wat heb ik gerookt?

Discussion in 'Diverse drugs' started by weeze, Oct 31, 2004.

1. weeze

weeze Newbie

Reputation Points:
    0
    Gisteren op een privé feesje vroeg iemand me, ga je mee ff een jointje roken? Helaas ben ik hierop ingegeaan. Het was een blunt, maar ik ben er vrij zeker van dat er iets anders inzat dan gewoon maar canabis. Ik heb er maar 2 trekjes van genomen, het was helemaal geen zware rook, het proefde ook helemaal niet naar wiet, een raar smaakje. Het leek erg licht, je merkte haast niet dat je het inhaleerde.

Een minuut erna(als alle rook al ff uit mijn longen was) kreeg ik een extreme hoestbui (en iedereen die ervan gerookt had kreeg dit), het hoesten kwam pas een tijdje na het roken en was nogal extreem. Mijn longenvoelen erwat pijn van aan.

Vanaf dan werd het gewoon geschift, ik stond stijf van de troep, bibberen, paranoia, hallucinaties en extreem rare zintuiglijke waarnemingen, stuiptrekkingen en spastische neigingen, extreem drooge mond, en bij het drinken van water een smaak van bloed in m'n keel. In het begin extreem hoge hartslag, m'n hart heeft nog nooit zo snel gebonkt, ik dacht dat ik een hartaanval zou gaan krijgen. Op de badkamer zach ik mezelf beven in de spiegel. Nog nooit had ik iemand zo hard zien beven. Ik heb nog superlang in de zetel gelegen daar, canal+ stond op, maar ik had de indruk dat ik constant hetzelfde zag op tv, alsof ik in een tijdslus zat en altijd maar opnieuw en opnieuw hetzelfde moment beleefde

De andere die hiervan gerokt heeft heeft constant met zijn hoofd boven de wc gehangen de eerste 2 uur. Ik moest echter niet overgeven.

Dit is zo blijven doorgaan tot een uur of9 smorgens (we hadden het spul gerookt omstreeks 3u30. Nu (19u) voel ik me er nog steeds superdwaas door, mijn reactievermogen is nog altijd veel lager dan normaal.

Diegene waarmee ik dit heb gerookt heeft zelf geen idee wat er in die blunt zat.

Hebben jullie soms enig idee wat dit kan zijn en of ik eventueel nog gevaar loop?

Dank bij voorbaat

2. sterckxke

sterckxke Newbie

Reputation Points:
    0
    Misschien was die blunt gedipt in vloeibare PCP?
    Ik gok maar want ik heb nog nooit PCP gedaan,maar soms word er wat PCP op wiet gedaan.

3. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Zou je dat uitgedrukte peukie nog weer kunnen vinden denk je? Misschien kun je daar nog iets mee achterhalen.
    Als ik jou was zou ik diegene die jou dit aanbood opzoeken en uitzoeken wat dit nou voor spul was.

4. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    Ik wist niet dat PCP zelfs te krijgen was in onze streken.

5. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
  6. ropstah

ropstah Silver Member

Reputation Points:
    3
    wel vaag dat ie geen idee heeft wat erin zat.. [​IMG]

kan die gast het niet vragen aan degene waar hij hem weer van heeft..? Hij moet toch ergens gedraaid zijn..

7. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,178
    117 y/o from The Netherlands
    Smaakte het een beetje zurig of synthetisch? Werd je bleek?

8. weeze

weeze Newbie

Reputation Points:
    0
    nee, ik ben er niet bleek van geworden, maar ik begon er wel heftig van te beven en m'n hart ging megasnel.

Het smaakte niet echt synthetisch, eerder natuurlijk, plantaardig, maar het smaakte niet naar wiet. Ik dacht al aan Salvia, maar heb gelezen dat je dat niet in een blunt kan rollen omdat de salvia dan niet genoeg verhit wordt ofzo.

Het raarste van de zaak is toch wel dat je de rook kon inhaleren alsof het superlicht was, rustig weer kon uitblazen, precies niks aan de hand.En paseen minuut nadat ik de blunt al had doorgegeven begon de verschrikkelijke hoest.

9. smartbee

smartbee Gold Member

Reputation Points:
    2
    58 y/o from The Netherlands
    Lijkt erg op PCP (Angeldust), Kan ook Wet zijn (Tabak met Formaldehyde (formaline/balsemingsvloeistof) op moment erg populair in America, de effecten doen ook erg denken aan Daturablad (doornappel).

10. weeze

weeze Newbie

Reputation Points:
    0
    PCP ?Ik woon in België, ik wist niet dat dat goedje hier te krijgen was, ik zou totaal niet weten waar ik dat hier moet gaan halen

11. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    PCP (Angeldust)

PCP is een tranquilizer en verdovingsmiddel voor dieren. Het is in pilvorm op de markt als diermadicijn, maar werd in de jaren zestig populair als "angeldust", een drug voor mensen. Dit is een mengsel van marihuana en PCP, dat gerookt wordt.

