptonaut

triptonaut Titanium Member

Reputation Points:
    128
    from belgium
    Zeg niet: de drugs waren vroeger beter, maar zeg: mijn receptoren waren vroeger beter.

Dat mensen niet kunnen/durven inzien dat na 10 jaar van speedgebruik, het gevoel niet meer is wat het ooit was, kan er bij mij niet in. Is dat niet met alles zo trouwens?

Soms moet je gewoon eerlijk zijn. Als de speed niet meer is wat het was voor swiy, laat het dan vallen. En dat ligt heus niet aan de kwaliteit.

12. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    ^^^^^ Inderdaad, dat hoort SWIM ook vaak over pillen:"Die pillen van vroeger waren echt veel beter, nu zijn ze bagger" Nee, dat licht aan het individu en niet aan de pillen, die zijn eerder sterker geworden afgelopen jaren dan zwakker ...

13. R3direct

R3direct Newbie

Reputation Points:
    72
    from belgium
    SWIM denkt ook in eerste instantie aan een langdurige ontregeling van de neurotransmitters in de hersenen. Amfetamines werken hoofdzakelijk in op neurotransmitters dopamine, noradrenaline en serotonine. Geen enkele toxicoloog kan voorspellen wat de gevolgen zijn na x jaar gebruik.

Zoals reeds aangehaald tolerantie die bij speed immens is.

Het blijft bij chronische gebruikers nooit bij speed alleen, meestal zal combo-gebruik de situatie verergeren bvb. benzodiazepines waardoor men kunstmatig op de rem gaat staan om vervolgens weer plankgas te geven.

Een belangrijk gegeven is een soort groepsfenomeen waarbij SWIM al heeft vastgesteld dat als hij een placebo geeft aan persoon 1, voorafgegaan door positieve suggesties dit meestal een :eek:-blik teweegbrengt bij alle andere personen die hetzelfde middel krijgen.

De impact van speed wijzigt door de jaren vermits men last kan krijgen van amfetaminepsychoses, affectieve stoornissen al dan niet gepaard gaande met stemmingsstoornissen.

Het hangt ook af van de wijzen van toediening die al dan niet kan wijzigen.

Vanzelfsprekend heeft de volledige sociale omgeving waarin men zich begeeft een impact op de innerlijke beleving van het "speedgevoel".

SWIM zegt it's all between the eyes.

14. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire

Zelf incriminatie is sowieso nooit verstandig op wat voor manier dan ook maar om nu te zeggen dat je dat kan afdekken door gewoon ' ik' te vervangen door SWIM, cavia's en katten...

Beetje naief op z'n zachts gezegd vind je niet?

Behalve dat het erg storend is bij het lezen , wat heeft dat geswim en geYou nou uiteindelijk voor praktisch nut wanneer het overduidelijk is dat de poster het gewoon over zichzelf heeft. Denk je nou echt dat je daar bijvoorbeeld een rechter mee om de tuin zou leiden?

Last edited: Apr 12, 2008
  15. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Het zijn de regels van het forum, die zijn ingevoerd om het voorbestaan van het forum in te toekomst te garanderen. Bovendien heeft het wettelijk wel nut om zelf-incriminatie te voorkomen, want dat neemt de medeplichtigheid van de eigenaar van het forum weg. Als iemand in de 1e persoon toegeeft dat hij/zij iets heeft begaan, begaat, of gaat begaan wat verboden is, dan kan de eigenaar van het forum als medeplichtig worden beschouwd. Als iemand in de 3e persoon dit doet, dan is het onbekend wie een verboden handeling heeft gedaan, aan het doen is, of gaat doen, en dan kan de eigenaar van het forum ook niet medeplichtig gehouden worden.

16. R3direct

R3direct Newbie

Reputation Points:
    72
    from belgium
    Zou SWIM mogen weten waar dat geschreven staat of minstens een bronvermelding.

Last edited: May 31, 2008
  17. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    zou je niet zeggen dat als swim paar jaar niet meer gebruikt heb, weer een pilletje neemt.. dat zo een beetje het zelfde gevoel zou moeten brengen als eerste keer?? tenzij swim echt verslaaft is geweest of iets in die trend, niet erg misbruikt heb als elke week ofzo????

18. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    De eerste keer weet je niet wat je te wachten staat, daarom is de eerste keer ook altijd uniek, en zal nooit meer terugkomen. Maar dat is iets psychologisch, heeft niks met tolerantie of wat dan ook te maken. Maar na een lange tijd stoppen komt het wel weer redelijk in de buurt van de eerste keer.