Speed+Opium

Discussion in 'Speed' started by beachball1, Apr 11, 2004.

1. beachball1

beachball1 Newbie

Reputation Points:
    0
    Heeft iemand deze combinatie wel es geprobeerd? Hoe beviel het?

2. aagje

aagje Newbie

Reputation Points:
    0
    Heel lang geleden,

waarschijnlijk alleen maar zonde van de opium

3. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Hoe was het effect?

4. aagje

aagje Newbie

Reputation Points:
    0
    Wat ik me nog herinner (het was ruim 20 jaar geleden) was dat ik op bed lag en continu een soort rol kranten voorbij zag komen. In allerlei onbekende talen, met plaatjes maar vooral heel veel tekst. Ik wist zeker dat ikde teksten zou kunnen begrijpen als ik die rol maar stil kon zetten, maar dat lukte dus maar niet. Het leek een klein beetje op trippen. Ik vond het leuk maar werd er ook rusteloos van.

Het was de eerste en laatste keer dat ik opium nam. Daarvoor had ik wel een aantal keren een opiaat als pijnstiller geslikttegen langdurige en hevige kiespijn. (fortral). Ik kon mijn ogen niet meer openhouden en zag de raarste dingen. De eerste keer zat ik in de tram en begreep maar niet waarom de bestuurder niets zei toen die drie bejaarde dames hun filtersigaretjes rookten. Langs de Oudezijds Voorburgwal stroomde een brede rivier met aan de overkant grote kastelen. Ik schrok er ook flink van eerst, ik had dit effect totaal niet verwacht. De volgende dagen heb ik er nog een paar genomen, ik zag Donald Duck voorbij komen, een soort tekenfilm spinnetje dat naar me zwaaide, dat soort dingen. (Ik had die pillen door mijn huisarts voorgeschreven gekregen, lang niet iedereen heeft dit bijverschijnsel, ik was ookuitgeput na ruim een week hevige kiespijn)

Datzelfde effect verwachtte ik dus ook van de opium, vandaar dat ik er spijt van haddat ik het toen met speed genomen had.

5. hatiora

hatiora Newbie

Reputation Points:
    0
    De combinatie speed + opium heb ik nooit gehad. Wel een andere min of meer vergelijkbare combinatie van twee ephedra super caps en twee dosissen codeïne. Beide waren toen nog legaal, inmiddels niet meer. Codeïne is een pijnstiller met dezelfde effecten als morfine, maar het is wel iets milder. Het veroorzaakt euforische tintellingen en geeft een ontspannen gevoel van welbehagen. Ephedra is een stimulerend middel dat ook euforisch werkt. De combinatie Ephedra + codeïne is 'chillen'.