MDMA kristallen in bommetje of capsule?

Discussion in 'XTC' started by marcellecram, May 15, 2006.

1. marcellecram

marcellecram Silver Member

Reputation Points:
    14
    Heb net paar grametjes MDMA kristallen gescoord en vraag me of hoe ik die moet innemen en hoeveel?
    Hoeveelheid kan ik me nog wel wat bij voorstellen omdat het gaat om bijna pure MDMA.
    Maar wat is verschil in werking bij inname via bommetje of capsule?
    Wie heeft daar ervaring mee?

1. 3/5,
      Zelf incriminatie
      May 27, 2006
  2. pimpe

pimpe Newbie

Reputation Points:
    13
    zit vrij weinig verschil in. of je neemt het in een bommetje, dan lost het vloeitje op en zit het in je maag of je stopt het in een capsule die dan oplost. misschien het enige verschil is het innemen, denk dat een capsule makkelijker slikt.. je zou het ook gewoon in je drinken kunnen gooien maar dit is wel vrij smerig.. succes

3. Silence_Inc

Silence_Inc Silver Member

Reputation Points:
    228
    de dosis voor mdma voor een normaal persoon van ongever 1.70 - 1.80 m en rond de 65 - 80 kg = 125 miligram. (dit is stevig maar goed te doen - 100 miligram is misshcien net wat toegankelijker voor sommige mensen)

dat betekent dus dat je een gram in 8 kan delen.

ik voel me verplicht om te zeggen dat je altijd een juiste precisie schaal moet gebruiken - maar bij mdma is 1/8 van een gram met de lat meten ook inorde. zo deden vrienden hier in de buurt dat altijd.

1. 3/5,
      Geeft goede info omtrent dosering en aanbeveling weegschaal te gebruiken
      May 27, 2006
  4. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    Als je het oplost in een vloeistof word het iets sneller opgenomen, kan zelfs zo snel zijn als je dit op een nuchtere maag doet dat je na 10 min al iets voeld.
    Maar het is idd wel erg smerig.

Ik zou lekker voor een capsule gaan, heb je ook niet de kans dat ie blijft hangen in je slokdarm wat met een vloeite (bommetje) nog wel eens wil gebeuren.

Haven Fun :D

5. Silence_Inc

Reputation Points:
    228
    een andere manier die besproken is op het engelstalige forum is PLUGGEN - of je mdma via je poep opnemen.

na de informatie gelezen te hebben leek het me echt wel de beste manier + de meest voordelige en de gezondste om te doen.

hier is de URL naar die thread - hij noemt plugging E - diy- how to (not joking)

https://drugs-forum.com/threads/12481

6. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    Yum. Poepsnoep.

7. pimpe

pimpe Newbie

Reputation Points:
    13
    ik zie mezelf nog niet zo snel staan om mdma met een spuit in mijn kont te spuiten... en al helemaal niet op een houseparty...:D (komt de security ineens de wc op stormen.. ;) ) mja als mensen er ervaringen mee hebben hoor ik het graag.. wel benieuwd

8. Amphetamientjes

Reputation Points:
    218
    Hoi,
    Ja ik ken dit topic, en het word niet door je poep opgenomen maar gewoon door je anus of (als je hem ver door drukt je darm). Nee echt een fijne gedachte heb ik er ook niet bij maar aan de andere kant zeur je ook niet als je in het ziekenhuis ligt en je van de pijn krom ligt en er een zuster met een zetpil aankomt. Kijk in zo'n situatie word het wel normaal gevonden.

Of dit gezonder is betwijfel ik, zo'n pil proeft ook niet echt lekker en ik kan me voorstellen dat als ie oplost tegen je darmwant je dit echt wel gaat voelen hoor. Misschien ook wel niet maar ik ga liever met maagklachten na xtc gebruik naar de docter dan dat ik... nouja je snapt me wel.

Feit is wel dat door je maagsappen een heel groot deel van de werkzame stof verloren gaat, en op de rectale mannier niet. In andere delen van de wereld word deze manier wel veel toegepast las ik omdat daar een pil niet voor de prijs van een pakje peuken van eigenaar wisselt maar soms gewoon voor wat wij hier voor een gram coke betalen. Tja dan kan ik me ook wel voorstellen dat je het M A X I M A L E uit je pil wil halen :D

Cheers Amph.

1. 4/5,
      inntressant
      Jun 11, 2006
  9. Silence_Inc

Reputation Points:
    228
    lol! :D ... in belgie noemt anus - reet - kont - gat - achterwerk - strontfabriek - POEP ... bij jullie noemt schijt - drollen - kaka - bruine walvissen - holworm - POEP ...

rare nederlanders - rare belgen ;) :p )

10. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Het moet niet gekker worden!
    SWIM zal dit weekend eens gaan ANALyseren doormiddel van 1,5 pil fijn te malen en in een cap te stoppen.

Zou deze methode nou ook met Ephedra caps toegepast kunnen worden?

...ik hoop maar dat er geen bekenden mee lezen whaha!

11. marcellecram

marcellecram Silver Member

Reputation Points:
    14
    Hoi,
    Heb het niet over pillen, maar over zuivere MDMA kristallen. Dat is toch wat anders!

12. Silence_Inc

Reputation Points:
    228

1. 4/5,
      zeer intressant
      May 23, 2006
  13. Amphetamientjes

Reputation Points:
    218
    En? tripreportje? We zijn heel benieuwd, was de werking gelijk, minder, heftiger? Deed het pijn? Hoe lag duurde het voordat de werking begon? etc etc...

