glasvezels door de drugs!?

Discussion in 'Diverse drugs' started by p4r4n01d, Dec 13, 2005.

1. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    Komt het regelmatig voor dat er glasvezels door drugs versneden zitten?

en dan moet je niet denken aan het soort glas van een raam ofzo

maar zaag stof ... bijvoorbeeld als je in glasfiber enzo gaat zagen ...
    op deze manier houd je hele fijne poeder over .....

wat zou er gebeuren als je dit opsnoof of op eet?

Wordt het in je bloed opgenomen? en zo ja, hoe komt het er weer uit, als het er al uit kan komen? kan het zijn dat je deze fijne troep uitzweet?
    dat het organen beschadigd of in de bloedvaten van je hersens blijft steken?

in mn coke zie ik allemaal fijne glinstertjes zitten en als ik ze op mn vingers heb en ik wrijf enzo gaat t ook niet makkelijk weg

en mensen die zeggen dat er nog geen glas poeder etc. is gevonden in coke / speed bij tests: dit zegt weinig aangezien er ook niet op glas wordt getest en dit ook geen chemische stof is etc.

2. Equality

Equality

Reputation Points:
    182
    39 y/o
    Ik heb wel eens gehoord van glas in speed maar heb hier nooit bewijs van gezien, ben hier ook wel erg benieuwd naar, kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand dat er doorheen doet maargoed...

3. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Waarom zou iemand dit in de drugs doen? Dat het technisch kan is logisch maar een dealer wil jou als klant houden. Daarvoor probeert hij een goede kwaliteit te leveren. Zou niet slim zijn als hij de drugs met iets gevaarlijks versnijdt.

4. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    In pillen wordt wel eens glaspeder toegevoegd om je maagwand op te ruwen waaroor ze sneller gaan werken.

5. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Waar haal je dit vandaan? Ten eerste hoe 'weet' je dat dit wel eens gebeurt en ten tweede, verklaar dit eens vanuit medisch oogpunt? Wat heeft een al dan niet 'ruwe' maagwand met de opname te maken?

6. ropstah

ropstah Silver Member

Reputation Points:
    3
    Ik heb dit ook vaker gehoord hoor.

Het zou de waagmand niet ruwer maken, maar 'open snijden.' Hier kan ik me wel in vinden, aangezien de MDMA dan eerder in de bloedbaan wordt opgenomen...

7. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Ik heb dit ergens gelezen, weet zo niet meer waar maar als ik het vind post ik het wel.

8. Caliform

Caliform Gold Member

Reputation Points:
    8
    Dit is echt volledige onzin. Als je je maagwand zou opensnijden zou je door helse pijnen op de grond vallen om vervolgens met spoed naar het ziekenhuis te moeten. Bovendien, Glazvezel geen chemische stof? Groeit het aan de bomen? Als je dit in zou nemen, zou je het spoedig merken door hevige problemenmet je gezondheid. Om maar niet te spreken van je longen als je het snuift. Nee, ik denk niet dat het wordt versneden met glas. Ik heb hier ook nooit bewijs van gezien, volgens mij verzonnen door een vijftienjarige die haar pillenslikkende vriendinnetjes in de disco afwijst met een origineel excuus.

9. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    @ Ruud & Roppie: vanuit medisch oogpunt is jullie verhaal echt onzin. Je maagwand neemt het beste stoffen op als die onbeschadigd is. Dus als je je maagwand beschadigt dan heeft dit alleen negatieve effecten.

Misschien ken je het gevoel dat je maagwand geïrriteerd is na overmatig alcohol gebruik? vermenigvuldig dat gevoel nog maar een paar keer als je maagwand echt beschadigd is. Is niet alleen absoluut niet fijn maar ook nog eens contraproductief.

10. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    stel dat je maagwand open komt te liggen kan er dan glas in je bloed komen?

wat zou er gebeuren als je glas poeder in je bloed had?

11. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Raar idee....zeg dokter....keb xtc geslikt en heb nu spinters in m'n sluitspier -)

12. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Tja heb het ooit ergens gelezen op het internet. Maar je weet zelf wel hoe veel onzin er op het net staat.

