Speed ervaringen

Discussion in 'Speed' started by Alfa, Dec 15, 2006.

1. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Plaats hier je ervaringen met speed(amfetamine). Vermeld indien mogelijk hoe het gebruikt is, hoeveel de dosering was, hoe snel het eerste effect te merken was, piek van de ervaring, hoe lang de ervaring duurde en na effecten.

2. dutch-marshal

dutch-marshal Palladium Member

Reputation Points:
    497
    31 y/o from afghanistan
    ja over my ervaring met speed...
    de eerste keer dat hij het deed was met een vriend van hem, ze waren bij een vriendin van hem (met nog zo'n 10 man in dat huis daar) ouders het huis uit natuurlijk :cool:

nou I had een grammetje gehaald en hij ook..
    (de mensen wie daar aanwezig waren gebruikte het al lang maar hadden en hebben er nu nog steeds weinig verstand van)....
    het het maar droog en wit is en goed door de neus gaat volk...

maar in ieder geval...
    na een beetje ontspanne en blowen natuurlijk werd SWIM een beetje lam en al snel werd er een lekker dikke lijn voorgeschoteld... SWIM weet de hoeveelheid niet..
    maar van normaal cd hoesje verticaal dus zo'n streep | dus helemaal van bove naar benede...

die ging er dus best wel moeilijk in op dat moment... prikte enzow.. en SWIM ging bijna over z'n nek van de smaak hehe

en na een half uurtje had hij zo iets van... wat is nu het nut ervan....je bent wel wakker maar je word er nie raar van (had hij wel verwacht..)

Hij had dus niet gegeten van te voren... dronk niet veel...maar daar had hij toen nog geen last van :p

Hij was de hele nacht wakker (my vriend ongeveer dezelfde situatie qua omstandigheden )

iedereen lag daar naderhand al te slapen...hun gebruikte al langer en wat SWIM dus nu weet dat het dus niet zulke goeie zooi was...

(in de nacht zelfs nog meerder keren een kleine voeveelheid gesnove.. SWIM kan niet meer zeggen hoelaat en hoeveel....vergeetachtigheid :) )

my vriend begon allemaal tegen me te praten dat die zo blij was dat wij tog zulke goeie vriende zijn en dit vond SWIM nog het geweldigste :p
    z'n vriend is acteur in z'n vrije tijd...dus niet bekend ofzow :p

hij zij als SWIM ooit nog beroemd word dan krijg jij van mij een auto het maakt niet uit elke of hoe duur die is...

en denk een uur later ofzow rende we over de dijk heen en we vonde alles echt leuk om te doen en natuurlijk heeeeeeeeel veel prate de hele nacht door.

SWIM heeft zelfs nog lopen opdrukken op straat op 1 of andere reden...waarom weet SWIM niet meer :eek:

maar het was hem hey nachtje wel....
    alleen de dag erna voelde SWIM zich tegen de middag aan behoorlijk brak...en z'n hoofd zag eruit als die van iemand die al jaren gebruike zo ingevalle als wat...

en SWIM zal je wat vertellen :p wat was dus vorig jaar de dag voor moederdag.. dus SWIM kwam pas 's avonds om 7-8 uur anzette met z'n hoofd en rechtstreeks na boven...

een wijze les voor SWIM...leer eerst over iets en steek niet zomaar iets in je mond :p of neus in dit geval...

dus aanrader voor mensen..drink genoeg... veel AA en sportdrankjes ook vitamine pille voordat je gaat (slapen) kuch kuch.. helpt veel en is beter voor je lichaam... je hebt er ook speciale packs voor bij de basaar vaak

nou hierbij my eerste drugs ervaring :p
    I am tegenwoordig nog wel van de speed af en toe... kleine dosisen.. en natuurlijk pro-blower das NL-power tot op het bot :)

Last edited by a moderator: Apr 5, 2007
  3. =Mobius=

=Mobius= Newbie

Reputation Points:
    59
    Gebruiken om af te slanken en strak te staan bij sport.

