Heroine

Discussion in 'Opiaten' started by Ruud, Oct 18, 2005.

1. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    SWIM zou graag eens heroine proberen maar weet niet goed waar hij op moet letten.
    Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben?

Wat zou een goede dosis zijn voor een beginner? SWIM weet dat het afhankelijk is van de kwaliteit maar wat is een goede dosis zodat hij het niet overdoseert? Wat zijn de effecten precies?

Alvast bedant voor de antwoorden[​IMG]

Last edited by a moderator: Oct 6, 2006
  2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Als eerste wil ik het je afraden. Mocht je het wel willen proberen dan eerst wat vraagjes. Hoe wil je het gebruiken? Roken? Chinezen? Spuiten?

SWIM heeft het wel een gechineest (van folie afroken) en werd er knetterstoned van. Het werkt vrij snel. Krijgt onderhuids vreselijke jeuk waardoor je je huid helemaal kapot kunt krabben. Tegen de tijd dat het uitwerkt word je kotsmisselijk en spuug je zowat al je ingewanden er uit. Als SWIM nieuwe dosis rookte dan ging die misselijkheid weg en was SWIM weer lekker leip...totdat die rommel weer uitwerkt en nieuwe dosis nodig had om maar niet ziek te worden. SWIM vind die rommel lichamelijk verslavend en raad het echt af, ondanks dat je er verdomd lekker stoned van wordt.

3. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Xawego allereerst bedankt voor je antwoord.

my bedoeling was om het te roken of chinesen, spuiten is wat te hardcore voor hem en dat gaat hij in geen geval doen.
    Hoewel hij nu al wat minder interesse heeft dankzij je antwoord blijft de nieuwsgierigheid wel.

Hoe lang blijven die lichamelijke afkickverschijnselen aanhouden?

En wat is nu een goede dosis zodat hij niet overdoseert?

4. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ben je het van plan om het alleen of met een maat te gebruiken? De afkickverschijnselen kunnen een paar uur blijven aanhouden en zijn best heftig.
    Als je het toch een keer wilt proberen dan raad ik je aan om te gaan chinezen. Als je't rookt dan krijg je best veel in een korte tijd, chinezen kun je zelf steeds bij-doseren door 1 of 2 trekjes te nemen. Je zou een half grammetje voor jezelf kunnen halen en die opmaken, beetje discipline ben je nodig...op = op dus haal aub geen nieuwe op als je er door heen bent...hoe erg je ook kunt flippen. Heb je wel een coke gechineest? Weet je hoe het werkt? Ah...kan het hier wel beschrijven...daar is dit forum tenslotte voor.

Als je coke chineest dan heb je een strook aluminiumfolie van ongeveer 10 bij 20cm en maak je een gootje door 2 vouwen in de lengte te maken. Glimmende kant naar onder en matte kant boven. Met aansteker de goot aan de onderkant verwarmen zodat je de meeste giffen verbrand. Daarna kun je chinezen, de coke word een drup en die laat je in de goot van links naar rechts glijden als je rookt totdat hij op is.

Heroine chinezen gaat net iets anders. Pakt stuk folie en zorgt dat er wat kreukels in komen...folie moet niet glad zijn en ook geen goot in vouwen. Gladde kant onder en matte kant boven. Niet vergeten om de giffen uit de folie te verbranden dus weer effe aansteker onder de folie houden. Om te beginnen zou je 20mg op de folie kunnen leggen en hup aansteker er onder (net niet tegen folie aan anders verbrand het), heroine word een drup en die kan gewoon op z'n plek blijven liggen. Als het een drup is geworden dan zou je nog 1 hijs kunnen nemen en het dan effe wegleggen...effe afwachten hoe jij daarop reageert. Het werkt vrij snel en ik denk dat je zelf wel aanvoeld wanneer je wat bij kunt roken. Met die drup kun je best lang doen, als deze drup verbrand dan is het op.

Als je slim bent dan maak je een inhaleerbuisje met aluminiumfolie aan de binnenkant, er blijft namelijk aanslag in het buisje plakken die je later als alles op is op kunt roken. Wel opletten dat de aanslag op de matte kant blijft plakken.

Als je't aandurft mag je je tripreport hier wel plaatsen.

5. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Xawego nogmaals hartelijk bedankt voor je (zeer duidelijke)antwoorden[​IMG].

Coke chinesen heeft SWIM wel eens gedaan dus hij weet wel hoe het ongeveer moet. Aan de discipline zal het niet liggen denkt hij, heroine is hier nogal moeilijk te krijgen gelukkig.

Het is ook niet zijn bedoeling om het vaak te gebruiken, maar hij wilt graag eens weten wat het is.
    Ze zeggen altijd dat je alles in het leven een keer geprobeert moet hebben en dat geld voor heroine dus ook.