De werking begint langzaam en duurt ongeveer vijf uur. Hoewel PCP eigenlijk geen entheogeen middel is, heeft het een licht psychedelisch effect, dat iets weg heeft van space-cake. PCP is niet goed voor de gezondheid. Als je er veel van gebruikt, krijg je acute paranoia en samen met alcohol is het ronduit riskant. De stof is betrekkelijk gemakkelijk te maken. Soms komt het middel voor als nep-mescaline.

12. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    <DIV>Volgens mij zitten jullie er allemaal naast. Niet zo heel gek want PCP word over het algemeen gezien als een afrader. Weeze beschrijft een vervelende ervaring en daar past dan een vervelende drugs bij. Maar als je het stukje goed leest past zijn ervaring niet bij de effecten van PCP. </DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Ik denk dat je iets gerookt hebt waar DTM in zat,eensamenstelling van tweeplantjes (Ayahuasca)bevat deze stof, maar eris ook eensyntehtische vartiant.De vieze witte rook die je beschijft, het hoesten, versnelde hartslag, extreem droge keel, zeer hevige hallucinatiesen tripeffectenen het trillen en bevenzijn allemaalgevolgen van DTM gebruik. Vooral het trillen en beven is wel echttyperend voor DTM, ik ken geen drugs waarbij dat ook gebeurd. Overigens zou DTM een mooie vredige trip moeten geven maar het blijft trippen. Zeker als je er niet op berekent bent kan het stevig en vervelend aankomen. </DIV>
    <DIV>Het enige rare is dat je zo lang bezig bent geweest. DTM staat er juist om bekend dat het zo snel weer over is, een complete trip in een uurtje tijd. Jij hebt het over uren... Dat kan ik dus niet helemaal plaatsen maar voor de rest past het precies. </DIV>
    <DIV></DIV>
    <DIV>Misschien kan je iets meer vertellen over wat voor dingen je precies gezien hebt en hoe de trip verliep...</DIV>

13. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Waar Rory-KE het over heeft is DMT ( -dimethyltryptamine) en geen DTM... Lijkt me sterk dat je dit gerookt hebt. Ayahuasca word gedronken of gegeten(gekauwt gesnoven, whatever). Verder kun je synthetische dmt roken(verdampen dacht ik) en je kunt Yopo (Anadenanthera colubrina) zaadjes roken. Uit ervaring weet ik dat het roken van de yopo nogal smerig is... dit moet je zeker opgevallen zijn. Syntethische dmt is niet aan te komen.

Salvia is idd alleen effectief bij een hoge temperatuur van zo'n straalaansteker en werkt alleen in een pijp... De effecten van Salvia duren ongeveer een half uur(na ong 7 minuten bouwt het af) Pcp lijkt me al helemaal vergezocht..

Wat jij had... lijkt een beetje op wat ik heb als ik terugkom van vakantie en na paar weken ineens weer een stoot thc krijg. Een blund rookt altijd heel licht(beetje als menthol sigaret) en het kenmerk van een goede joint is natuurlijk dat je goed gaat hoesten... Een kriebel diep in je keel die een tijdje blijft hangen...

Als je het mij vraagt heb je gewoon een goeie joint gerookt..

14. Rory_KE

Rory_KE Newbie

Reputation Points:
    12
    BMT ja, [​IMG]. Opzich duikt de synthetische dmt wel eens ergens op hoor af en toe. Ik ben er zelf al een tydje naar opzoek maar heb het niet kunnen vinden nog maar wel verschillenden mensen gesproken die ervaring hadden...

15. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    Als mijn lsa extractie goed gelukt is ga ik dit ook maar proberener zelf uit te halen... Weet ik precies wat ik heb... zonder scheiss

16. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    wazige sjit vriend....... (wil wel een haal van die blund)[​IMG]

17. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    DMT zit in vlasgras wat gewoon in Nederland groeit. Acacia is een goede bron van DMT. Dit kan je bestellen op het net. Een extratie hiervan is eenvoudig. Malen mengen met een oplosmiddel, welke totaal vervliegt, filteren en de vloeistof laten verdampen. Dit kan je roken. Let op! Bij het niet volledig verdampen van het oplosmiddel is het aansteken van het extract heel onverstandig. Je krijgt dan meteen een nieuwe look. Niet doen dus. DMT is oraal enkel actief als het genomen word met een mao remmer. Vandaar dat er twee planten gebruikt worden in ayahuasca. Vaak is dit harmala zaden als mao remmer en de liaan psychotria viridis als DMT houdende plant.

18. Gijs_b

Gijs_b Silver Member

Reputation Points:
    0
    welk oplosmiddel heb je het over alfa? Ik heb nog nooit een extractie gezien van DMT zo simpel. Source?

19. Plark

Plark Newbie

Reputation Points:
    0

Hehe...een zogenaamde hotflash[​IMG]Edited by: Alfa

20. Alfa

Reputation Points:
    14,178
    Deze extractie zorgt niet voor een zuiver dmt extract, maar voor een grof extract. Daarom is de extractie zo simpel.