Ketamine informatie

Discussion in 'Diverse drugs' started by speedfreak, Jul 1, 2004.

1. speedfreak

speedfreak Newbie

Reputation Points:
    0
    SWIM heeft onlangs Special K(ketamine) gebruikt, het was een waanzinnig leuke ervaring. SWIM heeft gelezen dat het best gevaarlijk kan zijn. Wat is yous ervaringen, en hoe zit het met de houdbaarheid van ketamine ?

Last edited by a moderator: Dec 28, 2006
  2. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Het is erg verslavend.

3. psyko_tripper

psyko_tripper Newbie

Reputation Points:
    0
    Heb je die special K in poedervorm of heb je ampullen? SWIM neemt aan dat je over poeder beschikt, dan kun je dat misschien best op een donkere, droge en koelle plaats bewaren.

4. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Hier bij SWIM in de buurt is(een jaar of 3 terug)special k een rage geweest totdat er rare dingen gingen gebeuren. De special k waar SWIM het over heeft is in poedervorm, wij noemden het hier slowcaine (kweenie hoe je 't schrijft dus type het maar zo zoals we het uitspreken). Het is idd een verrassing als je een mespuntje hebt genomen en een kwartier later al vrolijk en vaag rondhuppelt alsof je enorme ijzeren veren onder je schoenen hebt. Volgens mij werkte dat spul zo'n anderhalf uur (tsja....my hersenen zijn teveel aangetast om alles nog precies te kunnen onthouden). SWIM heeft mensen onderuit zien gaan, dan heeft hij het over bomen van kerels die instorten als een muur van klaverjas-kaarten. SWIM denkt dat dat kwam door alcoholgebruik en te gulzig met special k omgaan, ja je zag ze echt schranzen en later van hun stokkie gaan. Zelf heeft SWIM het maar een paar keer gebruikt en heeft gelukkig geen klachten gehad. Volgens I am dat spul net zo heftig als GHB, je moet er niet teveel van nemen want anders gaat het fout. SWIM heeft dus veel mensen in elkaar zien zakken van de special k, en die mensen waren na zo'n dikke uur weer op de been, en van al die mensen is er 1 in het ziekenhuis beland met hartklachten en andere vage storingen in het lichaam, ook die is er gelukkig goed afgekomen. Die mensen omschreven het volgende toen ze die blackout kregen: erg duizelig, alles om je heen zie je als een videoband die versnelt vooruit gespoeld word, hartkloppingen, zweten, misselijk, zwart voor de ogen worden en dan klabam....flauwvallen. Dat een paar van die mespuntjes dat kunnen veroorzaken...en mijn mening is dan ook altijd al geweest: zorg ervoor jij je drugsgebruik in de hand houd, en niet andersom.

5. bart1

bart1 Newbie

Reputation Points:
    0
    Kan er me iemand vertellen of de ketamine die in ziekenhuizen wordt gebruikt (zogenaamde (S)ketamine) dezelde is als de ketamine die voor dieren wordt gebruikt ? Indien deze niet dezelfde is, is deze dan bruikbaar om special K van te maken ?

Groetjes

6. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ketamine is toch special k? Of ben ik nou gek? Durf het niet met zekerheid te zeggen maar heb wel eens gehoord dat dieren dezelfde medicijnen als mensen krijgen maar dat de verhouding voor dieren is aangepast. Kans is dus groot dat 't dezelfde is. Werk je in't ziekenhuis? hmmzz interessant hehe...waarom vraag je niet effe aan zo'n afdelingshoofd in 't ziekenhuis? Dan weet je t zeker.

7. fiets

fiets Newbie

Reputation Points:
    2
  8. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    Lemme think wie ken ik in een ziekenhuis.....

9. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Zit er zwaar aan te denken......zal ik me om laten scholen? Best leuk dus in het ziekenhuis (wil dan geen konten wassen....wil toegang tot het medicijnenhok)

10. bart1

bart1 Newbie

Reputation Points:
    0
    Kan er me iemqnd het verschil uitleggen tussen ketamine en S-ketamine ? Is er van S-ketamine ook special K te maken ? Heb me laten vertellen dat er bij die S-ketamine iets bijgedaan moet worden, maar weet niet net wat.

Groetjes

11. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    33 y/o
    special k is een zwaardere versie van ketamine ik weet ook niet waarom iedereen ketamine special k noemt. special k zijn kristallen geen wit poeder

12. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Ketamine HCl is een racemisch mengsel van S-Ketamine HCl en R-Ketamine HCl. Het Ketaminemolecuul bestaat namelijk in 2 optische isomeren: 2 dezelfde moleculen, die elkaars spiegelbeeld zijn.

"The analgesic and anaesthetic potency of (S)-ketamine is about threefold superior to (R)-ketamine."

Special K is gewoon jargon voor Ketamine en is dus geen

sterkere vorm van ketamine. Ketamine kan natuurlijk versneden verkocht worden of puur. Als het puur is, is 50 mg een goede dosering (nasaal) om mee te beginnen.

13. Xcrement

Xcrement Newbie

Reputation Points:
    0
    Is ketamine (vloeibaar als verdoofmiddel) legaal te verkrijgen? Veronderstel van niet.
    De special K die ze verkopen is meestal nog versneden met ander spul.

Groetjes.

14. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    SWIM heeft wel eens pure gehad maar niet legaal. Echt f**cking raar spul moet je niet teveel van nemen.

15. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    Ey ruud zou je yous ervaring met ketamine ff willen vertellen? Ik ben er wel benieuwt naar.

En ketamine heb je toch in verschillende vormen? pillen en poeder?

16. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Ketamine is in lage doseringen best lekker word je lekker dromerig van, geen kater na tijd. Tis net of je een beetje begint te zweven maar wanneer je teveel neemt is het net of je uit je lichaam treed, echt niet lekker. SWIM dacht dat ie zichzelf zag lopen.

Later ook nog op de fiets maar vertrouwde mezelf niet meer dus is hij maar afgestapt om ongelukken te voorkomen[​IMG]

Dosering moet je echt laag houden lijntje van ca. 2cm. is voldoende.

Echt de moeite waard om te proberen!

B.T.W. I had het in poedervorm anders kon hij het niet snuiven natuurlijk maar het schijnt er ook te zijn in vloeistof maar dat heeft SWIM nooit gezien.

17. Kittytjuh

Kittytjuh Newbie

Reputation Points:
    2
    Ja...er is ook vloeistof...Ken je ook poeder van maken...Edited by: Kittytjuh

18. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    SWIM heeft 4 flesjes KETANEST van 20 ml weten te bemachtingen.De flesjes bevatten p/ml 5 mg (s)ketamine, wat overigens behoorlijk weinig is en worden gemaakt door Pfizer.SWIM zou graag de foto's willen posten maar kan helaas geen bijlages posten.

Last edited: Sep 13, 2006
  19. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Ik heb de foto's ergens anders kunnen oploaden, hier zijn ze:

Last edited: Sep 13, 2006
  20. pimpe

pimpe Newbie

Reputation Points:
    13
    weet swim al wat hij met deze flesjes gaat doen? gaat hij deze gebruiken zoals ze bedoeld zijn? (spuiten) of in laten dampen tot mooi puur poeder? ben er op zich wel benieuwd naar want swim heeft (denkt hij zelf) alleen ervaring met versneden ketamine, en zou toch graag eens horen wat "verse" doet.. laatste keer had swim over 2 uurtjes ongeveer 3/4 gram op. I was toen ook wel aardig van de wereld maar met goede ketamine zou je dan toch wel een K hole bereiken. swim heeft nog geen id hoe dit eruit zou moeten zien maar is er vrij zeker van dat ie geen k hole heeft gehad. greetz