Taakstraffen voor drugsklanten Dominator

Discussion in 'Nieuws over drugs' started by Alfa, Oct 17, 2005.

1. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Taakstraffen voor drugsklanten Dominator

ALMELO/ENSCHEDE - Zeven overtreders van de Opiumwet worden deze middag bij de politierechter verwacht. Bij het dance-event Dominator (30 juli jongstleden) zijn ze betrapt. Slechts twee overtreders komen opdagen. Zij krijgen een taakstraf opgelegd.

De overtreders, allen twintigers, zijn afkomstig uit Hilversum, Rijnsburg, Groningen, Amersfoort, Velp, Middelburg en Landgraaf. ‘Wat heb je liever, een taakstraf of tralies?’, vraagt Mr. P. Derks aan een twintigjarige knaap uit Rijnsburg. Hij is, mede door de snuffelkwaliteiten van de drugshond, op de bewuste zaterdag betrapt met negen xtc-tabletten en 12,4 gram speed. De Rijnsburger zegt het spul in Almere gekocht te hebben, in opdracht van vrienden. De ‘zondaar’ wil niets meer van drugs weten. En zegt met de ‘foute vrienden’ gebroken te hebben. Zijn gedrag zou te maken hebben met privé-omstandigheden. Het boterde niet meer tussen hem en zijn vriendin, die in verwachting was. En zijn vriendin zou, zo vertelde hij op emotionele toon, tegen zijn zin, abortus hebben gepleegd. Hij hoort een taakstraf van honderd uur, waarvan veertig uur voorwaardelijk, tegen zich eisen. Een meisje uit Middelburg, die 44 xtc-pillen bij zich had, moet ook zestig uur voor de maatschappij werken. De bij verstek veroordeelden kregen geldboetes, variërend van 600 tot 1000 euro, opgelegd.

2. Megasnelleneddy

Megasnelleneddy Newbie

Reputation Points:
    0
    :eek: In dat geval zou ik ook gewoon gaan natuurlijk
    Alleen heb ik op Dominator geen drugshonden gezien :confused: of was ik ze soms te slim af...:crazy