LSD dood?????

Discussion in 'LSD' started by Guest, Oct 27, 2004.

1. Guest

Guest Guest

Reputation Points:
    0
    ik ben al een tijdje op zoek naar LSD maar het is nergens meer te krijgen zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben.

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Heb je de apotheek al geprobeert? Niet vergeten de kassabon te declareren bij je ziekteverzekering [​IMG]

3. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    En toen was die geen lid meer.

4. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Goh wat raar [​IMG] haha zal hij al bij de apotheek geweest zijn? Rare vraag hoor...zoiets vraag je toch niet hier open en bloot op internet? Vast'n wanhopig jong broekkie.

5. le Chef

le Chef Newbie

Reputation Points:
    0
    Hele domme vraag ja... Volgens mij is LSD, weet het voor 99% zeker, de zwaarst bestrafte drugs. Als je gepakt word met de verkoop van tripjes word je poging tot doodslag ten laste gelegd.

6. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Dat klinkt mij wel erg vreemd in de oren. Het is de rechters in Nederland best bekend dat je niet dood gaat van LSD. Mischien bijna van rijden onder invloed van LSD, maar dat is een ander verhaal.

7. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    Ga effe zoeken in de goa-scene.

Verkoop van ghb is trouwens poging tot doodslag heb ik onlangs gehoord, bij de andere drugs geldt dit niet hoor, misschien met uitzondering van hero.

8. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    heb zelf geen ervaringen met lsd maar hoorde van enkele generaties ouder dan mezelf dat vroeger de lsdtripjes n druppeltje op een klein stukje papier was, vroeg me enkel af of die manier nog in omloop is of dat alles nu in de vorm van pillen ed is</font>

9. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Jazeker...de papertrip is nog steeds volop in omloop.

10. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    denk niet dat ik die ga uitproberen als de verhalen die ik hoorde waarheid zijn. is het mogelijk dat je na een papertrip denkt dat je kan vliegen en je dak af springt?

11. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    En van paddo's zeker niet??? Het leuke van lsd vond ik toch dat je niet leip bent (zoals bv xtc) maar toch redelijk helder bent en toch van alles om je heen ziet gebeuren, visualisaties ofzo. Neem 10x liever lsd dan paddo's als ik moest kiezen.

12. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    Moet je beter zoeken het is nog best te vinden or

13. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    zowel lsd als paddo's lijkt me maar niets, ieder z'n eigen smaak [​IMG]

14. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Idd...ieder z'n eigen smaak. Trippen is erg vermoeiend en leuk om het een keer meegemaakt te hebben...het is een hele nieuwe ervaring op zich.

15. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Ik heb redelijk veel ervaring met paddo's, maar LSD waag ik me nog niet aan. De meeste mensen die het nu gebruiken nemen een zegeltje van 50 microgram ofzo... een feestjesdosering. Ik wil het natuurlijk wel goed doen. Hoeveel heb je gehad Xawego?

16. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Dat van het dak springen is een van de zo heel vaak gebruikte fabeltjes om de mensen angst in te praten. Het zal hooguit 2 keer gebeurd zijn. Je moet natuurlijk wel verstandig gebruiken en het niet vergelijken met het roken van een jointje...

17. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Heb keer of 8 paddo's gehad, en 3x lsd. Eerlijk gezegt voel ik me bij lsd beter dan bij paddo's. Bij paddo's is het maar afwachten wat er gaat gebeuren terwijl lsd gewoon op je afgestemd is qua dosis.

Gekke van lsd is toch echt dat je niet leip bent, kunt wel helder denken...maar gewoon de visuele effecten waarvan je onder de indruk bent. Zit gewoon 8 uur lang op je gat...hebt nergens zin meer in...wilt zoveel mogelijk genieten van alles wat tot leven komt, dat wat normaal stilstaat beweegt ineens....zoals 'n roestige schroevendraaier kan uren lang erg interessant zijn (ja wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen haha en die roest die ineens tot leven komt, of 1 plaatje van een suske en wiske is erg spannend en echt, en dan vooral dat je geluiden hoort en muziek kunt zien [​IMG]

Als je ook eenmaal weer helder bent dan heb je ook echt het gevoel dat je een week lang op vakantie bent geweest naar Alice in Wonderland.

18. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Je hebt geen last van die rare gedachtenkronkels? Ik ben toch nieuwschierig naar hoeveel je gehad hebt...?

Ik had bij lsd meer de verwachting van een soort salvia trip die veel langer duurt. Dat zag ik nog niet echt zitten...

19. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Heb ik geen last van gehad, de hersenkronkels die er waren vond ik juist plezierig, misschien omdat je op een of andere manier toch helder bent. Vond het aan een kant jammer als de trip weer uitgewerkt was, maar aan de andere kant ben je bekaf. Zelf vind ik dat je maar moet afwachten hoe paddo's gaan reageren, heb toch meer het gevoel dat die dragon die ik gehad heb gewoon op mij afgestemd was. Had ook nergens zin in toen ik in die trip zat, had het te druk met de special effects van de lsd hahaha zo van onder de indruk, ja echt supergaaf.
    Vind het zo jammer dat de meeste mensen de verhalen opblazen van bad-trips, waardoor ze de leuke kanten vergeten. Denk dat de meerderheid leuke trips heeft gehad, of zit ik daar naast? Vooral de omgeving, vrienden en de muziek zijn zo belangrijk. Ook belangrijk of er iemand bij is die het vaker heeft gehad, die kan je tenslotte sturen als je in paniek zou raken. Zijn binnenkort van plan om weer eens een reis te maken naar Alice in Wonderland, ik kijk er nu al naar uit [​IMG] Edited by: xawego

20. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    <DIV>Ik denk niet dat je met tripmiddelen kan gaan verkondigen hoe het in het algemeen uitpakt. Natuurlijk zijn er dingen die vaak of altyd het zelfde zijn. Maar het meeste is persoon- en situatiegebonden. </DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>@ xawego: Als jij toevallig geen ingewikkelde gedachtenkronkels hebt gehad wil dat natuurlijk niet zeggen dat LSD hierin algemeen anders is vergeleken met bijv. paddos. </DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Ikzelf heb enkele keren op paddos getript en 1 keer op LSA (baby woodrose) Ik heb zelf geen moment behoefte om op LSD te trippen omdat het me iets te lang lijkt te duren. Ik ben me de laatste tijd meer aan het verdiepen in drugs die korte trips geven, zoals DMT/ayahuasca en Salvia Divinorum. </DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Over Bad trips; Deze kunnen natuurlijk heel erg zijn, zeker op het moment zelf. Achteraf blijkt vaak dat ze nog leerzamer zijn dan het algemene trippen maar daar denk je op het moment zelf niet aan. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen bang zijn voor badtrips. Ik ben zelf ook vaak bang voor badtrips, het maakt het trippen zeker hoogdrempeliger denk ik. Daarbij denk ik dat trippen gewoon niet voor iedereen weg gelegt is. Hele domme mensen hebben denk ik niks aan trippen. Te slimme mensen raken denk ik volkomen verstrikt in moeilijke gedachten.</DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Ik heb nog wel 1 tip. Ga een keer in de bergen trippen! Ga in de zomer een keer naar een bergachtig gebied. Een hevige dosis in niet eens nodig, de omgeving doet haar werk wel. Een onvergetelijke ervaring!</DIV>