Nieuwe leden introductie

Discussion in 'Over Drugs-Forum' started by brechtje25, Mar 1, 2005.

1. brechtje25

brechtje25 Newbie

Reputation Points:
    0
    [​IMG]Ik was effe aan het kijken op internet en kwam dit forum tegen.. Leuk!!!

Dacht dan meld ik me ook meteen aan. Ik ben Brechtje en ben 25!!!

Goed idee dit forum!!!!

Brechtje....

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Heeeeeeee Brechtje welkom op dit forum [​IMG]

Hoop dat je veel aan dit forum hebt, bijna alles is hier te vinden, en anders effe vragen he...is altijd wel iemand die je van informatie kan voorzien [​IMG]

3. MissD

MissD Newbie

Reputation Points:
    0
    hoi!

4. Wasteil

Wasteil Newbie

Reputation Points:
    0
    Is er eigenlijk geen centraal "Hallo ik ben een nieuw Nederlandse gebruiker" topic? Ik zag er wel 1 staan in de engelse variant..

On-topic: Hallo Brechtje!! [​IMG]

5. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Maken we dan toch gewoon van dit topic.

6. indjuwandjuwa

indjuwandjuwa Newbie

Reputation Points:
    5
    hallo & welcom[​IMG]

7. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    hallo brechtje, gezellie [​IMG]

8. Wasteil

Wasteil Newbie

Reputation Points:
    0
    Als we toch bezig zijn met voorstellen, laat SWIM het ook maar doen. Sinds vorige week lid en zaterdag maar meteen zijn drugs ontmaagding gedaan met een buisje explosion. Tot voor die tijd was hij 24 jaar clean, maar dit was wel een dermate ervaring dat herhaling vatbaar is.

Dus jullie gaan nog wel wat van hem horen hier... [​IMG]

Last edited by a moderator: Oct 22, 2006
  9. chantal

chantal Newbie

Reputation Points:
    11
    Hoi allemaal,
    SWIM durf zich niet echt voor te stellen omdat zij verder geen voorstelberichten leesy van andere leden.Of heeft ze iets over het hoofd gezien?

Even in het kort en later misschien meer:
    I am een alleenstaande moeder van 31 jaar en zij zit in de prostitutie.Sinds driekwart jaar is zij in de problemen gekomen door haar coke gebruik en nu beseft zij zich heel goed dat zij verslaafd is.
    I am geen "blije snuiver" maar ze snuift om problemen te vergeten.

Ze hoopt wat aan dit forum te hebben al krijgt ze meer de indruk dat hier mensen komen die het leuk vinden om drugs te gebruiken, maar misschien heeft ze niet genoeg gelezen.

xxx chantal[​IMG]

Last edited by a moderator: Oct 10, 2006
    1. 4/5,
      Welkom. Er valt van iedereen wel iets te leren, dus ook van jouw :).
      Sep 2, 2007
  10. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Hoi Chantal,

het gaat op dit forum om alle aspecten van drugsgebruik. Hier hoort verslaving zeker bij. Als je door deze site heen gaat, zal je andere introducties van leden tegen komen. Je ervaringen met drugs en gedachten daarover zijn welkom.

11. chantal

chantal Newbie

Reputation Points:
    11
    hee thnx,

ik ga even verder kijken[​IMG]

12. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    @ chantal
    Welkom hier, als je hulp, info en of advies wil dan kun je op ons rekenen.

13. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Hoi Chantal,

Ik sluit me bij de vorige mensen aan. Van harte welkom! En het gaat hier om het delen van informatie en ervaringen en het gaat daarbij lang niet altijd over de positieve ervaringen.

En de meeste hier proberen verantwoord te gebruiken maar dat lukt lang niet iedereen op een manier waar ze blij mee zijn.

Sterkte met je probleemgebruik (zoals je het zelf noemt).

Groeten, Marcel (ctraltdel)

14. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    hoi chantal, welkom op het forum en wat xawego al zei sluit ik me bij aan, wie weet vindje hier toch ook wel tips of handigheidjes om het gebruik van jou te beperken of zelfs te stoppen, wie zal het zeggen.

je weet de wonderen zijn de wereld nog steeds niet uit al denk je soms van wel.

sommigen topics zijn wel leuk om eens door te bladeren anderen zijn schrikbarend en weer andere erg informatief.

haal er uit wat je intereseerd of zelfs helpt ook als je in een dip zit.

15. chantal

chantal Newbie

Reputation Points:
    11
    Hoi allemaal,

Wat leuk al die hartelijke reacties!

Even over my gebruik.Zij houd sinds een paar weken een schema bij van haar coke gebruik en dat werkt goed voor haar.
    De laatste 5 dagen heeft zij helemaal niets gebruikt tot gister. Ze had een hele goede werkdag en ze kreeg te horen dat ze haar droomhuis in november kan betreden waar ze echt blij mee is want het is midden in het bos en supergaaf ingericht . En dit was natuurlik een hele goede reden om te vieren.......met coke[​IMG].erg slap,i know...

Ze blijft optimistisch maar ze is toch weer erg teleurgesteld in zichzelf dat ze zich de afgelopen nacht weer zo heeft laten gaan. En daar kwam natuurlijk weer veel bij kijken, 2 gram coke(wat nog weinig is voor haar, maar voor gister was het genoeg), 2 flessen wijn, een man op haar stoel en de rest kun je je misschien wel voorstellen......

Toch ziet ze ook wel in dat het beter gaat. Tot 3 a 4 weken terug was haar gebruik dagelijks, 3 tot 4 gram per dag. Erg veel dus.

Ze blijft vechten, waarom is dat spul ook zo lekker en ja haar levenstijl maakt het er niet beter op. Het ligt binnen handbereik, en aan geld geen gebrek. Hier ligt het gevaar.

Zijn er nog meer mensen die zich kunnen identificeren met haar? Iemand op dit forum ook zo in de strijd met coke?

SWIM gunt dit niemand maar ze wilt niet de enige zijn.......

P.S.:Vanavond wordt weer een nuchtere avond, althans dit zijn haar voornemens. Net wat gegeten. Ze is bang voor de avond en voor haarzelf. Het is weer weekend en dat is shit! In het weekend vlucht ze meestal weg in de coke.

sterk zijn!
    Edited by: chantal

16. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Ha Chantal,

Gefeliciteerd met je huisje, klinkt goed! Midden in het bos.

Een tip als je je gebruik wilt minderen: gebruik geen alcohol en coke samen. Er gebeurt dan namelijk iets aparts: je lichaam maakt een derde stof aan als alcohol en coke in je lichaam zitten. Deze stof, coca-ethyleen, is verslavender dan coke of alcohol. Als je dus vaak deze combi gebruikt is het moeilijker om te minderen. Buiten dat is het een combi die erg belastend is voor je lichaam.

Veel voorpret met je huisje.

17. chantal

chantal Newbie

Reputation Points:
    11
    Sjee dat wist SWIM niet joh! Ze gebruikt altijd coke met drank en altijd met witte wijn. Ze weet wel dat je bij veel gebruik van de combi in een psychose kan raken. Maar alleen coke kan ze niet handelen. Ze kent trouwens veel mensen die drinken en snuiven.

En ze verheugt zich echt op haar huis, thnx!

xxx chantal

18. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    @Chantal
    Wat zou jij doen als alle dealers zonder coke zitten en je daardoor zonder zit? Heb je dan behoefte aan iets anders? Of ga je heel nederland af om al is het maar een paar kruimels?

19. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Wie en wat zijn jullie?

Om elkaar wat beter te leren kennen open ik dit topic. Ik hoop dat dit toegestaan is door de administrator/moderators.

Om jullie wat beter te leren kennen vraag ik jullie wat jullie nu precies doen.

Het leek me wel leuk om eens een topic te openen wat jullie nu precies doen buiten het drugsgebruik om, wat voor werk je doet of als je naar school gaat, wat voor opleiding je doet.

Wat doe je in je vrije tijd zoal? Wat voor feestjes bezoek je het liefst? Wat zijn je hobby's? Heb je huisdieren? Kortom, alles wat je liefhebt of bezig houdt kun je hierin plaatsen.

20. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Om de openingspost onpersoonlijk te houden post SWIM zijn interesses in een andere post.

I am zelf straatmaker, maar heeft een buitengewone interesse voor drugs en de chemie er achter. Hij is 22 jaar, heeft geen huisdieren en bezoekt het liefst een hardcore/hardstyle feest.

Maar wanneer hij gaat trippen bezoekt hij ook graag een goatrance feest omdat dat nu eenmaal het lekkerste muziek is bij het trippen.

Zijn hobby's zijn drugsgebruiken natuurlijk, maar ook research doen voor een bepaalde drug is ook een van zijn grootste hobby's, hij wilt graag weten wat hij gebruikt namelijk en wat de risico's zijn natuurlijk.

Verder zit hij erg graag achter zijn pc om te discussieren op fora.

Karpervissen is ook een grote hobby van hem, wat natuurlijk een hele andere richting is.

Enne voordat hij het vergeet, hij heeft geen relatie wat natuurlijk ook wel opvalt in z'n sig.