super cap Xtreme

Discussion in 'Smartdrugs' started by sterckxke, Sep 29, 2004.

1. sterckxke

sterckxke Newbie

Reputation Points:
    0
    ik heb dit net gekocht in de smartshop.
    heeft hier iemand ervaringen mee?

2. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Zwak product, met bijwerkingen als buikpijn. Ik heb er gister net een nieuwe versie van gezien, met hele andere ingredienten. Ik weet niet wat die doet. De producent zal er zelf wel achter zijn gekomen dat het huidige product zwaar bout is.

[​IMG]Edited by: Alfa

3. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    ik moet zowieso niks hebben van die herbal xtc shit, heb ze wel geprobeerd maar word er ziek van....... dan toch maar de echte snoepjes[​IMG]

4. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Mwah...een ephedra op z'n tijd vind ik niet erg [​IMG] Vind ephedra de ideale speed vervanger. Nu zie ik steeds vaker van die supercaps enzo maar dan zonder ephedra...kan iemand mij vertellen wat daarvan de werking is? Is dat het zo'n beetje hetzelfde als ephedra supercap maar dan zonder hartklachten?

5. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Ik ken ook genoeg hele goeie herbal drugs. Je moet net even weten wat goed is. De werking van super caps xtreme is gebaseert op NADH en jaborandi. Beidden zijn stimulerend. Jaborandi is link spul, dus je moet zeker niet teveel super cap xtreme nemen. Bionix zijn veel leukere stimulanten[​IMG] En als je echt goed uit je plaat wil gaan dan moet jeexplosion eens proberen. Ook uit de smartshop. Ik zweer je dat heb je nog niet meegemaakt.[​IMG]Ik zal binnenkort mijn ervaring met dat spul posten. Jezus, wat ging ik hard!

6. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Klinkt errug interessant [​IMG] Als je die ervaring dan toch gaat posten verteld dan ook gelijk effe de dosering erbij als je wil.....(ook als je niet wilt [​IMG] )

7. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    Ivm ephedra, het is heel gerelateerd aan ephedrine.
    En ephedrine is de directe grondstof om speed van te maken, vandaar dat het effect zo is.

8. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Heeft iemand ervaring met super cap xtreme?

9. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Nou ik zal je vertellen.. ik had een zakje van 6 capsules gehaald want we hadden de capsules nodig om te vullen met MDMA [​IMG]
    Anyway, vandaag heb ik het poeder wat erin zat van ong. 2 capsules ingenomen(ja moet er toch vanaf he) en het beviel best aardig..
    In het begin voel je je vrolijk en je voelt wat energie stroomjes door je lichaam vloeien.. het is nu 3 uur geleden en ik voel me best aardig. Een soort van mellow gevoel.. je weet wel als XTC is uitgewerkt kan je je heel rustig van binnen voelen en toch nog actief, dat gemengd met een warm gevoel..zoiets voel ik nu. Leuk voor thuis maar ik zou er niet mee gaan stappen ofz. Ik vind het meer een overdag-drug, achja je voelt het in ieder geval wel. Gewoon 2 nemen en 20 min w8en weeee[​IMG]

10. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Oh en ja, het was die nieuwe versie.. geen last van buikpijn ofz. vind het wel aangenaam.