Happy Caps Trip-E Capsules

Discussion in 'Smartdrugs' started by fr0d0, Oct 27, 2005.

1. fr0d0

fr0d0 Newbie

Reputation Points:
    14
    Hallo,

Ik ben van plan binnenkort een LSA-achtige trip te maken. Heeft iemand
    ervaring met de Trip-E capsules van happycaps? Hier schijnt LSA in te
    zitten.

Gr

Chris

2. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
    ja ik heb er ervaring mee en om eerlijk te zijn is het echt een
    verspilling van je geld. Ik heb die E-caps een keer met een vriend van
    mij gekocht en het enige wat we eraan overhielde was een slaaplose
    nacht en ik ook nog eens een gekneusde voet (maar dat kwam niet door
    die E-caps)

Als je een LSA trip wil hebben neem dan gewoon morning glory of hawaiian baby woodrose

3. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Inderdaad, die E-caps zijn waardeloos, althans in mijn ogene. Als je dan al genoeg van die te dure pillen binnenkrijgt, dan merk je misschien iets wat probeert te lijken op ephedra maar er niet in de buurt komt.

4. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Je hebt E-caps en je hebt Happy caps. Dat zijn twee verschillende series met producten. De vraag ging over Trip-E, niet over de andere happy caps, niet over de E-caps. Big-Lester en Remone, hebben jullie ervaring met trip-E?

5. fr0d0

fr0d0 Newbie

Reputation Points:
    14
    Ik heb onlangs tijdens een bezoek aan de smartshop gevraagd of deze
    capsules geschikt zijn om een echte trip te veroorzaken. Het antwoord
    was nee. Helaas zit er in de ze caps veel te weinig lsa in vergelijking
    tot Hawaiian Baby Woodrose of MG. Deze pillen geven een beetje een trippy effect, en zijn
    meer voor een avondje feesten. Voor een echte LSA trip werd mij de
    voorgenoemde zaden aangeboden (dat werkte ook neit maar dat ligt aan
    mij of aan de kwaliteit ;))

1. 4/5,
      duidelijke info.!.
      Jun 15, 2006
  6. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    De naam Trip-E zegt genoeg. Laat de golf je hoger en hoger brengen. Wees één met het heelal. Wees in een toestand van opperste gelukzaligheid…
    <TD colSpan=2>[​IMG]
    Voorgestelde dosering: 1 capsule per 24 uur. 45 minuten voor het gewenste effect innemen met water.

<TD colSpan=2>[​IMG]
    4 capsules, elk capsule bevat: Baby hawaiian woodrose, guarana, passiebloem, niacine, vitamine B6, magnesiumstearaat, l-arginine, L-Tyrosine.

<TD colSpan=2>[​IMG]
    Niet gebruiken als U zwanger bent of borstvoeding geeft, last heeft van hoge bloeddruk, diabetes, hart- of schildklierziektes, moeilijkheden heeft bij het plassen vanwege een vergrote prostaat. Niet gebruiken in combinatie met alcohol, MAO-remmers of medicijnen.
    Als U last krijgt van spanningen, slapeloosheid gebrek aan eetlust of misselijkheid kunt U beter stoppen met dit product. Bij twijfel kunt U het beste Uw huisarts raadplegen. Buiten bereik van kinderen houden.

Last edited: Dec 15, 2005
  7. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain

Nee, geen ervaring met deze, ben alleen wat cynisch na 2 andere varianten te hebben gebruikt, volgens mij e-caps paar jaar terug.

8. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Let dan wat meer op wat je schrijft. Op het eerste gezicht lijkt het alsof je trip-e gebruikt hebt en dit een slecht product zou zijn, terwijl je er helemaal geen ervaring mee hebt. Anderen gaan op jouw uitspraken af.

9. achilless

achilless Newbie

Reputation Points:
    13
    from belgium
    ik heb juist sex-E, trip-E en space-E besteld op

[Discussie van leveranciers is alleen toegestaan in het leveranciers forum. Lees de regels voordat je verder gaat.]

samen met nog salvia en ng 2 peyotes van 3-4 cm aja en ook dog duïds cap en philosophers stones.
    ben eens benieuwd... ik hou jullie wel op de hoogte

Last edited by a moderator: Jun 15, 2006
    1. 2/5,
      [Discussie van leveranciers is alleen toegestaan in het leveranciers forum. Lees de regels voordat je verder gaat.]
      Jun 15, 2006
  10. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Heb ervaring met die trip-e. Heb ze eens online besteld samen met nog wat andere varianten.

Had er al eens 3 gedaan maar weinig van gevoeld, dus nam ik ze alle 4.
    En maar wachten.. Het enigste wat ik wel voelde was de guarana. Als ik 2 kopjes koffie snel opdrink krijg ik ong hetzelfde effect..
    Beetje jammer, maarja je blijft toch nieuwsgierig he!

Mijn mening: Smartdrugs slaan natuurlijk bij iedereen anders aan. Ik vond Trip-E niks, doe mij maar HBWS..

Overigens vond ik de werking van Lounge-E wel ok. Heel ontspannen en relaxed film zitten kijken. Was ook de enigste die een beetje aansloeg bij mij. :D

Last edited: Jun 16, 2006
  11. Sweet_Shadow

Sweet_Shadow Silver Member

Reputation Points:
    183
    from The Netherlands
    Trip E

Ik heb twee keer twee capsules geprobeerd maar er niet veel van gemerkt. Mijn zusje echter heeft een heel heftige trip gehad op twee Trip E capsules.

Paar citaten uit haar verslag:

"Ik vond de keuken best vreemd en had het gevoel dat ik erin kon verdwalen (we hebben een kleine keuken)."

"Ik zag alles vreemd, maar geen dingen die er niet waren. Na een tijd voelde ik een gigantische lachkick opkomen."

"Piet Hein wilde perse naar de MacDonalds (die boycot ik nu 4 jaar ;)). Ik moest toch naar de wc, dus vond het wel okee. Ik deed op de wc mijn best me niet teveel te laten afleiden door alles. Ik voelde me alsof ik ging flauwvallen en dacht eraan dat mensen me dan zouden vinden op de wc van de Mac.
    Piet Hein had ondertussen besteld, maar het zou nog drie minuten duren. In de Mac was veel kleur en licht. Piet Heins huid zag er heel eng uit, rood en streepjes en gleuven (afin, gewoon eng :p). Onze pupillen waren gigantisch. Mijn gezichtsveld was vreemd, met haperingen aan de zijkant, trillerig."

"Alles was wazig, maar het was wel okee en grappig en ontspannen."

"Ik ging erg malen en zette overal vraagtekens bij: Wat is de mens, waarom is dit normaal zo normaal en nu niet? Ik liep naar boven en de vragen gingen door. Waarom voel ik me zo anders? Waarom is dit alles zo vertrouwd en waarom voelt het nu dan niet vertrouwd? Ik maakte me erg druk. Ik ging in bed liggen en zette de tv aan, wat ik wel interessant vond, maar niet heel boeiend. Toen opeens zag ik mijn windvanger draaien (hij is mooi en gekleurd). Ik werd meteen ontspannen en kreeg een glimlach om mijn mond. Draai draai, glinster glinster."

"Ik richtte mijn aandacht op de kamer. Ik voelde alsof ik in de kamer getrokken werd. Ik wist dat ik in de kamer kon veranderen! Nee! Dat wilde ik niet. Dus ik dacht: Ik wil graag in mijn eigen lichaam blijven. Ik richtte mijn aandacht ergens anders op. Mijn aandacht ging naar de lekkere deken die op me lag. Mooi wit en zacht en warm, heerlijk. En hij leek wel met me mee te ademen, jaa, bijna een deel van me. Nee! Ik wilde ook geen deken worden. Ik besloot de lamp maar uit te doen. In de donkerte vormde zich de mooiste patronen. Prachtig, wat een wonderen."

"Nu dacht ik vrij positief over mezelf, dat was wel prettig. Maar tegelijkertijd vond ik dat ik me teveel druk maakte. Ik vond dat waar ik was, gewoon een punt was. Geen heden, verleden of toekomst, gewoon een puntje in iets. Ik heb nog lange tijd lopen malen en gevoeld dat ik een ander bewustzijn had en ik ben tot zoveel conclusies gekomen, welke weet ik niet meer. Wel theorieën over waarom ik me niet druk zou moeten maken over wat dan ook. Ik heb genoten van de mooie patronen tot ik in slaap viel."

1. 4/5,
      haha leuk beschreven!
      Jul 12, 2006
    2. 4/5,
      Leuk report!
      Jul 10, 2006
    3. 5/5,
      leuk Trip-E verslag.!.
      Jul 10, 2006
  12. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Leuk report! Hoe lang heeft je trip geduurt trouwens?

13. Sweet_Shadow

Sweet_Shadow Silver Member

Reputation Points:
    183
    from The Netherlands
    De trip van m'n zusje dus :p
    Ze nam de capsules rond 15:00, maar de werking werd pas merkbaar rond 19:00 en bleef minstens aanwezig tot 23:00.

Ik vind het nog steeds vreemd dat ik (en anderen) niet veel merken van deze capsules, terwijl zij erdoor ging trippen. Misschien is zij gevoeliger voor bepaalde bestanddelen van Trip E.

1. 5/5,
      zeer intressant ;)
      Jul 14, 2006
  14. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Dat zal idd zeker zo zijn..
    Een vriend van me is echt een ''control freak'', als hij 3 hijsjes neemt van een joint word hij al paranoide. Zo werkt alles bij hem 20x erger. Hij heeft ooit een keer een half pilletje op, voelde zich goed, dan weer para, dan weer goed, dan weer para etc.. Ging zo de hele avond door, was gelijk de laatste keer haha.