14. Myzrael

Myzrael Silver Member

Reputation Points:
    24
    Hoeveelheid.........tja natte vinger zou swim zeggen. Er is echt weinig nodig om een goed effect te krijgen. Swim zelf neemt het meestal alleen als toevoeging aan pillen. Als die wat uitgeraakt zijn gaat hij over op poeder.
    Bommetje of capsule moet niks uitmaken want de huidige capsules lossen goed snel op en slikken makkelijk door.

15. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Hier nog even mijn ervaring met de capsule ANALyse :p

Swim heeft anderhalve pil fijn gemaald en deze in een capsule gedaan en "geplugged", OMG.. niet echt fijn maar vooruit!
    Na ong een kwartier kreeg hij een een gevoel dat hij moest schijten.. ook niet echt fijn!
    Dit gevoel onderdrukken werd een heils karwei dus hij is dan ook na 3 kwartier na inname even gaan kleien met de hoop dat het goedje al was opgenomen.
    Een klein kwartier na het kleien werd hij met een klap de andere wereld in geslingerd..

Het verschil van inname is er echter wel degelijk.

Als swim namelijk oraal XTC neemd voeld hij toch een soort van spanning tot het moment dat hij hem werkelijk voeldt.
    Bij "pluggen" is dat er niet en is het opeens in 1 klap aanwezig, zoals de meeste mensen dat ervaren als ze nog niet zo lang ervaring hebben met XTC. Dat maakt voor swim wel een voordeel ten opzichte van slikken.
    Het is alleen niet echt handig om elke keer een capsule in je reet te proppen hahaha..
    Kwa werking is het ong wel gelijk.. mischien dat het iets langer werkte maar daar heeft swim niet echt op gelet.
    Overigens vind swim wel dat je de volgende dag minder last van een katertje hebt!

Conslusie:
    Pluggen was een leuke ervaring, werkt beter en je hebt minder nodig voor een lekker gevoel. Maar elke keer een capsule in je aars douwen..?? en op een party..?? Mij niet gezien.. als je snapt wat ik bedoel! :D:D:D

1. 4/5,
      Mooi beschreven!
      Jun 13, 2006
    2. 4/5,
      leuk plug report.!.
      Jun 11, 2006
    3. 4/5,
      inntressant
      Jun 11, 2006
    4. 4/5,
      Leuk report maar misschien moet je het nog aanvullen, setting en duur e.d.
      Jun 10, 2006
  16. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Leuk report. Wat was de setting eigenlijk, thuis, in een discotheek? En hoe lang hield het effect aan, en hoe lang houdt het effect aan wanneer You XTC oraal neemt?

17. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Setting was thuis. Lijkt me ook niet echt prettig om in een disco of op een party een capsule in je reet te manouvreren :p

Als swim oraal neemt zijn de effecten merkbaar na ong 3 kwartier, tot die tijd voeld swim wel een soort van spanning/onrust(voel ik nou al wat? ..of toch nog niet?..hmm nee toch niet.. of wel?). Als het effect dan eindelijk zijn hoogtepunt heeft berijkt houdt dit ong meestal 1 tot 2 uur aan voordat de euforie verdwijnt. Ligt eraan wat en hoeveel hij heeft gegeten/gedronken.

Swim heeft ook best wel een snelle stofwisseling. :)

Bij pluggen was er geen spanning/onrust, en voelde je plotseling(+/-1 uur later) dat het effect er was, net als wanneer je net begint met experimenteren van XTC(athans bij swim wel).
    De euforie was mischien toch iets sterker en hield +/- 2 tot 3 uur aan.

1. 4/5,
      goed zo
      Jun 14, 2006
  18. pimpe

pimpe Newbie

Reputation Points:
    13
    om even verder te gaan op alternatieve manieren om mdma in te nemen.. swim heeft het van de week opgesnoven.. het brande niet zo erg als hij had verwacht (niet zoals speed) maar het bleef wel aardig lang doorbranden. maar na een paar keer goed scheppen voelde hij er niets meer van. de werking was aan zijn hoofd te zien erg goed en hij voelde het ook al redelijk snel

meer mensen hier ervaring mee???

19. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    @Legalize:

Het had natuurlijk gekund dat You een capsule gemanouvreerd had en daarna direct weggegaan was..

Swim heeft ook eens geplugged maar niet met een capsule maar een pil opgelost in water en de vloeistof opgezogen in een spuitje, deze vervolgens ingebracht een leeggespoten. Na een kwartier begon het al op te komen, het effect was kort, na 2uur was het effect volledig verdwenen. De setting was thuis. Wanneer Swim oraal neemt komt het effect al binnen 30min op(op een lege maag natuurlijk.) en dat houdt het effect ca. 5uur aan.

20. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    @Pimpe

Heb geen ervaring met MDMA snuiven maar het lijkt me niet echt goed voor je neus. Je zegt zelf al dat het lang door blijft branden..
    Denk ook dat dat de reden is waarom MDMA voornamelijk in pilvorm voorkomt.

@Ruud

Ja, dat is waar..

Had swim dan geen problemen met het binnen houden van de vloeistof? Lijkt mij namelijk echt geen pretje om een straal met water naar binnen te spuiten en dan nog binnen te houden ook! :)