Nexus / 2C-B

Discussion in 'Research Chemicals' started by Ruud, Dec 29, 2005.

1. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Gisteravond heeft Swim 2C-B genomen, dus daarom ff een tripreportje hier.

Swim's report:

Gisteravond om 20.00uur 12mg genomen, uurtje later kwam het gevoel langzaam opzetten maar vond het niet heftig genoeg dus nog 4mg bijgenomen waarna er een lekkere euforie onstond. Ook had hij lachkicken.

Zwaar hallucineren heeft hij echter niet gedaan, dit vond hij best jammer omdat hij dit toch wel verwacht had eigenlijk. Misschien was de dosis te laag? Volgende x maar met 16mg beginnen. Sommige beelden zag hij wel wat vervagen net of je XTC genomen had.

Ook vind hij dat hij een zware body-load had aangezien hij zich helemaal verrot voelde 4uurtjes na inname, en je had zijn wallen eens moeten zien haha.

Kortom: Lekkere euforie, wel voor herhaling vatbaar maar dan begint hij wel met een iets hogere dosis. De day after totaal geen kater/nagevoel wat hij een groot voordeel vind.

B.T.W. 3uur voor inname heeft hij een lichte maaltijd gehad, misschien de volgende x wat vroeger eten,

Aldus Swim ;)

Last edited by a moderator: Oct 3, 2006
  2. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Ben ook erg nieuwsgierig naar dit goedje. Erg jammer dat het toen uit de smartshops is gehaald. Het is bijna nergens te vinden en heb daarom ook nog niet de kans gehad om het te ervaren. Ben erg benieuwd naar je 2e ervaring!:D

Nog een paar vraagjes over 2C-B:

- Vanaf ong. hoeveel mg voel je 2C-B?
    - Waar bestaat 2C-B eigenlijk uit?
    - Wat doet het met je lichaam?

3. Equality

Equality

Reputation Points:
    182
    39 y/o
    Ruud:

Ik kan maar weinig van jouw ervaring herkennen, van alle keren dat SWIM 2c-b heeft genomen is er helemaal geen sprake van een bodyload, zelfs het slapen erna gaat prima en de volgende dag geen enkele last.

Effecten zijn uit my ervaring (meer als 20x) intense kleuren, zicht gaat golven, erotische/warme gevoelens en een algeheel lekker licht euphorisch gevoel, muziek luisteren/tv kijken allemaal helemaal geweldig :D

Het duurt niet zo heel lang 2-3 uur, en vanaf 18mg beginnen de leuke dingen eigenlijk.

Wat SWIM en anderen vaak merken zijn een beetje traanogen, verder geen enkele last.

Ik zie de laatste tijd veel mensen over 2c-b posten ook op andere forums, en ze beschrijven dan effecten die ik eerder aan andere stoffen zou toeschrijven zoals bijv. MDA

Tevens is 2c-b erg schaars volgens mij dus dat is ook een reden dat ik die reports een beetje dubieus vind(ook de prijzen die beschreven worden van 5 euro bijv. dat is bijna onmogelijk)

4. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Slapen had Swim ook helemaal geen moeite mee, maar het was wel 2C-B, pillen zijn getest namelijk.

Aangezien dit Swim's eerste x 2C-B was is hij begonnen met 12mg omdat als men overdoseerd nogal angstig kan worden(bron erowid).

En traanogen had Swim ook met ontzettende wallen onder z'n ogen, z'n lichaam voelde ook zwaar aan. Maar al met al wel een lekkere euforie.

Als Swim dit goedje nog eens in handen krijgt zal hij eens beginnen met een hogere dosis 16/18 mg.

Wat betrefd te prijs, Swim heb er ook een stuk meer voor betaald maar aangezien je hier geen prijzen mag posten doe ik dit ook niet..

5. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Nexus / 2CB

15 mg 2cb las ik 'ergens' ;) . 2 keer getest en op een half buisje is het effect al goed merkbaar, stroperige hallucinaties, druppels op je ogen, lachkicks en cartoonachtige tripvisuals. Een disco-achtige trip lijkt de beste omschrijving.

6. Audiotik

Audiotik Newbie

Reputation Points:
    0
    34 y/o
    Van het weekend heeft SWIM dus "iets" in z'n eentje thuis genomen... leek in veel opzichten op 2C-B.. qua stuurbaarheid trip etc. maar kwam in tegenstelling tot 2C-B (bij hem) laat op gang, na een uurtje of 2 pas. En het werkte veel langer door, uurtje of 7. Ook voelde het op de een of andere manier veel chemischer aan als 2C-B en waren de visuals een stuk heviger. Op een gegeven moment zelfs overweldigend. Geestelijk was de trip daarentegen weer beduidend minder hevig terwijl SWIM normaal wel redelijk gevoelig voor 2C-B is.. SWIM denkt eerder dat het een ander 2cxx variant is (2C-T-7? )

7. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Een heel buisje denk ik? 2 uur duurde het bij SWIM niet voordat het werkte, een goed uur ongeveer. En de hele trip ook wel 5-7 uur totaal. Die overweldiging had hij ook geen last van bij een half buisje(misschien paar druppels meer). Hij vond het vrij heftig maar controleerbaar en voelde zich op en top goed, zeker voor herhaling vatbaar.

