vraagje over explosion..

Discussion in 'Research Chemicals' started by toyking, Jul 20, 2005.

1. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    Ik heb in het andere topic gelezen dat er geen bijwerkingen zijn van explosion, alleen de standaard dingen die je met pillen ook heb maar dan relaxter..

Maare als je geslapen heb voel je je weer fris, maar hoe zie je eruit?? Heb je nog steeds grote doppen en of kaak spanning?? Ik wil wel proberen maar ik kan niet met een stressende bek of grote pupillen bij mn ouders aankomen s ochtends..

weet iemand het misschien?

2. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,288
    117 y/o from The Netherlands
    Gezond zal het iig niet zijn. Hoewel ik bijna geen nawerkingen ervaar, zijn er mensen die dat wel ervaren. Ik kan er na goed uitgeslapen te hebben en goed gegeten(+megadosismultivitamines) te hebben weer fris tegenaan. Ik gebruik dan ook geen andere drug / alcohol tijdens explosion gebruik. (is trouwens al weer ff geleden) Zelf voel ik helemaal geen neiging om het na gebruik snel weer te gebruiken, maar er zijn ook mensen die die neiging wel hebben. Hangt van je persoonlijkheid af. Maar als je direct na een nacht feesten naar je ouders moet, zou ik dit niet aanraden. Het zal wel minder te zien zijn dan als je xtc hebt gebruikt, maar zeker niet onzichtbaar.

3. Kittytjuh

Kittytjuh Newbie

Reputation Points:
    2
    Bij mij werk het de ene keer anders dan de andere keer. Soms heb ik bij een "buisje" wel kaak spaning de andere keer niet. Ligt ook aan wat en hoeveel je heb gegeten.... of je goed uitgerust ben... ed. Zoals Alfa al zegt...het is inderdaad zeker niet onzichtbaar!

4. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    mijn ouders hadden liever dat ik korekt was als ze het zagen aan men ogen en dat ik het eerlijk tegen durfde zeggen wat ik genomen had ze maakten dan geen ruzie ze zeiden we begrijpen je maar ja...