Poppers

Discussion in 'Diverse drugs gerelateerde forums' started by Rory_KE, Nov 19, 2004.

1. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    Poppers valt toch wel mee. Je moet het wel leuk en bescheiden houden maar volgens mij kan je best af en toe een een popper fles snuffe[​IMG]

Ik heb dat spul voor het eerst gebruikt toen ik in de tweede zat. Er was voor het eerst in de stad ene sexshop en opeens waren er een stuk of wat flesjes in omloop op het school plein. Omdat de leraren het niet kenden werd het zelfs in de klas gebruikt. Je hoorde dan ergens achterin gesnuif, je rook de chemische lucht en dat zat er ergens iemand met een knalrode kop te schateren.De genedie wisten wat er aan de hand was kwamen niet meer bij en de rest keek erkaar vragend aan. Naar een paar weken waren alle flesjes op of omgestoten en verdween het hele fenomeen poppers eigenlijk.

Een paar jaar later kwam ik voor het eerst in aanraking met lachgas en ik herinnerde me opeens de poppers weer.
    Ik heb er nog een paar keer aan gedacht maar toen hoorde ik al dat het verboden is geworden... Maar mensen hier... kan ik er nog aankomen, zijn er nog sexshops die het gewoon toch nog verkopen ofzo?

Over lijm en wasbenzine.... ik snap niet dat je zo iets onwijs slechts gaat doen. er zijn zoveel leuke dingen die veel minder kwaad kunnen...

Last edited by a moderator: Oct 27, 2006
  2. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    smell the troll..

3. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Gezellige klas had jij [​IMG]

Jazeker...zijn nog genoeg sexshops die het nog verkopen.

Maar helium is ook leuk by the way...is iets anders...maar van he lachen alleen al als je je eigen stem hoort word je al leip haha.

4. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    Ja helium en of lachgas is heel erg leuk. Ik heb lachgas een paar keer bij de blokker gekocht, 10 capsules (1 'shot' per cap) voor 5 euro. Het is leuk voor op een feestje. Vijhf euro is niet heel veel geld maar als je na gaat dat het effect maar krap een minuut duurt is het toch relatief duur. Helium ken ik wel van de balonnen die soms in de stad uitgedeelt worden, wel grappig maar lachgas is dan lekkerder. Alleen het nadeel is dus de aanschaf, het is duur en snel op... Met poppers doe je eeuwen, zo'n flesje lijkt niet op te gaan, weet iemand een zaak die het nog verkoopt in rotterdam en omstreken?

5. BIG-TRON

BIG-TRON Silver Member

Reputation Points:
    42
    from The Netherlands
    Ik heb dat spul voor het eerst gebruikt toen ik in de tweede zat. Er was voor het eerst in de stad ene sexshop en opeens waren er een stuk of wat flesjes in omloop op het school plein. Omdat de leraren het niet kenden werd het zelfs in de klas gebruikt. Je hoorde dan ergens achterin gesnuif, je rook de chemische lucht en dat zat er ergens iemand met een knalrode kop te schateren.De genedie wisten wat er aan de hand was kwamen niet meer bij en de rest keek erkaar vragend aan.

Op welke school heb jij gezeten Rory? Ik deed het nl ook in de klas!:crazy
    Bonnhoeffer in castricum miss?

6. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    O ja, ik herinner me van het vijfde middelbaar ook een paar lachende gasten met een rooie kop in de klas en pas jaren achteraf besefte ik wat ze daar uitstaken.