Ook toen ik met vrienden aan de LSA ging had de 1 slechts een beetje nodig om flink te trippen terwijl ik bij 4 keer zijn dosis het net begon te voelen.

Wel leuk dat er tenminste 1 iemand van Trip-E heeft kunnen genieten :D

15. eefaatje

eefaatje Newbie

Reputation Points:
    0
    Happy caps

Hee, ik wilde nog ff reageren op alle ervaringen met de E-caps en happy caps. heb wel coole ervaringen met paddo's en lsd, maar had nog nooit een happy cap genomen, dus dacht, dat moeten we dan ook maar eens proberen. bij vrienden van me werkt het idd nauwelijks, alleen bij mij ging t een beetje fout. had er niks bij gedronken en vanaf t moment dat ik m innam voelde ik me meteen wazig, na 15 min ging t echt niet meer en werd ik door mn vrienden terug gebracht (lees gesleept) naar de tent (op t dour festival), alleen ben al voor die tijd half bewusteloos neergevallen en afgevoerd maar soort instant hospital wat de daar voor alle festgivalgangers hadden. was echt te wazug, mn hartslag enzo was wel ok en bloeddruk ook en na 2 uur ging t wel beter en mocht ik weg, maar toen begon ik echt keihard te trippen, extremer als met paddos en t heeft al met al zeker 16 uur geduurt! de volgende ochten was ik nog steeds aan t trippen, echt zo vaag! heb echt geen idee wat voor vreemde reactie mn lichaam hierop heeft gehad, en ik vraag me af of iemand anders dit ook een keer heeft gehad met een happy cap. vind t echt heel raar aangezien ik normaal altijd van iedereen hoor dat je er amper ietrs van merkt. weet iemand iets over de ingredienten die misschien een soort rare reactgie kunnen veroorzaken? ben allergisch voor noten namelijk, dus dacht daaraan misschien. dus let me know als iemand hier iets meer over weet, thanx!!! xx eva

16. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Weet je of je (een lichte vorm van) epilepsie hebt? Kan het met de warmte te maken hebben?

17. neukhaas

neukhaas Guest

Reputation Points:
    0
    Ik heb ook ervaring met de Trip-E capsules. Ik had 3 stuks genomen, maar ik heb weinig gemerkt. Alleen de guarana die erin zit heb ik gemerkt. Ik heb geen oog dicht gedaan die nacht.

18. Fast

Fast Newbie

Reputation Points:
    0
    28 y/o
    Hehe, ik heb er ervaring mee, Bad spul...
    Je gaat er echt raar door doen, Alles lijkt veel groter en dichterbij te staan, terwijl het ver weg is..vaag, ik wil het echt niet meer mee maken..

19. Medea

Medea Gold Member

Reputation Points:
    206
    from tajikistan
    Wat betreft de wisselende reacties op dit product; mijn goudvis ziet dat vrienden van hem erg verschillend reageren qua dosering. Sommigen hebben aan 2 caps genoeg, anderen 3-4 om een minitrip te krijgen. Ook duurt het vaak wel 2 uur voordat ze echt werken, ook al zijn ze ingenomen op een lege maag. Mijn goudvis bemerkt ook dat doseringen erg uiteen kunnen lopen wanneer alleen de zaden genuttigd worden. Misschien zijn er grotere verschillen in gevoeligheid bij LSA dan bij andere middelen?

Ik heb het ook al op het engelstalige forum gezet, maar de fabrikant van Happy Caps heeft een nieuwe variant; Trip-E Gold Label.

Deze verpakking bevat maar 2 capsules. Ingredienten: Proprietary Blend of Amino Acids, Caffeine, Passion Flower, Griffonia extract, Magnesium Stearate, Calcium Dioxide, Gelatine.

Wanneer je naar de ingrediënten kijkt lijkt er geen psychedelisch middel in te zitten (in de originele zit Hawaiian Baby Woodrose). Wellicht is dit een foutje in de lijst? Heeft iemand deze al geprobeerd? Wat is het verschil met de gewone versie?

20. dutch-marshal

dutch-marshal Palladium Member

Reputation Points:
    497
    30 y/o from afghanistan
    er zit zeker verschil in gevoeligheid voor lsa zowel de zaden als de caps met een mix erin. Heb deze nog niet geprobeerd, maar ben geen fan van de reeksen gemaakt door deze fabrikant. Door SWIM en zijn vrienden zijn verschillende soorten geprobeerd, allemaal zonder effect of een slecht effect..

wel heeft SWIm een nieuw merk gevonden "legale high" die wel werkt. waar ook geen psychoactieve bestandsdelen in zitten, daar zal SWIm een eigen topic voor aanmaken