Dosis : 2 gram per dag en meer (periodiek)

Onset : 5 minuten na het snuiven (daarna neus spoelen met zoutwater), sporadisch in capsulevorm NOOIT spuiten.

Effecten : verlies van elke impulscontrole, poog soms psychose uit te lokken om de extra kracht van de adrenaline om te zetten naar hyperfocussen om aan te vallen, geen pijn, geen schrik. Verlies van emoties zoals bij psychopaten, wegens hoog IQ enorme creativiteit om te manipuleren en verwarring te stichten om voordeel eruit te halen (dat is mijn waan?).

Wil niet in detail treden maar bij explosieve uitbarsting verdubbeld mijn kracht met factor 7. Dit in combinatie met nandrolon wens ik ook zéér woest het dominant mannetje uit te hangen; libido is enorm; sensaties ook; tendens om sadistisch te worden. ++bij bepaalde sporten

Weet er iemand meer over dat bekend fenomeen in ondermeer crisiscentra waar min. 7 mensen speciaal getraind zijn om iemand onder te houden. Hoe kunnen de hersenen die massale kracht uitlokken, dat begrijp ik niet. Meestal blijft er een blinde vlek over en weet je niet meer wat je gedaan hebt.

Heb géén nadelige effecten na gebruik voel mij normaal en de "boost" is weg.

Speed heeft bij swim géén stimulerende werking in de zin van opgefuckt zijn of babbelziek, niet kunnen slapen...het intensifieert mijn van nature gebrek aan impulsbeheersing en dat is gevaarlijk. Roekeloos op alle gebied.

Swim heeft niet de typische speedkenmerken noch bij intoxicatie noch bij onthouding (geen craving).

Gebruiken als volwassen ADD-patiënt en oppositioneel opstandige gedragsstoornis onder de vorm van rilatine.
    ander forum
    ernstige handicap !!!!

4. Kozzmik1

Kozzmik1 Newbie

Reputation Points:
    27
    SWIM gebruikt speed alleen om een nachtje door te halen
    dosis: een bescheiden snuifje een half uurtje voor vertrek. (bommetjes zijn geen optie, daar raakt SWIM's maag teveel van over de rooie (buikpijn, diarree, geen eetlust)

Daar heeft SWIM in feite genoeg aan tot een uurtje of 5 's morgen, daarna voelt hij zijn benen wel.
    Slapen is er dan echter nog niet bij, dat komt pas na een boswandelingetje, wat jointjes en evt. wat G.

SWIM heeft wel verschil gemerkt in kwaliteit : de ene keer blijft hij wakker maar heel rustig, de andere keer voelt hij zich opgefokt en onrustig.
    Gelukkig heeft SWIM nooit te maken gehad met excessen zoals hierboven beschreven. Als dat ooit eens zou gebeuren is speed meteen history voor SWIM....want aan agressie en teveel testosteron heeft SWIM een broertje dood...

5. =Mobius=

=Mobius= Newbie

Reputation Points:
    59
    Je (M/V?) kan je misschien aan de vraagstelling houden, indien er een vergelijkende studie wordt gevraagd met persoonlijke uitspraken is SWIM er van overtuigd dat dit zeker in het onderwerp zal staan.

Indien men niet weet waarover men spreekt dan dient men wijselijk zijn mond te houden.

Testosteron :

SWIM kan je alleen maar de raad geven om je te "outen" en een carriëre als castraat beginnen. Swim kan zich ongelooflijk opwinden in algemene uitspraken die gebaseerd zijn op stereotiepe denkbeelden en waarbij een "trip-report" dadelijk gelijkgesteld worden met "excessen zoals hierboven beschreven".

Laat I even de bal terugketsen : swim zet zich toch vraagtekens bij jouw beschrijving want doet swim denken aan de "stereotypische" slome apathische beschrijvingen van overmatig misbruik van Cannabis.

