Ghb: Sollicitante Krijgt Seksdrugs In Thee

Discussion in 'Nieuws over drugs' started by Alfa, Mar 4, 2005.

1. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    SOLLICITANTE KRIJGT SEKSDRUGS IN HAAR THEE

HAARLEM - Een 21-jarige vrouw uit Zaanstad die in november solliciteerde bij een Haarlemse meubelzaak, blijkt tijdens het sollicitatiegesprek GHB toegediend te hebben gekregen. De directeur van het bedrijf bood haar een kopje thee aan, waarin een scheut van de gewraakte drugs zat. Een en ander bleek vrijdagmiddag op de rechtbank in Haarlem, waar de 50-jarige directeur moest voorkomen.

GHB (Gamma-Hydroxy-Butyraat), ook wel 'seks-' of 'verkrachtingsdrug'

genoemd, is van oorsprong een narcosemiddel en valt sinds 2002 onder de Opiumwet. Een lage dosis zou lustopwekkend werken, een hoge dosis bedwelmend. Volgens de tenlastelegging wordt de directeur door het OM beschuldigd van ontucht met iemand die in staat van bewusteloosheid of onmacht verkeert.

Nadat de vrouw de thee had gedronken, werd ze direct onwel. Een werknemer van de zaak belde het alarmnummer 112, waarna de vrouw in allerijl naar een ziekenhuis werd vervoerd. Daar werd vastgesteld dat de patiknt een dosis GHB binnen had gekregen. Kort daarop arresteerde de politie de man.

Aangezien het technisch onderzoek naar de zaak nog loopt, is de zaak gistermiddag voor onbepaalde tijd uitgesteld. De verdachte greep de zitting aan om al vast spijt van zijn daad te betuigen. Op verzoek van zijn advocaat, Gerard Spong uit Amsterdam, besloten de rechters hem aanstaande maandag op vrije voeten te stellen. De tijd die de verdachte sinds november in voorarrest heeft doorgebracht, is vermoedelijk gelijk aan de straf die hij uiteindelijk opgelegd zal krijgen.

De rechters waarschuwden de verdachte -op straffe van arrestatie- in de aanloop naar de rechtszaak geen contact met het slachtoffer of haar familie op te nemen noch zich te begeven in haar woonplaats. Ook moet hij binnen twee weken een bedrag van bijna 1800 euro smartengeld aan haar betalen.

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Staat die sollicitatie nog steeds open? hehe [​IMG]

3. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    ja je kan bij mij solliciteren hahaha[​IMG][​IMG]

4. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    Krijg je dan ook nog 1800 euro toe?

Nee maar wel ziek hoor als je op zo'n mannier aan je "trekken" moet komen!

5. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    hij zal wel wanhopig zijn geweest of zo( dure sollicitatie)[​IMG]

6. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Open sollicitatiebrief met naaktfoto voldoende? Word ik dan uitgenodigd voor een gesprek? Of lees je die brief toch niet en word ik wel uitgenodigd?[​IMG]

7. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    hahaha[​IMG][​IMG] je word hoe dan ook uitgenodigd voor een gesprek met een lekker kopje thee of of gewoon gelijk maar g .

wel ff uitgebreide c.v sturen naar; sexy thea corp. explosionweg 1 in xtc city[​IMG]( oja wel ff die foto mee sturen )[​IMG]

8. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ik snap niet dat ik nu voor de 3e keer uitgenodigd word nadere kennismaking...erg vreemd dat ik die 2 vorige gesprekken opeens zo raar werd [​IMG]

9. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    was mischien wel de ondraagelijke spanning van de sollicitatie[​IMG]maar ja het zijn toch regeltjes en procedures die gevolgt moeten worden [​IMG]

10. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ja dat is het vast [​IMG]

Tags: