Waarschuwing: Blauwe 'Bolts' en Roze 'Jax' pillen.

Discussion in 'XTC' started by Alfa, Jan 31, 2006.

1. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Helaas kunnen we meer nep pillen verwachten. Dit maal blauwe 'bolts' en roze 'Jax'. Deze bevatten geen MDMA of andere XTC achtige stof, maar piperazines. Voornamelijk BZP. Het effect is dus anders. Piperazines geven meer bijwerkingen(misselijkheid en hoofdpijn) dan MDMA. Meer informatie over BZP/piperazines kan gevonden worden in het engelse Research chemicals -> piperazines forum en in het Nederlandse forum.
    Ik zou in ieder geval goed kwaad worden als iemand mij een piperazine tablet aanbied onder het voorwendsel dat het XTC.

Attached Files:

2. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    swim heeft gezien dat er noch 2 andere varianten op de markt zijn maar weet niet of de namen ervan hier gepost mogen worden het zijn ook pillen zoals deze hier boven

3. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Als we het hebben over pillen die als XTC aangeboden worden, dan kan dat. Als je het hebt over een smartshop product met piperazines erin, dan kan dat in het smartshop forum besproken worden, zonder de aanbieders te noemen.

4. mopsie

mopsie Gold Member

Reputation Points:
    260
    from Brazil
    swim zegt dat het smilys kleur geel zijn en kleur rood de devils /het is edentiek het zelfde het is van het zelfde zoals jij die bolts en jaxen bespreek

5. mrPartypictures

mrPartypictures Gold Member

Reputation Points:
    87
    from The Netherlands
    Pseudo XTC

Er zijn diverse pillen die als legale XTC worden verkocht:

JAX (rood) : l - Phenylalanine 40 mg, b Group vitamins, nutmeg base, Vitamin C, Calcium, Magnesium, L-Tyrosine 20mg, Piperazine Blend 225 mg per pill.

MOVE (blauw) & GROOVE (rood) zijn softer dan de JAX & BOLTS

SMILEYS (geel) : 100 mg BZP 25 mg TFMPP
    DEVILS (rood) : 120 mg BZP 60 mg TFMPP

6. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Dit topic gaat over pillen die als illegale XTC worden verkocht op de zwarte markt, niet over (online) shops die alternatieven aanbieden.

7. mrPartypictures

mrPartypictures Gold Member

Reputation Points:
    87
    from The Netherlands
    Ik heb niets over (online) shops gezegt hoor...

Dit topic begin je met Waarschuwing: Blauwe 'Bolts' en Roze 'Jax' pillen en vandaar dat ik die 4 andere ook heb genoemd als waarschuwing dat er nog meerdere nep-XTC varianten in omloop zijn, en daar gaat dit topic dus wel over.

Het zijn trouwens ook helemaal geen "illegale" pillen, maar zijn gewoon legaal te koop, alleen worden ze in clubs wel als XTC verkocht maar dan word je wel genept.

Denk dus dat je in dit topic beter kan spreken over nep-XTC ipv illegale XTC aangezien alle echte XTC altijd al illegaal is...

8. Soko

Soko Silver Member

Reputation Points:
    51
    33 y/o from congo_democratic
    bzp is opzich wel leuk, ik vind het minder euforisch, maar je wordt er wel goed vaag van haha. En de koppijn is goed weg te werken met ibuprofen, en je kan ze ook combineren met ephedra.

Verder moet je er heel goed opletten dat je niet uit droogt. Dus veel erbij drinken!

9. Soko

Soko Silver Member

Reputation Points:
    51
    er zijn er nog meer:

Blue FX
    Ingredients:
    Benzylpiperazine, TFMP piperazine, vitamin B1, B2, B3, B5, B12, biotin, vitamin C and taurine.

10. toyking

toyking Newbie

Reputation Points:
    2
    33 y/o
    van bleu fx ga je gewoon gezond op een party..

11. Soko

Soko Silver Member

Reputation Points:
    51
    maar er zit geen mdma in, daarvoor is dit topic, en niet iedereen vindt die piperazines goed, vooral als je mdma zou verwachten ;)

12. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Ik vraag me af wat meer geld/moeite kost; Deze bzp's via het net bestellen, voor een forse prijs. Of even in je omgeving rondkijken om een vuiliszak xtc te bemachtigen waarbij de stuks prijs meestal vele malen lager uitvalt. Waarom zoveel moeite doen om iemand iets anders te geven dan XTC?
    Hoe kom je er eigenlijk bij dat we hiervoor moeten oppassen? Ik kan me haast niet voorstellen dat deze dingen aan mij worden verkocht door een pillenboer.

13. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Helemaal met je eens..