Testosteron is een typisch mannelijk hormoon, alhoewel genetisch aanwezig is het duidelijk dat er een degeneratie-effect aan de gang is. 70 % van de mannen gedragen zich op een manier die bedenkelijk is tov vrouwen, 40 % is bi !!! (hier heb ik zelf een studie van een jaar over gemaakt door systematisch advertenties te plaatsen op sommige sites waarop getrouwde of verloofde bi-mannen zich kwamen aanbieden, parkingsex is de ideale plaats om eens met je handycam nummerplaten en gezichten te filmen ...het overige doet mij kokhalzen...).

You zal waarschijnlijk ook niet echt weten is hoe zich te gedragen bij de "paartijd" dit in tegenstelling tot de zgn. "Alfa Males" die de afgunst opwekken als ze hun territorium afbakenen. Immers als een dominant mannetje in hedendaagse termen bvb. een club binnenkomt zal hij vrouwen zonder aarzelen benaderen op een authentieke vrouwvriendelijke manier, niet macho dat zijn de anderen, zij komen binnen met de intentie om indruk te maken op de dominante mannetjes. Zij lokken ook meestal de agressie uit wegens frustratie, immers weten ze door de hedendaagse emancipatie niet meer hoe zich te gedragen, laat staan dat ze nog iets van lichaamstaal kennen. De excessieve frustratie staat bijna in vuurrode letters in you's post te lezen.

Dus voor wat dat betreft is testosteron een belangrijk geslachtshormoon die verantwoordelijk is voor typisch mannelijke kenmerken (baardgroei, zware stem, dominantie, lichaamsbouw, temperament, libido...) maar ook temperament en agressie.

Agressie : You heeft aangaande het begrip agressie dus ook een stereotype tunnelvisie want You zal hier denken aan gewelddadigheden. Swim moet You teleurstellen vermits Swim's agressie beheerst is en INTEGENDEEL swim's agressie heeft tot gevolg dat in elke mogelijke conflictueuze situatie hij zonder geweld kan ingrijpen, het is een agressie die passief is eerder een indicatie is van zelfvertrouwen en bij vrouwen zeer goed in de smaak ligt :crazy Toevallig zoekt soort soort en wij hebben nooit geen problemen en zijn zeker niet agressief, macho of uitdagend MAAR anderen voelen zich steeds geneigd om zich te profileren, zelfs dan gebruikt SWIM geen fysieke agressie, meestal is een opmerking voldoende om de castraten op andere geachten te brengen. Zelfs bij regelrechte fysieke aanvallen van één agressor doet SWIM niets anders dan ontwijken van windstoten !! Is swim nu agressief ??? Wat zou You ervan denken als hij wordt aangevallen samen met zijn vriendin/vrouw en zijn vriendin de kleren van het lijf rukken met 5 maniakken ??? Zou You enig respect kunnen opbrengen voor SWIM als SWIM net in de buurt is en op dat moment WEL aggressief wordt in zulke mate dat hij zelfs zonder amfetamine zijn leven waagt om te beletten dat you's vriendin verkracht wordt.

Kan You agressie nu ook eens anders bekijken, hier is het iets spiritueels waarbij SWIM zich door bepaalde sporten kan afreageren op een gepaste manier en bovendien op spiritueel niveau zichzelf kan dissociëren (nee, ik heb geen psychose en ik gebruik geen psychedelica!!).

Combineer dit dan nog eens met een volledige zelfcontrole en zelfbeheersing van je eigen lichaam (cfr. Tantra) dan moeten de Eunuchen niet klagen als de Dominante Mannetjes terug datgene geven aan een vrouw wat ze nodig heeft maar als dame is het niet gepast dat zij daarover spreekt, echte mannen dienen te weten dat er gevoelens aan te pas komen en een waardig respect voor zij die zich blootgeeft. Een agressief dominant mannetje toont zijn respect en zelfcontrole door iets verder te denken dan een lachwekkende penetratie van 10 minuten met vervolgens een narcolepsie-aanval wegens een gebrek aan testosteron.

De essentie van de vraag was een trip-report, SWIM's report was to-the-point gelieve niet alles uit zijn context te trekken, SWIM heeft een staat beschreven waarbij SWIM niet meer weet wat I am en heeft dan last van "acting-out" gedrag. Swiy's report hoort niet thuis onder speed en zeker niet over de beschrijving ervan. SWIM weet wat hij doet maar anderen raad ik af om de stoffen te combineren zoals Swim doet tenzij je een Kamikazepiloot bent.

Hopelijk heeft You begrepen wat agressie en testosteron kan betekenen in bepaalde godsdiensten of levenshoudingen. De onpersoonlijke verwijzing (zoals hierboven) naar SWIM's excessieve toestanden zijn voor hem een extreme vorm van negatie van zijn levensbeschouwing. zelf heeft swim een prachtig boek liggen over argumentatieleer en netetiquette bij gevoelige onderwerpen welnu lees eerst eens aandachtig wat iemand post en denk, denk, denk en stel jezelf de waarom-vraag. Vervolgens bestaat er géén absolute waarheid dus indien men wil verwijzen naar iemands gedrag is het wijselijk om de termen, die vanzelfsprekend zijn, eens langs een andere kant te bekijken of in een andere cultuur of gewoon echt de betekenis van een woord eens opzoeken en zijn synoniemen. Denk er dan ook in welke context je post naar de persoon in kwestie. Dit antwoord is zorgvuldig afgewogen, zelfs zo zorgvuldig dat swim al op voorhand weet dat "men" bepaalde passages zou kunnen aanhalen om een confrontatie te beginnen, bespaar je de moeite want ik lees het zelfs niet meer en doe ook niet meer de moeite om me te verantwoorden.

Klasseer mijn recht van antwoord maar bij de na-effecten van amfetamine-gebruik.

6. KL_Thomie

KL_Thomie Silver Member

Reputation Points:
    68
    Hoi,

gisteravond heeft swim nog eens flink doorgesnoven,met z'n drietjes uitstapje naar gent toevallig.We hadden zo'n 4 gram ofzo en na een uurtje(begonnen om ongeveer ruw geschat 2u30-3uur) was het allemaal op op één kleine lijn per man na.Nu nog steeds wakker als de pest hoewel swim dernet in slaap zat te vallen.Kijkers staan nog steeds wijd(hoewel swim z'n laatste kleintje pas om 9u30 vandaag heeft opgesnoven)en ogen ook.Swim voelt zich nu pokkedepressief maarja das gwn speed...De overbekende "afkick" zoals ze da hier in de streek noemen.Wel flink zitten doorslaan op klein fuifje en daar gebleven tot 8uur ofzo.Nu zit Swim er aardig bescheten bij,is ubertam maar toch niet moe.Swim gaat de pep proberen een stukkie af te zweren want die uberleuke uitbrander vind swim soms echt te erg.Zware hartkloppingen enz. nu ook last van.Is wel te gekke speed maar z'n uitbrander is te zwaar vind swim

