GHB en trainen

Discussion in 'GHB' started by Icecool, Nov 3, 2004.

1. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Ik ga binnenkort fitnissen, hoe zit dat met GHB eigenlijk.
    Dat moet ik dan erna nemen of van te voren?
    Van te voren lijkt me een beetje raar ivm dat je helemaal gaar ervan word.
    En ik wilde ook ephedra super caps gaan nemen.
    Die bevatten ephedra sinica extract 833mg per capsule.
    Als ik die van te voren neem, kan ik langer doorgaan dus ook sneller resultaat lijkt me....
    Wat is jullie mening hierover?

2. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    De GHB zou ervoor moeten zorgen dat je sneller hersteld. Ook zou er meer groeihormoon geproduceerd worden. Echter dit zou door de verhoogde prolactine spiegels weer teniet worden gedaan.
    Het is nog steeds zeer de vraag of ghb uberhaupt iets uitmaakt bij training. Steroiden hebben een veel grotere impact.

Ephedra kun je gebruiken om sneller droog te worden. Je verbrand sneller je vetten. Echter om meer energie te krijgen en sterk te worden is een goed uitgebalanceerd dieet veel belangrijker.

3. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Het gaat me puur om de spieren.
    Hoe bedoel je dat je door de GHB sneller herstelt?
    En uit onderzoek is wel gebleken dat bij 2g GHB het meest effectieve effect is, bij meer dan 2g neemt het gehalte groeihormoon niet toe.
    Het is altijd het proberen waard.
    Maar goed wat zorgt voor de prolactine spiegel, ook de GHB?
    Kan je zomaar steroiden krijgen, zo nee weet iemand waar je dit wel kan krijgen achter de toonbank, zoja wilt u mij hierover PM-en?
    En als je je vetten verbrand als dat op is ga je toch spieren aanmaken toch? En wat bedoel je met droog worden van ephedra?

4. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    Ja de theorie is dat door het gebruik van G het 'regeneratie' proces , het herstel van beschadigde en vermoeide spieren sneller zou gaan. Je zou dan dus vaker en harder kunnen trainen en dus sneller spieren aanzetten. Dit zou o.a komen door de verhoogde concentratie groeihormoon maar ook door een specifieke staat van de hersenen die veel lijkt op die wanneer we slapen. (tijdens slaap hersteld het lichaam.)

Prolactine en cortisol zijn 2 hormonen waarvan de afgifte ook wordt verhoogd bij ghb gebruik. Deze 2 hormonen werken de aanzet van nieuwe spieren juist tegen en de vraag is in hoeverre deze de werking van de verhoogde groeihormoonspiegel teniet doen.

Wanneer je traint beschadig je je spieren. Deze worden na het trainen tijdens het rusten hersteld door het lichaam en worden na elke reparatie een beetje sterker.
    Hoe harder je getraind hebt deste meer wordt er gerepareerd maar hoe langer ook de herstelfase is. Om hard te kunnen trainen heb je energie nodig. Deze krijg je van verbranding van voeding of opgeslagen vet. Door de ephedra (ism caffeine) te nemen, gaat deze verbranding omhoog en komt er meer energie vrij. Je zal dan wel meer moeten eten of je zult vet moeten hebben wat kan worden verbrand.

Wanneer het vet op is ga je dus geen spieren opbouwen. Spieren bouw je puur en alleen op bij trainen, rusten en veel bouwstoffen in te nemen (eiwitten).
    Door het vet te verbranden (droog worden) ga je je spieren wel veel beter zien omdat ze dan dichter aan de oppervlakte van je huid liggen zonder dat vetlaagje erop.

Steroiden zorgen , samen met een juist dieet, voor een nog hogere opbouw van spieren, je zal sneller groeien. Er kunnen echter ook nare bijwerkingen optreden. Zorg dus bij steroiden gebruik altijd voor medische begeleiding. (je wilt toch geen borsten krijgen of wel?)

Maar echt het belangrijkste om te groeien is:

TRAINEN en
    ETEN!

5. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Ik heb absoluut geen vet, dus denk dat je de spieren meteen gaat zien.
    En nee ik wil geen borsten, gaat dat zo erg met steroiden dan?
    En ik denk dat ik dan veeeeeeel eet, en ephedra neem daar krijg je veel energie van.
    En dan na het trainen slapen...
    En je moet op zware gewichten trainen voor spieren, en regelmatig trainen voor kracht he?
    Maar goed dan kan ik beter in 1x dus 25kg optillen dan 10x 2,5kg toch....

6. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    Zal idd wel meevallen met die borsten hehe :)
    Maar het blijven hormonen he en daar moet je erg mee oppassen omdat die heel veel dingen reguleren in je lichaam. Eerst maar een lekker gaan trainen en dan kun je als je eenmaal bezig bent er op de sportschool er wel meer over leren.

6-7 maaltijden per dag eten en een uur per dag trainen dan moet je eens zien hoe snel het gaat :)

Maar goed daar kunnen ze je op de sportschool allemaal prima mee helpen. Suc6!

Ontopic again??

7. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Hey ice...waarom gebruik je geen creatine? Daarnaast kun je altijd nog g gebruiken. Maarreh...tietjes zouden je vast goed staan [​IMG]

8. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Wat doet creatine precies.
    Kunnen we hierover niet beter een nieuw topic starten eigenlijk?
    En van G word je vet gaar, dus dat kun je beter achteraf nemen voordat je gaat slapen.

9. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Creatine is een lichaamseigen stof (en kan kunstmatig gebruikt worden als een soort natuurlijk anabool) dat er voor zorgt dat:

1. Je sterker wordt. De krachttoename is vooral merkbaar als je traint met een gewicht waar je maximaal 6-15 herhalingen mee kunt maken.

2. Je spieren groter worden. Deels komt dat doordat je harder traint. Het gros van je groei komt op het conto van de toegenomen hoeveelheid creatine (+ aangetrokken vocht) in je spierweefsel.

3. Ook je hersenen gebruiken ATP. Sommige gebruikers zeggen dat ze door creatine minder last hebben van stress. De brandstof waar je spiercellen op lopen is ATP of Adenosine Tri Fosfaat. In de verbranding van ATP gaat ATP over in ADP of Adenosine Di Fosfaat. Creatine zorgt ervoor dat je dit ADP weer omzet in ATP. Daarom heet creatine ook wel 'energiefosfaat'.

Jaja zowel creatine als ghb zijn lichaamseigen stoffen, kleine gift van boven [​IMG]

Zoek maar eens op google naar "wat is creatine", kom je genoeg informatie tegen.

10. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    6-15 herhalingen is dus voor spieren te krijgen.
    En 30 ofzo voor uithoudingsvermogen neem ik aan dan of meer.
    En van dat ATP ken ik dat hebben we bij biologie gehad, maar niet wat de invloed daarvan was op spieren.
    We hebben op school een pot staan, creatine en dat bevat 250g 99,9999999% pure creatine.
    Ik zal eens op google zoeken hierover hoe en hoeveel ik hiervan kan/moet/mag innemen.

11. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Creatine komt van nature voor in vlees. Vegetariers hebben een lagere spieraanmaak bij trainen dan vleeseters. Dit is met creatine op te lossen. Een dosering creatine(5 gram)staat gelijk aan 11 kg steak of een hele berg kruisbessen. Een overdosering kan agressie veroorzaken.Edited by: Alfa

12. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Ik heb vanalles gelezen.
    Alleen 1 ding vraag ik me af, je kunt het beste tijdens het ontbijt 5-6g creatine nemen en tegelijkertijd ook 4g HMB (hydroxymethylbutyraat) en als je wilt weten wat dat doet meot je maar ff op google kijken.
    En je moet na 30minuten een glas druivensap drinken, vanwege de glucose word de creatine beter opgenomen.
    Tijdens het avondeten doe je hetzelfde.
    En blabla dan krijg je sneller spieren, om die HMB te vervangen door GHB lijkt me niet zo slim omdat je dan "dronken" zit te trainen.
    Maar om dat voor het slapen te nemen lijkt me wel goed idee het bevordert het groeihormoon, dus sneller spieren.
    En je slaapt er goed van wat je nodig hebt om de spieren te laten herstellen.

13. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    Bodybuilders schenen het te gebruiken, dusjah misschien helpt het iets maar ik zou er niet teveel op hopen eigenlijk.
    Ook is het beter om natuurlijk (evt. normale supplementen) te trainen, want bij stero's en andere gaat het wel vlugger maar eenmaal je stop gaat het ook veeeel rapper terug weg en heb je dus hoopjes vet aan je lichaam hangen.

14. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    moet ik ook eens proberen ben je lekker vaag en is et nog goed voor je spieren ook ik vin trouwens animal m-stack het beste voor de spieren wat ik tot nu toe heb gedaan

15. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ken ook bodybuilders die ghb nodig zijn voor de potentie. Sommige daarvan hebben serieus potentieproblemen (op jonge leeftijd ja!) door anaboolgebruik, en gebruiken ghb om meerdere redenen.

16. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    potentieproblemen heb ik gellukig niet [​IMG]

17. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ik ook niet [​IMG]

18. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Haha oke dan, ik ga binnenkort beginnen met fitnessen het is eindelijk wat minder druk op school.
    Maar goed, xawego ik zie dat je nog leeft dus je hebt de kristallen overleeft [​IMG]

19. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Hahaha ja klopt...vraag niet hoe [​IMG]
    Had vrijdag op zaterdagnacht dus ghb-kristallen gehad, om half 1 ingenomen en was na een half uur echt lekker vaag...niet te licht en niet te zwaar...precies goed. Rond half 2 op de bank in slaap gevallen (niet door de ghb maar omdat ik gewoon moe was) en werd rond 3 uur wakker. Ik wou de lampen uit doen en mijn bedje opzoeken...maar dat ging niet zo makkelijk, toen ik ging staan viel ik gelijk om en was leiper dan leip, het is me niet gelukt om de lampen nog uit te doen, ben echt de trap tree voor tree opgekropen (vast dom gezicht geweest haha) en ben volgens mij op de rand van mijn bed out gegaan [​IMG] Ik werd de volgende morgen heerlijk uitgerust wakker op de rand van mijn bed met m'n kleren nog aan haha.
    Kan me dan ook niet echt voorstellen dat iemand ghb gebruikt 'tijdens' het trainen [​IMG] Edited by: xawego

20. P!MPJU!C3

P!MPJU!C3 Newbie

Reputation Points:
    17
    Je moet kreatine kopen voor juh spieren dat werkt alz duh bezte. Juh blaazt op ik weejt het want ik gebruik dieh shit owk. Het zyn g1 anabolen juh haalkt ut gewoon byh Decathlon.