Maar waarom stoppen ze dit dan in drugs? Als versnijdingsmiddel lijkt me ook erg onwaarschijnlijk, want volgens mij is suiker voor dit doel nog beter geschikt(en goedkoper)

Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat suiker geschikt is als versnijdingsmiddel maar waarom zouden ze hiervoor glas nemen. Als je het toch met troep wilversnijden zou ik toch suiker kiezen.

13. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    ha Ruud, waarom ze dit in drugs stoppen? Dat doen ze waarschijnlijk ook niet. Dit is een van de vele broodjes aap verhalen die over drugs de ronde doen. Dit verhaal komt elke keer weer terug omdat 'iemand iets gehoord heeft'.

14. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Ja lijkt me ook erg onwaarschijnlijk omdat hiervoor 100 betere middelen zijn die ook nog goedkoper zijn dunkt me, want glaspoeder lijkt me nogal moelijk te maken.

15. ropstah

ropstah Silver Member

Reputation Points:
    3
    Kijk, je kunt opensnijden zien als grove lange wonden aan de binnenkant van je maag. Maar je kunt het ook zien als kleine wondjes die directe openingen creëren naar je bloedbaan.

Als je bijvoorbeeld rook op je arm uitblaast, en je doet dit heel vaak dan begin je na verloop van tijd sneller veroudering te zien van de huid dan wanneer je dit niet doet. De rook heeft dan een effect op je huid.
    Als je rook uitblaast op een wondje op je arm dan heeft dit na een paar uur al 'effect' op je arm. Dit uit zich dan in zeer snelle veroudering en uiteraard ontstekingen etc. vanwege de verschrikkelijk giftige samenstelling.

Nu heb ik nog nooit glasvezelpillen genomen noch ken ik iemand die dit heeft gedaan. Ik kan me voorstellen dat het extreem slecht voor je is als je grote wonden in je maag hebt, en ook als je kleine wondjes in je maag hebt. Maar ik kan me ook iets voorstellen bij het idee dat kleine stukjes glas kleine wondjes in je maag veroorzaken waardoor stoffen sneller in de bloedbaan worden opgenomen (met alle gevolgen van dien...)

ps: ik bekijk het hier uit fysiologisch oogpunt.. ;)

Last edited: Dec 21, 2005
  16. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    I had ooit een sinaasappels (volgens mij heette die zo maar weet niet zeker meer) en volgens horen zeggen zat daar ook glasvezel in. Deze klapte er na zo'n 20 minuten best hard in...ook als je net gegeten hebt. Normaal duurt het gemiddeld zo'n 40 minuten tot je hard gaat.

17. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    maar nu heb ik nog steeds niet echt antwoord op mn vraag:

stel dat je glas in je bloedbanen heb wat er door wondjes is ingeslopen (als dit uberhaupt mogelijk is?).

hoe merk je dit dan? valt het wel op te merken? en hoe zou je het eruit kunnen krijgen?

18. Caliform

Caliform Gold Member

Reputation Points:
    8
    Minitieus glas in je bloedbanen zou daar onmerkbaar vertoeven, als het daar al komt want de kans daarop is inderdaad behoorlijk gering. Als het erin zat, zou je het sowieso er niet _uit_ kunnen krijgen, je lichaam pompt bloed (en alles wat daarin zit) in razend tempo rond, dus dat kan je wel vergeten.

Maar wees gerust, het zal eerder bakpoeder zijn dan plexiglaspoeder (wat volgens mij uberhaupt niet per kilo te koop is ;)).

19. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Als deze tabletjes nog in omloop zijn....vraag dan aub aan je dealer hoe hij er bij komt dat er glasvezel in zit...misschien komen we er dan achter???

20. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    onmerkbaar? maar t zou toch moeten gaan snijden?
    ook kleine stukjes? of wat als je loopt of iets dergelijks of een andere plek waar je druk opzet... zodat je aders zeg maar versmallen op de plek waar je druk op zet......zou je toch moeten merken?

en dat er glas in zit heb ik niet van mn dealer ...
    ik weet niet meer hoe ik hierbij kom....

maar kleine dealertjes zouden t er zo doorheen kunnen gooien omdat ze dat lollig vinden ..... dus als mensen zeggen dat dit niet gebeurd... hoe kunnen zij dat nou weten ....