Als SWIM het geprobeerd heeft zal hij hier zeker mijn verslag uit brengen...[​IMG]

6. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Dat is waar [​IMG]
    En daar komt bij: Als het maar leuk blijft [​IMG]

Qua leipheid zal je er geen spijt van krijgen, qua uitwerking wel. Maar niet elk lichaam reageert hetzelfde, alhoewel de uitwerking van XTC en heroine bij bijna iedereen gelijk is.

Succes ermee...ben benieuwd wat je er van vind. Als je nog meer weten wilt of iets niet duidelijk genoeg is dan kun je dat hier op 't forum posten!

7. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Zat me af te vragen of Ruud al een tripreport voor ons heeft [​IMG]

Hmmz...heb effe 'n foto van SWIM's buisje gemaakt. Deze foto is in vage toestand met 'n mobieltje gemaakt, wist niet dat foto's dan ook vaag worden...maarjah...

8. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Haha nee heb (helaas) nog geen tripreport aangezien SWIM het middel nog niet in het bezit heb.
    Hij is er ook niet echt druk op om het in m'n bezit te krijgen maar zo gauw ik de kans krijg dan doet hij het zeker..

En een tripreport gaat hij dan zeker posten!

9. hazejunk

hazejunk Newbie

Reputation Points:
    0
    Als je een keer heroine rookt word je helemaal niet ziek als het uitwerkt, het kan zijn dat je een iets te grote dosis binnen krijgt en dan moet je kotsen.
    De afkick of ontweningsverschijnselen komen pas na een week(verschilt per persoon kan ook 2 weken zijn)van continu gebruik. En deze zijn dan nog heel mild, je moet denken aan lichte pijn in je spieren (vooral in je benen en soms je rug)en slaapeloosheid. De slaapeloosheid duurt meestal niet langer dan een dag of 2 en het kan dat je je wat onrustig voelt.
    Dit valt best mee allemaal en als je gewoon gaat werken heb je er bijna geen last van.
    De echt afkick verschijnselen komen na een maand van continu gebruik. Deze verschijnselen zijn redelijk heftig, als je pech hebt kan je een week niet slapen, voel je je heel onrustig , heb je veel pijn in je spieren, heb je een soort van griep en spetter poep.

Een keer heroine gebruiken kan best, je word dan echt niet ziek ofzo(tenzij je teveel gebruikt). Leg een klein beetje heroine op een stuk zilverfolie, houd voorzichtig een aansteker onder de folie(met een kleine vlam) en dan zie je dat je heroine in een druppel veranderd.
    Nou is het de kunst om deze druppel aan het rollen te krijgen. Het is de bedoeling dat je de heroine verdampt en dat je het niet verbrand(dit is best moeilijk). Dit gaat het makelijkst door je folie een beetje schuin te houden en met een kleine vlam de druppel vooruit teduwen.
    Bij SWIM duurde het wel ff voordat hij het onder de knie had.

Je kan het ook in een joint roken gewoon met wat tabak maar je verspilt zo wel veel heroine maar dit is wel een stuk makelijker.

Heroine is heel sterk spul en je zal zien dat je er zonder tolerancie niet veel van nodig hebt. Als je het rookt is het heel moeilijk om te OD'en maar wees wel voorzichtig, I had teveel toen hij het voor de eerste keer probeerde en was toen ook ziek. Kotsen onder invloed van heroine is niet echt vervelend(heel anders dan kotsen van drank)maar leuk is anders.

Heroine in nederland is meestal licht tot donker bruin , het kan poeder zijn maar ook een brok(meestal is het een combinatie van bijde).
    De smaak is een beetje moeilijk uit teleggen. Je kan het best zien of je heroine heroine is door het op een folie te leggen en te kijken of het een druppel word, je merkt het daarna snel genoeg als je er van rookt.
    Koop gewoon een kleine hoeveelheid (20 euro)je hebt echt niet veel nodig. Als het dan blijkt dat je geript bent ben je ook niet zo veel kwijt.

Heroine is heel verslavend dus pas er mee op, gebruik het 1 keer of 2 en meer niet........veel plezier en doe voorzichtig greetzz haze

Edit:Het is hazejunks mening dat één keer heroine gebruiken best kan, maar SWIM raad het heel erg af.Uiteraard is het yous eigen keuze.

10. hazejunk

hazejunk Newbie

Reputation Points:
    0
    I am hier niet trots op, maar hij is al 2 jaar heroine verslaaft, maar hij heeft wel gewoon een normaal leven.
    I am na 7 jaar werken dit jaar weer terug naar school gegaan. Hij doet een spw opleiding en dit gaat allemaal prima.
    Hij gebruikt wel dagelijks 35mg methadon om geen afkick verschijnselen te krijgen. Hij heeft nog nooit van jou manier van chinezen gehoord!
    Er moeten geen kreukels in de folie, deze moet gewoon glad zijn en je kan er het best WEL een goot in vouwen. Het is de boedeling dat de druppel over de folie heen rolt. Deze manier werkt toch echt het beste......Edited by: hazejunk

11. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Is het nou echt een middel dat je het beste thuis kan doen of kan je met de juiste dosis ook gewoon lol hebben op een feest?
    Heb totaal geen behoefte om het te gebruiken
    Maar heb begrip voor mensen die alles een keer willen gebruiken en zich niet laten gebruiken maar je wil moet wel sterk zijn als je de risico's bekijkt. Maar als je het graag wilt, en het voorzichtig aanpakt mag niks te gek zijn.

