teveel xtc?

Discussion in 'XTC' started by Dr. Shadow, Nov 9, 2004.

1. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    Hallo, ik pak al een tijdje elk weekend xtc en een paar weken geleden was ik naar een feest gegaan en daar een stuk of 8 pillen gegeten en ik had helemaal niet het gevoel dat ik strak stond meer een vage hoofdpijn en wazig gevoel ijn mn hoofd. Maar de week erna weer 2tjes gepakt en precies hetzelfde. toen het weekend daarna niks gepakt en nu is alles weer normaal.. hoe zou dat gekomen hebben? zal het wat teveel van het goeie geweest zijn ofzo?

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Af en toe effe een rustpauze van een paar weekjes inlassen he, net of je immuum voor xtc word. Als je af en toe eens een paar weken stopt dan kan je lichaam beetje bij komen en krijg je weer strakkere effecten als je dan weer eens wat slikt.

3. anjin

anjin Newbie

Reputation Points:
    240
    from cote_divoire
    Pfff 8 pillen [​IMG]

Can you read "Brain damage.."

Wanneer je elk weekend aan de snoepjes zit treed er erg snel gewenning op. Je hersenen worder minder gevoelig ervoor. Bovendien krijgt je lichaam niet meer de kans om de stoffen (serotonine) die je opgebruikt tijdens een E tripje meer aan te vullen. Je zal dan steeds grotere dosissen gaan nemen voor steeds minder effect.
    Helaas geld dat mindere effect niet voor de schade die je aan je hersenen toebrengt. En je loopt ook nog eens flink de kans om dadelijk depressief te worden.

4. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    het inzien dat je een rust moet inlassen is soms moeilijk maar zeker aan te raden voor je met andere problemen zit...

5. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ben vanwege een zwangerschap gestopt overal mee, paar maanden na de bevalling pas weer een piletje genomen, intussen kreeg ik echt heel wat meer energie (tot dat ene pilletje die ik weer innam) en ik kreeg dat heftige gevoel weer terug net als mijn allereerste pilletje, en was opeens veel minder xtc nodig om hard te gaan. Maar dan was het voor mij wel een lange rustpauze he, maar zeker de moeite waard [​IMG]

6. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    kan ik best geloven, na een veel te lange periode gebruiken was twee weken rust al genoeg om te bewijzen dat de werking dan weer veel beter is, dus maar verdergaan met die pauze nu ik het moeilijke moment toch voorbij ben [​IMG]

7. Dr. Shadow

Dr. Shadow Newbie

Reputation Points:
    10
    32 y/o
    Dan ga ik ook maar effe pauzeren, problemen ofzo heb ik verder niet duz [​IMG]

8. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    zoveel te beter dat je geen problemen hebt, wnr de werking weer beter is wsl helemaal geen problemen meer [​IMG]