hoe lang blijft xtc in je bloed ????

Discussion in 'XTC' started by Guest, Sep 2, 2003.

1. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
    Hoe lang blijft XTC in je bloed??

wie weet het zeker ??

2. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
  3. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
    XTC blijft tot48-72 uur zichtbaar in het bloed ...

Het tast de neurotransmitter Serotonine aan, Serotonine is verantwoordelijk voor een hoop belangrijke functies in je lichaam, en de belangrijkste vind ik dan wel, of is,de Serotonine die er voor zorgt in welke stemming je bent.

Als je XTC slikt dan gaat het peil van je Serotonine zeg maar omlaag, het wordt sneller afgebroken. Dat verklaart dus o.a. de "gare" dagen na het slikken.

Je kan beter naar iets zoeken dat er juist voor zorgt dat het afbreken minder snel gaat, dus niet slikken, ofop zoeknaar L-Tryptofaan, maar ik zeg niet dat je dat meteen moet gaan gebruiken :)

<SCRIPT language=javascript>postamble();</SCRIPT>

4. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
    I.p.v. tryptophaan, kan je ook 5HTP zoeken bij smartshops. Mag eigenlijk niet meer. Dit werkt sterker en zorgt voor een snellere productie van serotonine. Bij voorkeur in combinatie met vitamine b6, welke zorgt voor een betere omzetting van 5HTP naar serotonine.

5. dCeas^

dCeas^ Newbie

Reputation Points:
    0
    Bij smartshops kan je gewoon nog steeds 5-HTP B6 kopen van Smartlab. Net zoals L-Tryptofaan.

Ik heb een kleine tijd XTC gebruikt, maar gelukkig kwam ik er zelf achter dat het gewoon slecht is voor je, en het beinvloedt volgens mij ook je manier van denken.

Maar ik denkdat mijn serotonine-peil weer is hersteld; maar tochblijf ik nieuwsgierig naar L-Tryptofaan. Ik denk maar zo, het kan nooit kwaad om wat extra L-Tryptofaan binnen te krijgen zodat je altijd in een goede stemming bent (hele dag blij zijn?)en veel meer dingen positief gaat bekijken, ja, lijkt me interessant.

Als je alleen 5-HTP gebruiktschijnt het slecht voor je te zijn, want in je lever wordt dan ook Serotonine aangemaakt en dat zou weer stollingen in het bloed ofzo teweeg brengen.

dCeas^

Last edited by a moderator: Jun 9, 2006
  6. dCeas^

dCeas^ Newbie

Reputation Points:
    0
    Maar dat stukje over 5-HTP dat het slecht zou zijn ofzo dat is een bewering van een onderzoeker, ik kan nergens anders negatieve kanten van 5-HTP vinden op het internet..

7. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Bij een regelmatige inname van 5htp word je lichaam lui en wordt de productie van serotonine uit tryptophaan bevattend eten, verminderd. Als je dan stop met 5htp, dan heb je een probleem. In het psychofarmacotherapeutisch compas, het handboek voor dokters en apotheken, staat dat 5htp slechts voorzichtig mag worden voorgeschreven vanwege deze werking.

8. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    oh dat valt nog mee ik dacht dat xtc veel langer in het bloed zichtbaar was

9. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    ik dacht altijd dat drugs in urine niet lang terug te vinden was, overlaats had ik daar een iets andere ervaring mee. ongeveer drie weken clean na een lange periode speed gebruik. Had verschrikkelijke pijn wat een nierontsteking bleek te zijn, hiervoor heeft de dokter een urinetest gedaan. Ze wist me te vertellen dat er buiten een ontsteking nog andere dingen werden teruggevonden door de test. Kan er nog steeds niet bij eerlijk gezegd. Mss weet iemand hier wel meer over

10. venom

venom Newbie

Reputation Points:
    33
    ik heb al veel gehoord dat bij urinetesten er soms stoffen gevonden worden die helemaal niet gebruikt zijn.
    vooral amfs dachtik

11. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    had ze wel gebruikt maar de laatste keer was al drie weken geleden, het was blijkbaar toch nog terug te vinden [​IMG]

12. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    ik vind die 5-htp wel interressant klinken. Die haal je toch gewoon bij de smartshop?

13. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Ja, onder de naam Griffonia extract of after E.

14. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Keb ook wel een van die potjes gezien waar gewoon 5htp op staat...best prijzig...dus moet dan wel zeer goed zijn. Zelf nog nooit gebruikt, maar is me wel eens aangeraden om het toch eens te proberen, voor het xtc gebruik aan zodat de xtc heftiger word, en after xtc zodat je niet zo brak voeld.

Tags: