Waarschuwing, witte mitsubishi's met MCCP

Discussion in 'XTC' started by alfhaantjes, Apr 24, 2006.

1. alfhaantjes

alfhaantjes Newbie

Reputation Points:
    2
    Ik wil iedereen die xtc slikt waarschuwen dat er in witte ronde mitsubishi's op de markt zijn die rattengif bevatten. Helaas werd SWIM net te laat gewaarschuwd gisteren en had net een halve genomen. Na een half uur begon de ellende en 12 uur later nog niet afgelopen gelukkig viel SWIM eindelijk in slaap. SWIM gaat de pil zelf ook testen om te weten wat er echt in zit, maar SWIM en vrienden werd verteld rattengif en veel mensen zijn er ziek van geworden. Moet er niet aan denken als SWIM een hele had genomen.

Les geleerd neem nooit een pil waarvan je geen testresultaten van heb. Dat kan zijn natuurlijk laten testen bij een test kliniek of dat er mensen om je heen er ervaring mee hebben.

Dat zulke mensen bestaan die mogen van mij meteen opgesloten worden.

wees gewaarschuwd

Edit: strychnine is pas een keer sporen van in een pil aangetroffen, en in zulke hoeveelheden dat ze geen enkel toxisch effect zouden hebben bij inname, de enigste reden dat ze aangetroffen werden bij het testen van pillen die er sporen van bevatte, was dat de apparatuur waarmee de pillen getest werden (GC-MS), zo nauwkeurig en precies zijn, dat ze zelfs miniscule sporen van een stof terug kunnen vinden. Het feit dat er strychine in pillen zit is een mythe, en niet gebaseerd op feiten.

Last edited by a moderator: Apr 11, 2008
    1. 3/5,
      bedankt!
      Apr 28, 2006
  2. Boyv

Boyv Silver Member

Reputation Points:
    18
    Als er rattengif (strychnine) in zat, dan zat jij hier waarschijnlijk niet meer. Bovendien zit er al nooit rattengif in pillen en heeft dat er nooit met opzet in gezeten. Het is volgens mij een enkele keer voorgekomen door een foutje van de producenten.

Ik denk dat de pil bij jou gewoon verkeerd is gevallen, of het bevat een van de 'nieuwe' so-called vervangers van MDMA; zoals mCCP (methyl-chlorophenylpiperazine)

3. alfhaantjes

alfhaantjes Newbie

Reputation Points:
    2
    SWIM weet alleen degene van wie de pillen hebben gekocht SWIM en vrienden meteen waarschuwde om ze niet te nemen. Later vertelde hij dat er dus rattengif in zat. Zodra SWIM ze zelf getest heeft laat hij het wel weten. Er hebben 25 mensen gemeld dat ze allemaal ziek zijn geworden van deze pil en dat iedereen ze weg moest doen.
    Er zit in ieder geval niet veel soeps in die pil als iedereen er behoorlijk ziek van is geworden en een pil normaal na 3 uur afgelopen is. Bij SWIM duurde het 12 uur en SIWM was behoorlijk van de kaart.

Keep u informed zodra SWIM test resultaten terug heeft

4. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Ik zou de testresultaten graag zien.

5. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    PMA begint maar na twee uur (?) te werken, juist? Dus kunnen we dat al uitsluiten als hij zegt dat het na een halfuur al begon?

6. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Klopt, maar we weten pas wat nadat de testresultaten er zijn. Kan alles zijn. MCCP ligt het meest voor de hand.

7. alfhaantjes

alfhaantjes Newbie

Reputation Points:
    2
    SWIM heeft de pil net weggebracht, volgende week donderdag de uitslag. Ze denken dat het MCCP is. Veel mensen met klachten op deze pil. Gelukkig als het geen rattengif is. Zodra SWIM de testresultaten heeft zet SWIM het op de site.

8. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Zeker, gezien de lange werking, grote kans dat het mccp is. Maar die gast vertelt jou dat er rattengif in zit, en jij koopt het van hem? Als iemand mij zoiets verkoopt en dat (later) vertelt heeft ie wel een probleem.

9. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Dat zou ik toch wel zien als poging tot doodslag/moord. Word ik over het algemeen niet zo vriendelijk van.

10. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Lijkt me sterk dat er rattengif doorheen zit.Het is een fabeltje dat er waspoeder en rattengif door pillen heen zit, verzonnen door de (Amerikaanse)anti-drugslobby.Er zijn veel goedkopere dingen om die pillen mee te maken, ze gaan er echt geen rattengif of waspoeder doorheen doen voor de winst.

11. alfhaantjes

alfhaantjes Newbie

Reputation Points:
    2
    Hij heeft SWIM enzo meteen gewaarschuwd dat ze deze pillen niet moesten nemen maar helaas te laat. Alle pillen heeft hij terug genomen, hij wist het dus ook niet. SWIM weet zelf niet waarom hij dat heeft gezegd. I was te ziek die dag om er met hem over te hebben maar zal het zeker uitzoeken hoe het nu zit.
    Raar verhaal eigenlijk. :confused: Hopelijk krijgt SWIM nog opheldering.

12. Remone79

Remone79 Newbie

Reputation Points:
    10
    from bahrain
    Had je er alcohol bij gedronken?

13. alfhaantjes

alfhaantjes Newbie

Reputation Points:
    2
    Nee, geen alcohol, drinkt SWIM eigenlijk nooit als SWIM een pilletje slikt.

Het zijn 100% mccp pillen. Testuitslag van het lab.

14. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Hm en wat doet MCCP nou precies met je?

15. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Dit topic gaat over mCCP: CPP, een nieuwe drug, mogelijk gevaarlijk
    Deze pillen komen hoogstwaarschijnlijk uit Nieuw Zeeland. Een van de grote distributeurs van smartdrugs daar, bied o.a. pillen met mCCP aan. Dit met allerlei bekende XTC logo's, zoals onder andere mitsibitsi's. Vandaar ook het waarschuwings topic of Jax en Bolts in dit forum. Deze distributeur heeft wereldwijd heel veel headshops aangeschreven om z'n zooi aan te bieden. Het is spotgoedkoop, dus dealers kunnen er helaas flinke winsten op maken. Dat de klant er ziek van word maakt voor deze mensen niet uit.

Ik verwacht dat er nog heeeel veel van die rotzooi aan komt. Oppassen dus.

16. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    Ik vind het smerig dat er xtc logo's opstaan. Die met die spikkels waren tenminste nog herkenbaar.

17. germain

germain Newbie

Reputation Points:
    0
    from The Netherlands
    Hey iedereen, I am hier pas sinds vandaag. I am toevallig in nieuw zeeland, al bijna een jaar, en ja hoor ze noemen die pillen hier partypills. Reteduur en je krijgt er een ontzettende hang-over van, SWIM heeft gehoord dat ze dat gebruiken in de VS om mensen van de xtc af te krijgen omdat je je zo kut voelt de dag erna, SWIM heeft ze nog niet uitgeprobeerd en is SWIM ook niet van plan haha

groetjes

18. Kevin

Kevin Newbie

Reputation Points:
    2
    from The Netherlands
    Ik ken ook mensen die ziek van deze dingen zijn geweest. De werking is veel langer en heftiger dan normaal en ze zijn heel goedkoop.

19. delta9man

delta9man Newbie

Reputation Points:
    0
    37 y/o
    war kan ik de testen laten.
    smekt niet woe mdma, darum zeker is zeker?!

sorry mij duits is beter dan mij hollands...

Last edited by a moderator: Aug 6, 2006
  20. Alfa

Reputation Points:
    14,178