Kenmerken van je trip

Discussion in 'Paddo's' started by darkd3vil, Nov 13, 2006.

1. darkd3vil

darkd3vil Silver Member

Reputation Points:
    21
    from The Netherlands
    Ik vroeg me af welke kenmerken jullie steeds weer terug vinden in een paddo trip, ik merk namelijk dat elke keer dat ik paddo's doe dat me trip heel verschillend is maar dat ik toch altijd een aantal kenmerken terug vind en ik weet dat andere mensen weer andere kenmerken hebben.

Ik ondervind bijna altijd:
    Bij de inkom heb ik altijd het gevoel alsof ik de ene deja-vu na de andere beleef. Daarna begin ik de fase dat ik het gevoel krijg alsof er niks meer klopt. Vervolgens zoek ik meestal oplossingen voor een probleem wat er lijkt te zijn maar uit ervaring weet ik dat er geen probleem is maar toch heb ik steeds weer het gevoel van ja nu is er echt iets fout. Als ik me op mijn handen ga concenteren kom ik een een soort maanwereld, altijd het zelfde verhaal!

Qua visueel zie ik CEV alstijd de zelfde groene soort druppels die overlopen in emmertjes.

Voor de rest zie ik altijd neon gerande kleine roze,groene paddestoeltjes uit de grond groeien. De wereld veranderd van kleurige meestal rode gloed tot aan een duistere grijze kille wereld. Ook zie ik vaak in mijn ooghoeken een soort van gezichtje op mijn schouder groeien. En als laatste heb ik ook altijd het gevoel alsof er liters zweet uit onder me oksels druipt maar dat blijk altijd niet zo te zijn.

2. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    De dingen die heel kenmerkend zijn voor het trippen(zowel bij paddo's als bij LSD) bij Swim zijn de lachkicken en de gedachten die op hol slaan, het ineens zo'n duidelijke visie in het leven hebben komen ook steeds terug.

Het visuele aspect is ook steeds hetzelfde: Elke keer die highlight-kleuren. Echte hallucinaties heeft Swim nog nooit gehad, zoals 'kaboutertjes zien lopen' i.t.t. MDMA waar Swim wel echt van kan hallucineren. Swim ziet alleen dingen vervormen.

3. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    SWIM heeft altijd als hij psychedelische drugs heeft gebruikt(DMT, LSD, 2C-E, Paddo's) een enorme grijns op zijn gezicht.
    Hij loopt echt van oor tot oor, en SWIM vind het altijd geweldig hoe hij er grijnzend bijloopt, wat voor andere vaak erg grappig is om te zien.
    Qua visuals komen er altijd de gewoonlijke dingen in voor, alles begint te "kronkelen en kruipen", en met paddo's ziet SWIM altijd bloempatronen.
    SWIM heeft de bloempatronen nog nooit gehad met andere psychedelische drugs, hij heeft het alleen maar bij paddo's.
    Het enigste waar SWIM tot nu toe echt zwaar van heeft gehalucineerd was 5-MeO-DMT, daarmee zag hij echt "andere dingen"