Vertel eens is een grappig verhaal van een van je trips..

Discussion in 'Diverse drugs' started by toyking, Jun 9, 2005.

1. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    eens is een grappig verhaal van een van je trips..

Er worden hier wel veel serieuze vragen gesteld enzo, wel logisch ook.

Maar leek mij wel leuk om zo'n topic te starten, om eff te laggen. Ik heb zelf wel echt gezellige avonden gehad enzo, maar heb nog niet echt onwijze vage dingen meegemaakt. Daarvoor heb ik ook nog niet genoeg gebruikt denk, maar dat moet nog komen.. eerst eff een beetjeuitproberen(gebruik nog niet zolang, en al helemaal niet veel.)

Maar vertel...[​IMG]Edited by: toyking

2. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Ik heb met DMT een keer meegemaakt dat ik op een vlot zat midden op de zee eindeloos dobberen (15min) zweven over de golven en toen werd alles in 1 keer donker en voelde ik een warme gloed en voelde bubbels en zat ik in een enorme fila met zembaden en verschillende bubbelbaden en tientallen bloedmooien vrouwen.Dat was zo'n warm bubbelend gevoel [​IMG]
    dat ik er echt van baalde dat het na ongeveer 1uur uitwerkte en weer (wakker) in mijn kamer terug kwam.Heb ook geslapen en het is zeker een droom,maar door die dmt was het zo'n sterke overwelmende ervaring dat ik het niet snel zal vergeten.

Met DXM heb ik echt tussen de hemel aarde en hel gezweefd.Heel sterk het gevoel dat je geest helemaal los van je lichaam is heel moeilijk uit te leggen.Ben een keer erg geschokken omdat ik ineens dacht dat ik niet meer ademhaalde en in een soort van droom aan het duiken was alleen dan zonder zuurstofflessen en me heel snel en soepel kon verplaatsen en ook niet het gevoel had dat ik moest zwemmen ofzo(geen lichaam).
    Ook dat ik al een tijd zat te denken om wat drinken te pakken 2 trappen af maar totaal geen zin had en echt me lichaam heb verlaten en naar beneden ben gegaan wat uit de ijskast gepakt en weer naar bovengelopen en toen schoot ik in 1keer (wakker) en was zo realistisch dat ik echt die fles aan het zoeken was.Vaak heel moeilijk na te vertellen.Maar ik heb altijd een duister soms bijna naargeestige stemming en veel met het leven en de dood bezig,maar nooit als naar ervaren wel leerzaam. Ga ik weer veel te lang door he
    [​IMG] Edited by: noky

3. Josh

Josh Newbie

Reputation Points:
    5
    Eenkeer in een paddo trip een platenhoes op me kop gezet omdat het zo mooi was[​IMG]net of je in een ruimte kijk die elke seconde 1000m² groeit! super!

een paar weken erna met 2vrienden en een vriendin getript, zij was nuchter en wij zaten met ze drieen met zo'n hoes op onze kop[​IMG]

Verder reis ik met salvia wel eens op een vliegentapijt, ik ga meestal eerst na het dorp waar ik geboren ben en daarna naar india heerlijk is dat!

4. Kozzmik1

Kozzmik1 Newbie

Reputation Points:
    27
    Een van de leukste ervaringen was met een tripje LSD.

Zat met een vriend bij hem thuis en voelde me op een gegeven moment als een kleuter van een jaar of vier. Zat op de bank en besloot naar de andere kant van de kamer te gaan om daar op een poef te gaan liggen. Ik klom van de bank af alsof het echt een enorme bank was, kroop op mijn knieen naar de poef en klom er op als een klein kind, waarna ik mezelf helemaal in foetushouding oprolde en zo even bleef liggen [​IMG]

5. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    Ik had een keer van pillen wel een grappige trip op een feest, ik zag overal dezelfde mensen in die zaal. Maar ze hadden wel hun eigen eigen schappen maar hun gezichten waren hetzelfde. Vrouwen en mannen, ik zag dus de hele tijd hetzelfde gezicht maar ene keer met lang haar andere met baard, ene keer vrouw dan man, was wel grappig. Het duurde alleen niet zo lang. een uurtje ofzo.[​IMG]

6. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    haha [​IMG]

7. openminded

openminded Newbie

Reputation Points:
    0
    Mmm gebruik eigenlijk nooit tripmiddelen, maar van cocaïne ben ik al een paar keer gaan flippen; een keer toen ik helemaal in paniek naar het ziekenhuis werd gebracht na een beetje erg veel gesnoven te hebben, riep ik aldoor tegen de dokters: "Jij bent geen echte dokter! Jij bent een ingehuurde geheim agent!" De dokters waren er allesbehalve blij mee en ik was helemaal in paniek, maar achteraf is dat natuurlijk best grappig...

8. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Heb wel meegemaakt met Salvia 10x Extract dat ik in een achtbaan zat. Lag op de bank en had net 30 sec een grote hijs vastgehouden, toen ik hem uitblies vloog ik en mijn karretje naar beneden. Ik probeerde mijn voeten binnen de bank te houden anders zou ik uit het karretje kunnen vliegen omdat ik zo hard ging.. het was net echt!! Je kon deG krachten zelfs voelen was echt super en dat alles duurde maar 1 a 5 minuten en het leken wel 5 gratis rondjes in de 8baan woohoo!! Salvia rox!