Ghb en extreme loss of magic!

Discussion in 'GHB' started by oscar19681, Aug 16, 2005.

1. oscar19681

oscar19681 Silver Member

Reputation Points:
    6
    37 y/o from The Netherlands
    Hallo ik gebruik regelmatig ghb en het het volgende hierover te melden . Ik gebruik hoofdzakelijk in het weekend . Als ik aardig wat ghb weg werk op een vrijdag en zaterdag en dan Wacht tot de week daarop is het effect zo minimaal dat het haast niet meer de moeite waard is . Ik heb het een keer 24 uur 2 dagen achter elkaar gebruikt en dacht dat het daar mee te maken had . Maar na een pauze van 4 weken geen gebruik blijf het warme verliefde gevoel weg . Het is haast niet meer de moeite waard om nog ghb te gebruiken . Hebben meer mensen hier last van? Hoe kan je het gewenste effect terug krijgen zonder belachelijk hoge doseringen te pakken ? Ik bedoel het is zonde van al die ghb . In het verleden kon ik zo goed eraan worden en hoe lang ik ook wacht met ghb pakken het enige effect dat ik krijg is heel erg zwakjes . Tenzij ik belachelijk veel ghb pak , Maar dit neemt ze eigen risico,s ,met ze mee en is nog risicovol ook nog .En dat nog is het gewenste effect nog moeilijk te behalen .

2. xpr´k

xpr´k Newbie

Reputation Points:
    42
    gewenning misschien dunno.

Ik heb ooit eens horen vertellen (dus kan je reinste nonsens zijn) dat een oma van iemand niet meer onder narcose mocht omdat ze dat al teveel was geweest (ik denk zelf te lage bloeddruk ma soit).

Ze hebben toen dat mens haar been eerst een uur in een soort ijsblokken omhulsel gelegd zodat de plek zwaar onderkoelt was en dan zo geopereerd . Ze scheen hier trouwens zo goed als niks van te voelen .

Misschien was het bij haar ook de gewenning ofzo...

3. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Het is zo dat bij frequent gebruik tolerantie kan optreden. Hoewel dit niet altijd het geval is, is het (voor het optimale effect) beter om minder vaak te nemen.

Er is bij GHB niet zo'n gouden regel (maximaal eens in de 4-6 weken, beter na 2 maanden) als voor XTC dus je zult het zelf moeten proberen. Het lijkt me idd niet slim om steeds meer te gaan gebruiken!

4. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    Swim heeft de ene x genoeg (bijna teveel[​IMG])
    aan 6cc en de andere x is 10 cc nog niet eens genoeg voor een goed
    effect. Dit is dan allebij ten minste 3 uur na gegeten te hebben.

5. oscar19681

oscar19681 Silver Member

Reputation Points:
    6
    4 weken heb ik eens gebrobeerd Dat haalde niet veel uit . Ik denk dat ik volgende week een 2 maanden ga proberen. Heb het gevoel dat ik een beetje verslaafd raak aan het goedje want ik kan er niet vanaf blijven. Daarom is het alleen al goed om effe mee te knokken . En vraag me ook wel eens af Wat er nou Zou gebeuren als je vaak ghb gebruikt en je moet van het ziekenhuis onder narcose zonder te vermelden . Volgens mij kan je dan in narcose bij komen Dat lijkt me lullig man .

6. xpr´k

xpr´k Newbie

Reputation Points:
    42
    altijd je docter informeren over drugsgebruik zeker voor je onder het mes gaat. Dr.'s veroordelen je er niet voor, misschien een klein voorlichtings praatje over stoppen maar das echt alles , en aan de politie klikken mogen ze gewoon niet dus daar zit je ook safe.

7. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    idd...als je onder het mes moet of medicijnen krijgt (!) altijd vragen over drugsgebruik eerlijk beantwoorden.

Heb ik ook gedaan...het enige is dat ze dan soms verbaasd zijn dat je eerlijk bent en soms weten ze er erg weinig van af. Maar drugsgebruik kan op heel veel dingen invloed hebben.

Met GHB is de beïnvloeding zoals die hier genoemd wordt ("je gebruikt vaker GHB en dan moet je onder verdoving") niet erg waarschijnlijk omdat de GHB als snel uit je lichaam is. Maar altijd zeggen is het goede advies!

8. oscar19681

oscar19681 Silver Member

Reputation Points:
    6
    Nee ik hoef niet onder het mes ofzo ik vroeg het me alleen af thats all . Ik denk dat ik verlopig even kap met ghb man . Ik wil alleen wel een leuke substitute hebben.

9. oscar19681

oscar19681 Silver Member

Reputation Points:
    6
    Daarintegen heb ik wel eens gelezen van mensen die het 3 jaar niet meer deden en toch wel de euforie terug kregen . Ik vraag me af of er wel een gouden regel is die nageleefd kan worden om de euforie terug te krijgen. Het hoeft niet zo super meer te zijn als de eerste keer , maar zou toch wel een beetje eurforie willen ervaren. De laadste keer had ik iets van 16 dagen gewacht . Met volle verwachting pakte ik me buisje op een vrijdag avond en wat gebeurde er? Ik voelde helemaal niks !! Ik dacht damn wat een hardnekkige tolerantie . Zelfs na meerdere dosieringen voelde ik het wel een beetje maar heel zwakjes en niet langer als een min of 20 .

10. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Ben een redelijk ervaren ghb gebruiker en doe dit ook al jaren elke week soms weken wanneer ik vrij ben doe ik het elke dag maar het goedje blijft bij mij gewoon zijn werk doen.

Soms ervaar ik enige tolerantie maar als ik dan een half buisje bijneem dan krijg ik mijn eurofie gewoon.

Zeer vreemd, zo zie je maar: drugs heeft bij iedreen een andere uitwerking.

11. oscar19681

oscar19681 Silver Member

Reputation Points:
    6
    Jah je kan inderdaad soms wel het gewenste effect krijgen door meer te ghb te pakken , Maar hoe meer je pakt hoe groter de bijwerkingen zijn . Daarom wou ik gewoon graag dat ik het gewenste effect terug kreeg bij 1 dosis. Ik heb een keer geexperimenteerd met het feit dat als je niet meer als 3 feighling flesjes pakt in een weekend (circa 15 dosis) Je niet of nauwelijks slaap problemen of ontwennings verschijnelen krijgt.

12. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Slaapproblemen heb ik nooit echt gehad alleen wanneer je onder invloed gaat slapen duurt je nachtrust kort.

Ik zou zeggen 5uur voor het slapen gaan geen ghb

13. oscar19681

oscar19681 Silver Member

Reputation Points:
    6
    Heeft er niks mee te maken , als jij gedurende een langere periode veel ghb pakt , en dan niet paktbij het slapen gaan . kunnen er nog evengoed slaap-problemen en andere nare bijwerkingen ontstaan.

14. Equality

Equality

Reputation Points:
    182
    39 y/o
    Nog even terugkomen op dit onderwerp, ik vraagme af of het niet uitmaakt of je NA-GHB hebt of K-GHB qua werking.

Ik denk het haast wel omdat ik vroeger ghb had die anders werkte lijkt het wel dan de ghb die ik zelf maak.

15. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Nee heeft er niks mee te maken de actieve stof is nog altijd de GHB.
    Wat voor tegen ion daar ook aanhangt dat maakt niet uit.
    Alleen de smaak zal anders zijn, want in je lichaam splitsen die 2 zich toch de GHB en het positief ion zoals Na of K of Mg...