Paddo combi’s

Discussion in 'Paddo's' started by legalize!, Oct 8, 2005.

1. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Hallo, ik heb vorig weekend voor het eerst paddo's(Philosopher Stones)geprobeerd en het is mij erg goed bevallen. Nu vroeg ik mij af waarmee je paddo's mee zou kunnen combineren. Zelf dacht ik aan xtc of hawaiian baby woodrose seeds, in combi met xtc dan wel eerst in de trip raken en dan pas xtc..

Dus als jullie ervaringen & tips zouden willen delen zou ik daar erg blij mee zijn[​IMG][​IMG]

Greetz!

2. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218

Dat zijn toch truffels? gaan i.e.g. wel samen met speed zowel truffels
    als paddo's wel. xtc en paddo's geen ervaring mee.

have fun [​IMG]

3. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    jadat zijn truffels, maarzou xtc wel een goede combi kunnen zijn denk je?

4. kersvers

kersvers Newbie

Reputation Points:
    0
    Dat schijnt een erg goede combi te zijn. Ook wel genaamd happyflippen.

Lees anders ff een paar tripreports van deze combi.

5. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    Hippyflippen, niet happyflippen.

6. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Andere paddo's!

7. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21

Ja, vind ik zelf ook fijn. Goeie ervaringen mee (zowel met Mexicaanse als met Hawaiaanse).

8. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
    ik heb een vraagje, weet iemand uit ervaring of X met truffels de nare body load van truffels een beetje weghaald.

Ik heb altijd en nare body load met truffels en dat is een rede waarom
    ik ze eigenlijk niet meer doe terwijl ik de euphorie en de visuals erg
    fijn vind bij truffels

9. xpr´k

xpr´k Newbie

Reputation Points:
    42
    wat bedoel je precies met nare bodyload??

Zit er aan te denken een keer stones te proberen. Ik heb wat schrik van al die tripmiddelen (ondanks dak ik op XTC al halucinaties heb gehad) .

Nu zijn die tripreports vd stones allemaal uiterst vriendelijk, wat jij hier schrijft is bijna letterlijk het eerste negatieve dat ik ervan hoor...

10. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
    Met truffels word ikbijna misselijk en alles voelt verneukt aan in mn mond, deze bij effecten worden niet alleen door mij waargenome maar ook door vrienden uit mijn groep. Afgezien van die bij effecten zijn truffels wel fucking ziek.

Ik weet trouwensnog een zieke combo, gister geprobeerd:

2g verse P. Azurescens (vreselijk potent)
    0.5g Copelandia Cyanescens
    Passiebloem

ik nam de passiebloem erbij omdat we 2 dagen achter elkaar wouden trippen, de eerste dag P. Azurescens in de kennermer duinen en de 2e dag Copelandia en Azurescens, dus zouden we 2x zoveel nodig hebben voor het zelfde effect, dus besloten we een MAO remmer erbij te nemen.
    De combinatie van Copelandia en Azurescens is uitstekend, je hebt de sterke visuele van Azurescens en Copelandia plus nog het kleurige effect van Azurescens en het gevoel van bijde gemixed (een heel erg rustig gevoel)

Uiterst goede combinatie, een aanrader

11. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Pas weer lachgas gehad. Ik heb het wel eens gecombineerd met xtc en met wiet maar niet met paddo's.

Heeft iemand deze combi wel eens geprobeerd? Het lijkt me een geschikte.

12. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
  13. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Hmz interessant. Mischien een beetje off-topic maar wat doet lachgas nou eigenlijk met je. Heb het al vaak genoeg willen proberen maar ben er nooit aan toe gekomen.

14. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21
    Je kunt zelf een topic opstarten he? Dan blijft het overzichtelijk, anders zijn we hier idd off-topic bezig. En dan krijg je ook meer reacties.

15. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
    weet ook nog wel een ziekelijke mix:

+00:00 100mg pure MDMA

+00:45 30mg pure MDMA snuiven

+03:00 0.6g Copelandia Cyanescens

Dit had ik de laatste keer gedaan dat ik hippyflip deed, was echt een ziekelijke mix, de Hawaiaantjes en de MDMA was precies genoeg uitgebalanceerd dat je een echte mix kreeg, geen echt paddestoel gevoel en ook geen echt MDMA gevoel maar wel genoeg stimulatie en liefde voor alles en +++ spacen

ik schrijf later misschien hierover nog wel een tripreport, ik doe het nu niet omdat ik stoned ben en het me nu niet kan herinneren

16. chAos

chAos Silver Member

Reputation Points:
    205
    33 y/o from belgium
    Hoewel swim nogal belachelijk is in een nederlandse post wordt het toch swim stijl aangezien ik belgisch ben, en in belgie niks mag :).

Swim heeft buiten met hawaiaanse nog nooit iets gevoeld van last aan zijn lichaam. Nu heeft hij wel nooit truffels gegeten, wel mexicaanse en columbiaanse, en dit altijd in een lekker soepje :).

Bij de dubbele portie hawaiaanse lag hij te rillen in feutushouding, zijn maag was een oorlogsgebied en zijn ogen traanden. Geweldige trip buiten dat trouwens :D.

17. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Een maat van mij had laatst een portie truffels genomen, hij vond het wel ok. Maar toen hij er een lijntje c bij nam was ie toch wel even de weg kwijt.. Hij kon het niet beschrijven wat hij nou precies voelde, jammer..

18. darkd3vil

darkd3vil Silver Member

Reputation Points:
    21
    from The Netherlands
    Goede mix:
    5 gram syrian rue (dit is een MAOi--> kan interactions met andere stoffen verorzaaken !!!)
    Portie hawaaiaanse (of azurencens)
    Wiet

Zorg dat je zeker 6 uur niks gegeten hebt, maak de syrian rue zaadjes schoon. Haal de schilletjes er af, maal ze in een koffiemolen en laat ze daarna even 10 min trekken in wat warm water (niet kokend). Filter het residue met een koffiefilterje weg en drink je thee op. Na +- 45 min eet je je shrooms op en dan wachten maar. Dit veroorzaakt bij SWIM hele sterke trips, vooral als je op de piek nog een blowtje rookt!!!

Let wel op dat een MAOi een enzymbrdrukkende stof is en dat je goed met weten hoe je daar mee omgaat!!! Er mogen verder geen andere middellen bijgenomen worden (vooral geen TCA/SSRI, MDxx, DXM, AMPHETAMINE en dergelijke)