Stilnoct(zolpidem)

Discussion in 'Diverse drugs' started by psyko_tripper, Aug 2, 2004.

1. psyko_tripper

psyko_tripper Newbie

Reputation Points:
    0
    Heeft er iemand hier al eens geëxperimenteerd met zolpidem?

Zolpidem aka ambien aka stillnox is een slaapmiddel dat op voorschrift te verkrijgen valt. Ik heb het al eens geprobeerd en had wel cev's (beelden met je ogen dicht) maar nog nooit oev's (beelden met je ogen open). Ik heb al diverse trip reports gelezen van mensen die er hevig van gaan hallucineren.

De trip kun je een beetje vergelijken met het gebruik van datura/dramamine enkel dan dat de duur korter is en de bodyload minimaal.

Het middel is ook niet al te goeiekoop plus alleen verkrijgbaar op voorschrift. Dit beperkt me dus in mn verdere experimenten.

Trip reports van harte welkom :)

Groeten

2. hatiora

hatiora Newbie

Reputation Points:
    0
    Het patent van het middel zolpidem is reeds vervallen. Daardoor mag de chemische stof worden nagemaakt door andere firma's. Deze 'namaak'geneesmiddelen (ook wel generische geneesmiddelen genoemd)zijn veel goedkoper dan het oorspronkelijke product stillnoct en niet veel slechter qua kwaliteit.

Zolpidem werkt kort en krachtig en is bijgevolg erg verslavend ivgl met de benzodiazepines. Heb al meegemaakt dat ikin mijn droom zat(met de ogen dicht), terwijl ik toch nog realistische omgevingsgeluiden kon waarnemen en er zelfs op konreageren. Wanneer ik er op reageerde werd ik wel wakker en verviel mijn 'droomwereld'. Met zolpidem kan je dus zowel aan het dromen zijn terwijl je ook nog eens besef hebt van de realistische wereld. Dubbel gevoel dus.

3. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    zolpidem is een van de meest voorkomende slaapmiddellen die word voorgeschreven door je huisarts als je problemen hebt met je slaap maar toch zo gevaarlijk voor een overdosering van het middel .blackout

4. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    ik heb zolpidem als herhaal recept .... vreet er regelmatig wel eens 3 of 4 op of ik snuif ze op, wat best lekker is maar niet krachtig btw... niet doen dus als je puur voor de werking gaat ...

maar hoeveel moet je ervan opvreten voordat je gaat spacen ?
    van 1 of 2 wordt je iig al erg raar ... vooral met drank erbij
    persoonlijk merk ik amper t verschil tussen 1 pil of 2,3 of 4 ....

dit gevoel ken ik .... heb ik trouwens ook regelmatig zonder dat ik zolpidem heb gehad..... of zou ik dit er juist aan over hebben gehouden?

5. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    hallo contact ....

aarde hier zoekt contact met psyko_tripper .....

Houston we got a problem .....

gaan we nog een keer replyen of niet ?
    maak anders geen topic als je m toch nooit checkt of in replied ..

1. 3/5,
      lach niemand uit
      Jun 6, 2006
  6. mrPartypictures

mrPartypictures Gold Member

Reputation Points:
    87
    from The Netherlands
    Het topic is 2 JAAR OUD hoor, en is dus niet een echt actief topic...

Ik zou gewoon maar ff geduld hebben als ik jou was en niet zo snel al commentaar gaan leveren...

Stuur hem anders gewoon een PM als je snel antwoord wil hebben!

7. p4r4n01d

p4r4n01d Newbie

Reputation Points:
    4
    Oh lol ik zie t :D

Jezus mopsie anders ga je ff 2 jaar oude topics bumpen ....

Sorry psyko_tripper :smoking:

8. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Re: zolpidem

SWIM vindt Zolpidem een ideaal middel om hem in slaap te krijgen na het gebruik van speed.
    Hij neemt 2 tabletten sublinguaal(onder je tong), en is binnen 10 minuten knock out, waarna hij een hele nacht goed slaapt.
    De pillen zijn overige wel ontzettend smerig, ze laten een bittere metaal smaak achter die je niet zomaar weg kan spoelen, maarja.
    Zolpidem heeft als voordeel boven benzodiazepines dat ze minder tolerantie opbouwen, en minder fysiek verslavend zijn.

Last edited: Jan 4, 2007
  9. walend

walend Newbie

Reputation Points:
    0
    35 y/o from belgium
    Re: zolpidem

Swim's vrindin gebruikt zo ook omdat ze zeer onregelmatige uren heeft met haar werk, maar als ze 1 neemt is ze binnen het kwartier in een slaap, of als ze eertegen vecht gebeuren er allerlei zaken waar ze achteraf geen weet van heeft, ijlen en hallucinaties inclusief, lijkt mij idd wel erg straf