12. hazejunk

hazejunk Newbie

Reputation Points:
    0
    het is echt een middel om lekker thuis op de bank te blijven zitten zeker als je het de eerste paar keeren gebruikt. het gevoel dat je er van krijgt is dan ook best heftig , en je zal ook niet veel zin hebben in andere dingen. als je een beetje tolerancie hebt op gebouwd voor het gevoel kan je er wel mee gaan stappen ofzo(als je niet teveel neemt). je voelt je dan gewoon heel lekker en het praten gaat wat makelijker net als bij alcohol.

ik denk dat je heroine gewoon niet moet gebruiken als je je deprie voelt over het een of ander of als je net iets belangerijksbent verloren in je leven(baan,vriendin enz enz......). als alles goed gaat en leven op rolletjes loopt , je dus geen rede hebt om de werkelijkheid te ontvluchten zou je het wel kunnen proberen.als je problemen hebt gehad met eerdere verslaavingen zoals blowen of pillen of speed ofzo dan kan je het beter ook niet kan doen .het is echt heel verslaavend .

het probleem isdat de verslaaving er in sluipt ,het is niet zo dat je het gelijk weer moet gebruiken,zo doende denk je al heel makelijk "dit spul is niet verslaavend voor mij'' . en ga je het nog eens doen en nog is , bij duurde het dik een half jaar voordat ik''echt'' verlaafdwas.

ik laatmijn vrienden die het willen gebruiken het niet toe , ik ga het niet voor ze halen, ook zuren ze de oren van me kop af ik doe het niet.eigenlijk zou ik het ook iedereen afraden maar ja dat komt door mijn eigen ervaring er mee, en iedereen doet toch wel wat tie niet laten kan. ik hoop dat jullie er beter mee kunnen om gaan als mij!Edited by: hazejunk

13. Crackkim

Crackkim Newbie

Reputation Points:
    0
    heerlijk toch lekker shagie roken as af tikken in je pijp bolletje bruin erbij en dan aansteken en een diepe hijs nemen lang mogelijk in houden en dan relaxt op de bank genieten dat is echt wel het beste gevoel

14. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Zo was ik het ook van plan te gebruiken, misschien duurt dit nog wel een jaar hoor.Moet het middel eerst tegen komen want ben niet van plan om het zo maar bij een wannabee dealer te kopen. Want je weet immers nooit waarmee het versneden is, bij een gewone dealer ook niet maar is de kans dat je beter spul in handen krijgt wel aanzienlijk groter.

Aangezien dit nogal moeilijk te krijgen is voor mij kan het nog wel een tijd duren voordat ik het ga proberen maar als het zover is plaats ik hier zeker een tripreport.

15. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    1 van de eerste keren dat ik ging chinezen hadden de gozers met wie ik t deed altijd een fles ammoniak mee ... daar werdt de hero mee uitgekookt op t folie .... maar ik lees hier nergens dat iemand t aanraad ... en de laatste keren dat ik heb gechineest heb ik ook geen ammoniak gebruikt ....

waarom gebruiken mensen eigenlijk ammoniak voor t chinezen?

16. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    Cocaine wordt wel met ammonia uitgekookt, als dit bij heroine ook gebeurd weet ik niet, ik heb er nooit van gehoord iig.

Bij het spuiten wordt de heroine opgelost in een ascorbinezuur oplossing(vitamine c) meen ik mij te herinneren.

17. Crackkim

Crackkim Newbie

Reputation Points:
    0
    SWIM koopt gewoon wel eens voor 20 euro een beetje werkt rust gevend als je toch aan t basen ben en je wil ff rust houden zonder helemaal gek te worden

Last edited by a moderator: Feb 11, 2007
  18. Woodman

Woodman A very strange person. Platinum Member & Advisor

Reputation Points:
    711
    116 y/o from U.S.A.
    Crackkim,

Ik probeer om te begrijpen wat u schrigft maar ik kan niet en Mijn computer can niet vertalen Dutch in het Engles voor SHIT!

19. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    I will translate it for you,

I cite:

Sometimes I buy a little, for 20euro's or so. It works restful for her, and if I am smoking coke she wants a little bit rest, and don't go crazy.

I hope you understand it, greetzz.

Last edited by a moderator: Feb 11, 2007
  20. Woodman

Woodman A very strange person. Platinum Member & Advisor

Reputation Points:
    711
    116 y/o from U.S.A.
    Thanks ruud.

I thought you guys might get a kick out of reading what my computer translated:

"I buy simply sometimes for 20 euro a beetjt works rest giving if you are nevertheless to t bases and your will ff rest keeps sent entirely crazy to become."

I think my puter is on crack.