Grtz aan de spetsers

Last edited by a moderator: Sep 9, 2017
  7. awaken

awaken Newbie

Reputation Points:
    5
    28 y/o from belgium
    Swim werkt 's nachts als machinist , hij rookte al 5 jaar cannabis en had ook al xtc en coke geprobeerd . meestal rookte Swim een joint voor hij aan zijn nachtshift begon , maar door het feit dat het nachtwerk was en in combinatie met weed was swim meestal altijd vermoeid , een collega van swim kende iemand die speed maakte en meestal ook wel zelf veel gebruikte in het weekend , I had eerst een afkeer van speed door mensen in zijn vriendenkring erop te zien , maar door de overtuiging van de collega om wakker van te blijven en heel de nacht fit te zijn , heeft swim het toch maar eens geprobeerd .De eerste ervaring met speed was een euforie gevoel van xtc , maar niet zo vaag ( echt helder ) en zo een groots gevoel alsof je 20 koffies hebt gedronken , dit beviel swim wel... in het begin een paar keer gedaan als hij echt vermoeid was en ommeduur ook af en toe beginnen gebruiken in het weekend met vrienden ,alles was ok geen afkick of niets wel lang en helder kunnen wakkerblijven maar zeker geen moeite om ook te slapen , Swim smoorde op dit moment ook nog altijd weed en had al een paar keer lijntje coke gesnoven nooit in cominatie met speed . op een nacht is swim wat gestressed op zijn werk en begint te veel na te denken over vanalles en wordt een beetje paniekerig , en wordt opgenomen bij het spoed opgenomen met een ' Paniekaanval' swim vond dit heel bizar en had het nooit eerder voorgehad en vond het heeel beangstigend , precies of hij dood aan het gaan was , hij had hartkloppingen en paniek dat hij dood aan het gaan was , erna kreeg Swim dit bijna bij alles wat hij deed , als hij tabak rookte , als hij cannabis rookte , en soms ook gewoon zonder iets te doen ineens een paniekaanval krijgen terwijl je op je kamer zit en dan heeft swim kalmeringspillen gehad (Temesta expidet )tegen de paniekaanvallen , hierdoor voelde swim hem veel beter en gerustgesteld , hij had er in totaal maar 1 of 2 ingenomen omdat hem verteld was dat ook die pillen verslavend kunnen werken , nu is het probleem dat swim geen cannabis kan roken of hij krijgt zo een paniekaanval... wat eerder nooit gebeurde en Swim heeft ongeveer 5 jaar weed gesmoord , swim vindt dit heel erg omdat cannabis hem rustig maakte en hem meer liet genieten van zijn weekend , ( ontstressen ) nu is swim bang om cannabis / xtc / coke / speed nogmaals te proberen door die paniekaanvallen en nu drinkt Swim alleen maar alcohol wat hem totaal niet bevalt en nooit echt iets voor hem is geweest maar swim heeft toch de drang om af en toe in een roes te zitten ... kan iemand Swim raad geven dat hij geen paniekaanvallen meer zou krijgen door cannabis ?. want swim rookt heel graag weed

8. Axivm23

Axivm23 Newbie

Reputation Points:
    5
    from The Netherlands
    vanavond kwam er een kennis van mij langs met hele witte natte substantie. die hij redelijk wat had bemachtigd. omdat het spul zo anders was dan andere keren bij dezelfde bron wou hij mijn mening ook eens weten. hij gebruikt vrij veel en zei dat hij er weinig van merkte.

ik heb voor de grap 2g gepakt, en laten drogen. dat drogen duurde uiteiindelijk 1,5 uur, dus ik ga ervan uit dat er erg veel water bijzat. na het drogen was er nog 1g over. de reactie in je neus was behoorlijk heftig, kort maar erg krachtig. na een wasbeurtje bleef er van die 1g iets van 800mg over. dat was ook binnen 3 minuten droog. aceton werd ietsjes geel bij het verdampen.

wat overbleef van de eerste 2g om te testen was dus 800mg mooi droog wit poeder. het brand eigenlijk bijna niet in de neus.

het hele drogen en wassen en hanteren van het spul is redelijk anders dan ik gewend ben van de lichtgele pasta die ik meestal voor mijn neus krijg.

ik heb nou ondertussen 2 uur geleden rond de 100mg van ons eindproduct op, en voel me een stuk relaxter dan gewoonlijk. het effect is redelijk sterk en lijkt een soort mix tussen pep en mdma.

iemand anders weleens zoiets tegengekomen?