welk Psychoactieve kruiden en mescaline cactus

Discussion in 'Kruiden & cactus' started by dutch-marshal, Jan 9, 2007.

1. dutch-marshal

dutch-marshal Palladium Member

Reputation Points:
    497
    30 y/o from afghanistan
    welk eco-psychoactief middel zoude jullie me willen aanraden?

ik heb salvia 5X een paar keer gedaan :) erg vet! alles 2d zien denken over raare dingen :p

en paddo's ook 1 keer maar (dosis voor 2 personen op ) en voelde me alleen 24-36 uur lang raar stoned...

ik zou graag willen weten welke/waarom en een of het legaal te verkrijgen is in nederland (Noord brabant)

ik ben beniewd!!!!:smoking:

(trouwens vanavond salvia doen:D)

2. chAos

chAos Silver Member

Reputation Points:
    205
    33 y/o from belgium
    Salvia, mushrooms, LSA houdende zaden en mescaline-cactus zijn de intressantste legaal te verkrijgen hallucinogenen in nederland en zijn te krijgen in elke smartshop. Vroeger werden er in sommige smartshops ook DMT houdende planten verkocht, maar ik weet niet of dit nog het geval is.

Swim heeft enkel de salvia en mushrooms geprobeerd. De LSA-houdende zaden zijn naar het schijnt heel zwaar voor de maag en minder intens als een LSD trip. De mescaline cactussen vindt swim te duur, misschien koopt hij er binnenkort wel een kleine cactus en laat hij die enkele jaren groeien. Een mescaline-trip duurt ook enorm lang.

Swim raad u gewoon paddo's aan. Normaal duurt een paddo-trip 4 tot 6 uur en voelt heel verschillend met stoned zijn :), een paddotrip wordt voor swim gekenmerkt door, intense open en closed eye visuals. Een stroom van gedachten die op swim afkomt, en soms een beetje confusion of paranoia. Kwa soorten paddo's:
    Mexicaanse: de lichtste paddo's. Meestal geven deze mooie visuals en weinig confusion.
    Columbiaanse: zijn sterker dan mexicaanse en geven normaal intensere visuals, en nog steeds niet zoveel confusion.
    Equadoriaanse: Vergelijkbaar met columbiaanse.
    Hawaiaanse: De zwaarste soort die swim ooit genomen heeft :). Heel veel confusion, I was totaal van de wereld. Het gaf wel minder visuele effecten als columbiaanse.
    mcKennai: Effecten zitten tussen die van columbiaanse en hawaiaanse.
    edit: Ik heb ergens op het forum gelezen dat die niet meer verkocht zouden worden, maar SWIM heeft het gevraagd in zijn vertrouwde smartshop en zij hadden daar niets van gehoord en verkochten die nog gewoon.

Al deze paddo's worden in de smartshop van SWIM worden verkocht per 30 gram, behalve de hawaiaanse per 15 gram. Dit zijn dubbele dosissen, maar vele trippers eten zo'n bakje wel in een keer op. Normaal gezien begint iemand met een half bakje mexicaanse, sommige mensen hebben daar veel effect van, sommige maar een licht effect.

Last edited: Jan 9, 2007
  3. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    30 y/o from afghanistan
    ja volgens de persoon van wie ik ze heb gekocht zou dat ook niet moeten kunnen :p maar tog voelde ik hetzo...( ik heb wel geblowd vlak na inname van paddo's...)

maar bedankt voor de info zal er zeker nog is overna denken!

iemand anders nog goeie tips??

4. chAos

chAos Silver Member

Reputation Points:
    205
    33 y/o from belgium
    Btw, het is niet omdat je vorige keer je zo voelde dat je volgende keer geen 'normaal' tripgevoel zou hebben. Elke trip is verschillend :) soms is het meer visueel, soms meer nadenken. Als SWIM zich relaxed voelt en een goeie muziek opzet dan zijn er gegarandeerd mooie closed eye visuals :), als swim zich niet op zijn gemak voelt dan zijn er meestal ook geen visuals. De trip hangt ook veel af va wie er bij is. Swim vind het niet comfortabel om te trippen tussen veel mensen, dan voelt hij zich niet zo goed op zijn gemak en is zijn trip meestal niet geweldig. (raar genoeg tript hij wel graag op feestjes, maar dag zal hij je zeker afraden omdat het enorm intens is)

Alcohol drinken aan het einde van de trip kan de trip enorm verlengen, mss heb je dat gedaan vorige keer?

meh, happy tripping

5. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    30 y/o from afghanistan
    thx chAos! ga van het weekend denk ik ' Columbiaanse" paddo's proberen :D
    ik ga gewoon bij me thuis zitten (ouders uit huis) met een paar vrienden en dan zie ik het wel, ben benieuwd!

6. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    30 y/o from afghanistan
    ik zit net trouwens ook te lezen over truffels?
    ik zoek dus en trip waarbij wel visuele dingen aanwezig zijn maar dat ik wel weet wie ik ben waar ik ben ect...
    want bij salvia verlies ik dat vermogen soms.. en dat vind ik alles behalve fijn!

thx voor de info tot nu toe trouwens!

7. chAos

chAos Silver Member

Reputation Points:
    205
    33 y/o from belgium
    Truffels heeft swim nog nooit geprobeerd. Truffels geven naar het schijnt maar een lichte trip, en maken u heel actief (xtc alike). Ze zijn daarom beter geschikt voor op feestjes als gewone paddo's.

Volgens swim moet je al heel zwaar overdrijven in dosis voor je niet meer weet wie je bent of waar van paddestoelen.

8. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    Naar my mening zijn truffels toch wel vrij het zelfde als anders psilocybe paddestoelen, zoals mexicaanse en hawaiiaanse.
    De visuelen en mentale effecten zijn gewoon het zelfde, als moet SWIM wel zeggen dat hij van de philosophers stones ook echt heel erg filosofisch werd, en een paar uur in zich zelf gekeerd over de wereld en van alles en nog wat aan het filosoferen en nadenken was :)

9. dutch-marshal

Reputation Points:
    497
    30 y/o from afghanistan
    dan blijf ik tog bij de "Columbiaanse" paddo's ben beniewd :D

Last edited by a moderator: Sep 9, 2017