lichaam "repareren"

Discussion in 'Speed' started by dutch-marshal, Apr 1, 2007.

1. dutch-marshal

dutch-marshal Palladium Member

Reputation Points:
    497
    31 y/o from afghanistan
    SWIM heeft lange tijd (gedurende een jaar) heel veel seed tot zich genomen ook meerdere malen per dag en meerdere malen per week... zonder z'n lichaam veel rust te geven...

SWIM weet dat dit fout is...is heeft er schoon genoeg van...:mad:

mijn vraag is eigenlijk, wat kan SWIM het beste doen om mijn lichaam en geest! zo snel mogelijk weer in vorm te krijgen!

SWIM weet de dingen zoals gezond eten, sporten ect...

maar dan bedoelt SWIM specifieker..voor me botten, hersens, spieren...welke vitaminen en bepaalde dingen zal You me aanraden om weer zo snel mogelijk 100% te herstellen:cool:

2. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Iedere dag een goede multivitamine, dopamine precursors als l-thyrosine en l-phenylalanine, en zoals You al zij, veel sporten.
    De schade die is gedaan zullen nou alleen door een natuurlijk herstel gerepareert worden, daar werken vitamines enz niet echt voor.

3. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    31 y/o from afghanistan
    SWIM heb een beetje op internet gekeken voor die " l-thyrosine en l-phenylalanine" het is dus wel gewoon te verkrijgen, heeft iemand advies waar SWIM dit het beste kan kopen?

anders bestel SWIM ze gewoon ergens van de week

4. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Bij de grotere drogist ketens, DA verkocht het vroeger, maar die is nou volgens mij overgenomen, misschien dat ze het nog hebben.
    De tuinen heeft ook veel verschillende supplementen, o.a. l-tryptophan en waarschijnlijk ook l-thyrosine, en anders heeft de smartshop 't.

5. Meneer_Cactus

Meneer_Cactus Newbie

Reputation Points:
    19
    35 y/o
    Mischien kun je ook eens spirulina en chlorella gebruiken zitten alle bouwstoffen en vitamines in die je nodig hebt. Gebruik het nu ongeveer 5 weken en voel me een stuk fitter dan voorheen. (maar sport ook wat meer nu en het mooie weer heeft ook wel zijn invloed)

6. =Mobius=

=Mobius= Newbie

Reputation Points:
    59
    Eerst moet je aan je hersens denken nl. geef ze de tijd om dingen te verwerken en forceer niets.

Indien You elke dag nam veronderstel ik dat je dag-nachtritme ook verstoord is.

Vooraleer aan iets anders te denken is het van belang om "structuur" aan te brengen in je leven. Op tijd slapen, zin of géén zin, elke morgen op dezelfde tijd opstaan.

Vergeet vooral niet je te amuseren maar ook sporten, met sporten bedoel ik je afmatten dat je natuurlijke vermoeidheid terugkeert en je terug wat voorzien van zuurstof.

Blijf zo ver mogelijk weg uit de comfort-zone voor een tijdje. Werken is ook belangrijk...maar het belangrijkste is toch wel een leuke vriendin en veel vrienden die achter je staan. Vergeet vooral niet te sexen !!!! :D

7. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    31 y/o from afghanistan
    SWIM heeft goed nieuws :)

na meerdere malen geprobeert hebben te stoppen met de speed... is hij er eindelijk "overheen"

ookal is het pas 2 weken niks te hebben gebruikt...voelt SWIM geen "honger" na de speed!

SWIM voelt zich goed en fit! en SWIm weet dat dit natuurlijk nog niks is... en dat SWIm heel zijn leven op moet passen met deze stof..

dit moest even gemeld worden :p

SWIm wil zich nu vooral gaan richten op psychedelics en wat dingen bijleren ^^

8. Psych0naut

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Goed zo, SWIM raad aan veel te gaan sporten om het lichaam te herstellen en endogene(lichaamseigen) dopamine te verhogen.
    Intensief sporten(wielrennen, hardlopen) helpt echt de behoefte voor cocaine en amfetamine te onderdrukken, erg effectief.

9. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    31 y/o from afghanistan
    SWIM merkt dat als hij gaat lopen "een uur of anderhalf" dat hij zich dan geestelijk voldaan voelt in een zeker zin :D

EN SWIM heeft gister ook 30kilomter gefietst met weer hetzelfde effect :)