8. Equality

Equality

Reputation Points:
    182
    39 y/o
    SWIM gebruikt 1 buisje en ondervind daar erg een prettige milde 2cb trip mee die goed te sturen is, met alcohol word het intenser.

Ooit had SWIM eens 2 buisjes en dat was toch wel erg intens maar nog wel te sturen en met een redelijk heldere gedachtengang. Sterke OEV en hele diepe CEV met veel hippie kleuren en patronen, erg mooi! :D

SWIM heeft wel het idee dat deze 2cb schoner of zuiverder is, want hij heeft ook wel eens 2cb in tablet vorm en die lijkt toch ook wat andere effecten te hebben, of wat minder schoon aan te voelen.. SWIM weet niet goed hoe hij het moet omschrijven.

9. Audiotik

Audiotik Newbie

Reputation Points:
    0
    34 y/o
    Hmmm, dit heeft SWIM exact het tegenovergestelde :p Hij heeft juist bij 1 buisje een minder schoon gevoel (meer chemisch) over zich dan bij bijv. 5 x 4 mg tabletten :confused:. Kan zijn omdat hij meer op het effect heb gelet, door alleen te trippen, en er minder bij gedronken heeft. :smoker:
    Hij heeft de hele "blauwebuisjestrip" wel het gevoel gehad dat dit juist een andere 2cxx variant was.

10. Boyv

Boyv Silver Member

Reputation Points:
    18
    Iemand iets meer informatie hierover? Ben wel benieuwd. Het is niet legaal lijkt mij...?

11. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,318
    117 y/o from The Netherlands
    2-CB is illegaal sinds '96

12. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Maar dit lees ik op unity:
    De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.
    :)

13. pimpe

pimpe Newbie

Reputation Points:
    13
    als ik het goed begrijp lijkt dit nexus dus op 2-cb? ik ben hier ook wel erg benieuwd naar aangezien 2-cb bijna niet te krijgen is.. is dit gewoon nog te koop in de smartshops? maar eens testen...

14. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,318
    117 y/o from The Netherlands
    Dat klopt Remone, maar als die papieren alsnog ondertekend worden, dan word de plaatsing van 2-CB op de opiumlijst met terugwerkende kracht voltrokken. Met andere woorden als er nu iemand 2-CB produceerd of verkoopt, dan kan diegene toch vervolgd worden, mits de handtekening nog even gezet word.

15. robertone

robertone

Reputation Points:
    418
    Het feit dat de plaatsing van 2C-B op lijst 1 van de opiumwet destijds niet aan de wettelijke eisen voldeed is met de nieuwe wet van 2003 achterhaald. In de nieuwe wet is 2C-B geheel volgens de regels op lijst 1 geplaatst!

16. Drazzic

Drazzic Silver Member

Reputation Points:
    8
    SWIM heeft ook 2C-B met 15mg. Alleen het effect is eigelijk niet echt goed voelbaar bij 1tje.. echter als je er alcohol bij drinkt werkt het heel erg goed.
    Alcohol versterkt de werking van 2C-B heel erg. Dus als je te weinig voelt kan je best een paar biertjes er bij drinken. Ga je zeker kleuren enzo zien erg vet. Leuk spul. Je kan er ook after E na gebruiken.

17. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    De minimum hoeveelheid die je moet nemen om wat te voelen is 2-5 mg(Erowid)
    2C-B is de afkorting voor 4-bromo-2,5-dimethoxyphenethylamine, een stof die tot de "phenethylamines" hoort, waarbij mescaline(San pedro, peyote), MDMA, amfetamine, methamfetamine en ook de hormonen adrenaline en dopamine bij horen.
    Hier staat op welke receptoren 2C-B werkt, voor meer info zou ik op google zoeken.

Vaak leidt drinken bij stimulerende stoffen(2C-B is als phenethylamine zijnde stimulerend) tot een ergere kater de volgende dag, doordat je sneller uitgedroogt raakt.
    Ook kan dit sneller tot misselijkheid of zelfs kotsen lijden, wat de trip een onplezierige wending kan geven, let dus op de hoeveelheid dat je erbij drinkt, als je ├╝berhaupt er wat bij drinkt.

18. sentinall

sentinall Newbie

Reputation Points:
    0
    from The Netherlands
    De swim die ik ken heeft dit meerdere malen geprobeerd en voor hem was 20 - 25 mg een fijne trip.
    15 mg is naar zijn mening net iets te laag

Tags: