paddo’s op party

Discussion in 'Paddo's' started by megamongool2, Aug 16, 2004.

1. megamongool2

megamongool2 Newbie

Reputation Points:
    0
    ik las toevallig op internet dat op sommige houseparty's wel eens paddó thee geschonken word..nu ben ikdat daar nog nooit tegen gekomen maareh wat voor soort paddo's zou je dan moeten gebruiken. ik bedoel ik eet wel eens mexicaantjes maar zo gou het dan een beetje druk om me heen word is dat al vlug niet erg leuk meer. dus welke paddo's zijn wel geschikt voor een party en in welke hoeveelheid?

2. psyko_tripper

psyko_tripper Newbie

Reputation Points:
    0
    Miss heb je met truffels wat meer succes. Ook ik heb al Mexicaantjes gegeten op een party. Erg leuk, ma soms ook erg verwarrend. Truffels daarentegen geven een lichtere trip, miss wat meer geschikt voor een party.

Maar toch steeds zorgvuldig doseren, zelfs van truffels kun je redelijk hard gaan trippen!

3. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    hihi truffels lichtere trip ? opletten wat je zegt kan mensen die verdorie hard zijn gegaan op 1 portie truffels en omgekeerd ook van mexicaanse.

Paddo's kun je het best niet nemen op een party, toen ik het voor de eerste keer deed gingen we ook nog naar een feestje gaan, maar na 5min binnen werd het mij teveel echt niet aangenaam. Wel kun je er eventueel eten op een plaats waar je al een hele tijd uitgaat en waar de omgeving vertrouwd is,meestal loopt dit wel goed af dan. Soort paddo's doet er niet echt toe al zou ik het toch niet proberen met Hawaiaanse.

4. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    ik geraak van de truffels veel verder weg als normale paddo's heb ook maar een keer truffels gehad wasniet echt relaxed om het zo maar te zeggen.

5. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    effecten van paddo's zijn heel persoonlijk. De één vind 1 portie mexicaantjes teveel en vind 2 porties kaalkopjes fijn, terwijl de ander het precies omgekeerd heeft. Ik zou zeker niet de eerste keermet een bepaald soort ermee op een feestje staan. Vind het uit voor jezelf.

6. Kevin

Kevin Newbie

Reputation Points:
    2
    from The Netherlands
    hmm metmijn eerste trip was op mexicaanse en ik was naar een klein feest gegaan...het is goed gegaan maar was toch erg moeilijk[​IMG]ik ga nu niet meer trippend naar een feest toe...belemmerd mn trip alleen maar.

7. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Paddo's en binnenparties is geen goede combi. Heftiger dan truffels zou ik niet doen op parties.

8. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Heb een paar keer paddo's gedaan op feesten, meestal een halve portie of ietsje meer. Was op zich wel aardig, maar kan me voorstellen dat niet iedereen het daar mee eens is.

2 keer heb ik de paddo's gecombineerd met mdma, dat was best heftig, maar het stoorde me dat ik me niet echt goed kon concentreren op hetgeen wat om me heen gebeurde. Het leek alsof de paddo's en de mdma een strijd met elkaar voerden om mijn aandacht te trekken wat resulteerde in een soort van "Mental Overload" van informatie... Op het eind van de avond had ik het nogal gehad en was ik best een beetje blij dat ik weer rust in m'n kop had.

9. Amphetamientjes

Amphetamientjes Titanium Member

Reputation Points:
    218
    Ik denk ook dat het van het feestje zelf af hangt.

Heb zelf 1 keer truffels gehad op een techno/Goa feest in een bos.

En dat was echt super mooi[​IMG] maar als je
    naar een massaal ID&T festifal gaat lijkt het me wat minder
    succesvol. Ik snap trouwens niet dat jullie paddo's heftiger vinden dan
    truffels. Bij mij net omgekeerd en dan werd er van truffels 7 tot 14
    gram aangeraden nou ik heb misschien 3 gram gehad en dat was echt meer
    dan voldoende[​IMG]

10. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Niet zo zeer heftiger, maar wel minder controleerbaar.

11. mental defect

mental defect Newbie

Reputation Points:
    10
    Moet er niet aandenken zou helemaal gek worden en ceker met hawaiaanse
    idd. Nee veel beter lekker thuis of in de buitenlucht met goede
    vrienden. Maar dat is nat. per persoon verchillend ken mensen die naar
    six flags gaan leip van paddo,s[​IMG] ach ieder ze ding.

12. sunrise

sunrise Newbie

Reputation Points:
    0
    Paddo's op een party zou ik niet doen, maar ik heb wel eens de tip gekregen van iemand dat de combinatie van een half portie truffels met enkele tabletten spirulina erg leuk schijnt te zijn. De spirulina (een zonnig, gezondalgje) zorgt dan voor een lekker energiek en opgewekt gevoel als toeving aan de effecten van de truffels.

Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

13. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Van dat effect van spirulina wat je beschrijft heb ik de ervaring dat het plezierige, opwekkende gevoel steeds minder wordt naarmate je het vaker gebruikt. andere mensen die ik ken hebben dat ook. De kleine energie-oppepper blijft wel, maar verder is het gewoon niet veel anders dan een vitaminepil.

14. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    Staat zo in het boek Uit Je bol
    (of was het in Eco-drugs ?)

15. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10

16. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Heb je het geprobeerd dan?

17. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Wie heeft wat geprobeerd?

18. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Heb jij Paddo's met spirulina geprobeerd?

19. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Ik heb truffels met spirulina geprobeerd en kan niet zeggen dat ik er zo ontzettend veel van merkte. Wat voor mij wel fijn is aan spirulina is dat je er een beetje fitter van wordt en omdat ik meestal erg vermoeid raak als de paddo's/truffels beginnen te werken (met paddo's meer dan met truffels trouwens) houdt de spirulina me een beetje op de been, maar koffie werkt veel beter, dus meestal pak ik wat koffie.

20. Magic_Space

Magic_Space Newbie

Reputation Points:
    0
    Paddo's vind ik echt te gek , maar omdat nu op een feestje te gaan doen lijkt me minder heb het in het bos gedaag tering ey dat was me toch wel moeite waard volgende keer MEER [​IMG]O jah en ik had het gevoel dat ik helemaal geen zuurstof nodig had en dat ik gewoon overal tegen kon en ben toen als een gek door een beekje met water heen gaan renne met men nieuwe schoenen (boeite me niet riep ik tegen me vriende [​IMG]) Erna wel majah en nog iets na de trip leek het net of ik heel groot was en mijn kamer ook dat die stuk groter was en alles leek veel lichter en groter heel bizar en MIJN Ogen niet normaal hoe groot heeft nog iemand zoiets gehad ofzo?