schadelijkheid

Discussion in 'Diverse drugs' started by Dr. Shadow, Nov 12, 2004.

1. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    kan iemand deze op een rij zetten van meest tot minst schadelijk? coke,speed,xtc,2cb,meth en is ghb nou echt zo onschadelijk of is er gewoon nog niet veel onderzoek naar gedaan?

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Eerlijk gezegt is het voor mij een pot nat [​IMG]
    Maar het lijkt mij ook wel interessant om dit op een rij te zien. Denk dat speed en xtc toch het slechtste is.

3. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    speed, meth, xtc en coke zijn in mijn ogen even schadelijk op langetermijn gebruik. Van 2cb en ghb heb ik totaal geen idee. Moest er ooit getest worden wat uiteindelijk de meest schadelijke drug is ben ik er toch benieuwd naar...

4. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    jammer dat er weinig mensen zijn die dat weten ik denk dat er wel
    mensen zijn die het weten maar het niet bekend maken

5. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ben gister naar DJ-Expo beurs geweest, daar stonden 2 drugs-info kraampjes, heel veel nuttige info trouwens. Heb meegedaan aan een drugskennis-test, had alleen de laatste vraag fout...maar die ging over alcohol en dat boeid me juist net niet. Jammer dat ik vergeten ben te vragen of zij me de juiste volgorde op een rij konden zetten...niet aan gedacht helaas.

6. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    naar mijn idee vreet speed toch het meest aan je lichaam en geest

7. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    <DIV>Ja zo voelt speed wel aan de volgende dag[​IMG]</DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Maar drugs is opzich gewoon link spul, je moet vooral nemen wat je leuk lijkt maar altijd weten dat het niet echt goed voor je lichaam is, soms zelfs ronduit slecht. Bovendien zijn veel drugs geestelijk en/of lichamelijk verslavend. Over het algemeen iets wat je niet wilt worden, verslaafd...</DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Maar schadelijkheid is te overzien als je spul af en toe gebruikt ook verslaving is dan redelijk binnen de perken te houden. Je moet gewoon uitkijken en naar rederlijkheid gebruiken, naast drugs toch vooral gewoon je verstand gebruiken. </DIV>

8. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Speed is echt aggressief spul...heb ooit eens een paar kruimels op van dat mooie gekleurde vouwpapier gelegd...je kan er gewoon bij staan blijven tot het papier uitbijt. M'n neus ziet er van binnen ook maar triest uit [​IMG]Toen m'n neus pas ging rotten van de speed begon het trouwens met het gevoel of je vliezen op je ogen krijgt na een snuif...af en toe witte slijmerige troep in m'n ogen. Het is nu zover dat als ik een snuif neem het gewoon rechtstreeks in m'n keelgat voel...niet echt gezond.

Klinkt stom...maar als ik ooit kom te overlijden dan wil ik zeker weten gecremeerd worden...bang dat mijn schedel over 1000 jaar opgegraven word door archeologen en ze zich af zitten te vragen waarom mijn neusholtes gewoon een groot gat is hahaha.

9. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    meth,speed,xtc(grote dosis),coke,2cb,ghb.

Let wel op dat we het hier over incidenteel gebruik hebben. GHB kan grote lichamelijke afhankelijkheid veroorzaken en levensbedreigende ontwenningsverschijnselen veroorzaken.

10. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Staat deze volgorde vast? Is dit onderzocht of is dit jouw mening?

11. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    Ik heb ook zo'n rubber vouwneus, misschien eens met michael jackeson praten ???

12. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ja maar mijn neus is nix vergeleken met michael jackson z'n neus...hahaha...dan valt de mijne toch nog mee gelukkig [​IMG]