Paddo’s..Eerste keer

Discussion in 'Paddo's' started by Avatero, Apr 20, 2005.

1. Avatero

Avatero Newbie

Reputation Points:
    0
    Hallo,

Mijn eerste post op dit forum en ook mijn kennismaking met enige drugs. Ik ben helemaal nieuw op dit gebied en hoop dat jullie me kunnen helpen met wat info.

Ik ben 15 jaar en wil samen met wat vrienden van de zelfde leeftijd paddo's proberen. Wij komen natuurlijk geen smart-shop binnen aangezien je er 18 jaar voor moet zijn.

Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik er goed ( dus veilig ) aan kan komen? Zou ook iemand me kunnen uitleggen hoe het eruit zou moeten zien ( de paddo's )en hoeveel ik moet innemen voor de eerste keer?

Bedankt.

2. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
    Zorg gewoon dat iemand die je kent die 18 is of 18 lijkt het voor je
    haalt (trouwens veel smart-shops zijn daar heel relaxed in, als je een
    beetje oud er uitziet geven ze wel mee) , als je zo iemand gevonden
    hebt laat hem dan een "HALVE" portie halen, mexicaantjes zijn wel goede
    basis paddo's. Als dat dan allemaal gelukt is zou ik het op een
    vertrouwde plek doen die je goed kent met bekende mens die je vertrouwd
    en 100% cker; MUZIEK!, je moet muziek hebben bij een trip anders kan
    het zo duf worden, download voor die avond een paar nummers van bijv:

-Infected Mushroom[​IMG]

-Juno Reactor

-sasha and john digweed

ik zweer dat als je de patronen ziet en deze muziek hoort dat dat de trip echt wel versterkt

3. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Er zijn wel smartshops waar je als minderjarige gewoon paddo's kan halen. In Venlo maakt het volgens mij echt niets uit hoe oud je bent. Bij Happy Holland in Nijmegen kan je ook gewoon paddo's halen onder de 18.

4. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Denk dat je met muziek echt kan genieten.
    Ik zou Aphex Twin/Autechre/Drexiya/the horrorist/Mu-ziq/Plaid/Radiohead/the hypnotizer /industrial strenght trance -zenith of Koenig Cylinders.Edited by: noky

5. wann

wann Silver Member

Reputation Points:
    66
    from The Netherlands
    Precies, als minderjarige kan je vaak gewoon binnenlopen en wat paddo's halen. En anders ken je vast wel iemand. ;)

Als tripmuziek heb ik trouwens wel een aanbeveling (als het in je
    straatje ligt): het album Delirium Cordia van Fantômas. Daar kan je
    echt erg zwaar gaar van worden tijdens het trippen, dus misschien is
    het voor een eerste trip niet aan te bevelen.

Enne... ik zou wel thee trekken van je paddo's. Meestal werkt dat toch
    veel beter en daarnaast werkt het aardig sneller in. Goede recepten om
    paddothee te zetten kan je overal vinden.

Voor de rest: wat zij zeggen.

Edited by: wann

6. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    Heb net "verse magische Thaise paddestoelen" in de frigo liggen en heb er totaal geen ervaring mee dus wou even horen of er dingen zijn die ik nog moet weten. bvb of het een bad trip kan worden door het combineren met weed, pep of drank?
    Vroeg me ook af of het niet beter is er thee van te maken omdat het men eerste keer is, heb al minder leuke tripverhalen gehoord en wil er niet aan beginnen met een paniekerig gevoel dus ik hoop op een kleine reactie en misschien kan het trippen dan vanavond al beginnen [​IMG]

7. Ctraltdel

Ctraltdel Newbie

Reputation Points:
    21

Ik zou er eerst over lezen...op het forum vind je vele tips en tripverhalen. Handig om er zo wat meer van te weten want als je er heel weinig van weet dan is de kans op een bad trip wel hoger.

Verder zou ik NIET gaan combineren. Doe eerst eens ervaring op met dit voor jou nieuwe middel. En geloof me...het is heftig genoeg zonder speed, weed of andere dingen.

Zorg voor een lekker muziekje, eventueel een goede vriend (die al dan niet meetript), zet je mobiel uit, maak een lekkere thee en relax. Het feest kan dan beginnen.

Succes met je eerste trip, zorg dat het een bijzondere belevenis wordt!

8. venom

venom Newbie

Reputation Points:
    33
    de eerste keer had ik er ook wiet bij gebruikt, ik heb gemerkt dat het bij sommige de trip wat stabiliseert maar ik geraakte in een wirwar van gedachten waar ik de eerste 6 uur niet uitgeraakte, kan heel beangstigend zijn als je niet weet wat er gebeurd. Als je in een vertrouwde omgeving zit met mensen die er wat van kennen denk ik dat het niet zoveel kwaad kan, maar toch denk ik ook dat je eerste keer best de kracht van mushies ff apart leert kennen :)
    Trip ze!

9. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    Thx voor de tips!
    Ik probeerde met een derde van de portie, dacht rustig te beginnen en te voelen hoe men lichaam erop reageerde maar veel reactie was er niet maar misschien was dit gewoon te weinig en probeer ik eens met een halve of een hele portie [​IMG]

10. duchy

duchy Gold Member

Reputation Points:
    15
    avatero, heb een vraagje: je bent pas 15 why the fuck wil je al aan drugs gaan beginnen? ook al zijn het paddo's !!!!

geniet van alle anderen dingen in het leven je bent nog veel te jong om aan alles mee te doen..

maar als je het dan percee toch wilt gaan doen houd je dan wel aan alle voorschriften die je in een smartshop krijgt of hier op het forum leest, ga niet experimenteren met je leeftijdsgenootjes.

en houdt het alleen bij paddo's dat is volgens mij het minst schadelijke

11. Caliform

Caliform Gold Member

Reputation Points:
    8
    Ik ken dit zo erg. Ik had het de tweede keer. Erg stoned, maar niet helemaal euforisch effect en van te voren geblowd, opkomst dus onderdrukt. Het viel echt op me en ik had het gevoel de hele tijd dezelfde gedachten te hebben, heel raar. Leerzaam, want ik heb het kort daarna in dezelfde manier overwonnen.

12. dvc

dvc Newbie

Reputation Points:
    0
    paddo's voor de eerste keer.

Hallo, ik ben gisteren achter paddo's geweest naar sluis en heb enkele veragen er over.

1,mag ik ze klaarmaken op een pizza? (ik lust normaal geen pado's)
    gaan ze niet verminderen van effekt? miss vermeerderen?
    2, je kent die doosjes wel, is de helf van zo'n doos goed voor 1 persoon?
    3,waar kan ik me op verwachten?

Didi

13. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Re: paddo's voor de eerste keer.

Hoi Didi,

Er zijn verschillende manieren om Paddo's klaar te maken. Op een pizza is mogelijk. Andere mogelijkheden zijn soep, gebakken eitje, etc.

Welke soort Paddo's heb je het over?

14. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium

Swim zegt:
    Als het van dáár is, heb je geloof ik ofwel een doos met één grote, of een doosje met truffels.

Truffels zijn niet te onderschatten. Ik heb het al enkele malen gezegd maar ooit at ik eens één truffeltje en kreeg ik in m'n gezichtsveld tv-storing met daarin Aziatische goden! (Kan natuurlijk zijn dat ik er op dat moment supergevoelig voor was omdat ik mss een MAOI gegeten had)

15. Alfa

Reputation Points:
    14,298

Er zijn verschillende soorten truffels, net als dat er verschillende soorten Paddo's zijn. En dan maakt het ook nog heel veel uit hoe ze gekweekt zijn.

16. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands

Een ding, ze mogen wel in maaltijden worden verwerkt, maar als You ze bijvoorbeeld in een pizza wilt verwerken, voeg de paddo's dan toe nadat de pizza uit de oven is, de actieve stoffen kunnen namelijk absoluut niet tegen hitten want dan ontleden ze en zal You er geen effect van ondervinden.

17. dvc

dvc Newbie

Reputation Points:
    0

Die truffels heb ik eergisteren gegeten, en heel zakje..
    Het was de eerste keer en ik lees nu pas dat het beter een half zake was.
    Nu ja, het is op, en het was wel leuk... ik was wel ineens heel bang omdat ik naar buiten liep in de regen en mijn vriendin me telkens naar binnen riep..Ik zag de poorten (achter men huis staan garagepoorten) geschilderd in het wit, en normaal zijn ze rood. ik daar op flippen, maar de volgende dag waren ze toch wit. dus ja, ik had het niet gezien dat ze die een andere kleur hebben gegeven..
    Gisteren hadden we ruzie dus heb ik het niet gedaan, vandaag is het weer ruzie, en volgens mij is't gedaan.. dus ja.. Ik zal ze laten drogen en afwachten... Die truffels waren lekker, nu zijn het andere... ik denk hawaaianse, of thaise..
    Na deze te habben gegeten stop ik er wel mee...