Welke coffeeshop vind je het beste?

Discussion in 'Wiet & Hash' started by Alfa, Oct 5, 2004.

1. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Waarom vindt je die coffeeshop goed? Gaat het om het interieur of de sfeer van de coffeeshop of is het de kwaliteit wiet die de coffeeshop verkoopt?

2. P4nic

P4nic Gold Member

Reputation Points:
    1
    Miami(Terneuzen) mooi modern interieur met flatscreen TV's.

Hunter's Bar (Amsterdam) omwille van de superkwaliteitssoorten die ze er verkopen.

3. P!MPJU!C3

P!MPJU!C3 Newbie

Reputation Points:
    17
    maakt muh in principe nix uit. Ik heb nog nooit in een coffeeshop geblowed ik gah duh stad in, vrienden opzoeken of naar huis en daar chillen. Maar als je Utrecht inrijd zeg maar dan heb je een aantal Marokaanse coffeeshops waar juh duh beste soorten super pollum kunt halen. Daar haal ik muh shizzel vandaan.

4. FrankenChrist

FrankenChrist Iridium Member

Reputation Points:
    567
    from belgium
    WTF is dat nu, die "nieuwe spelling" met juh muh huh?

Die heb ik op een ander forum ook al gezien.Edited by: FrankenChrist

5. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Ik heb zelf de voorkeur voor de birdy in haarlem.
    Goeie sfeer en hele goeie weed.
    En voor heel veel verschillende soorten is de frans hals
    (ook in haarlem) een hele goeie shop.
    Maar zit eigelijk bijna nooit in de coffeeshop.
    Heb nu een kas in me kamer + een heel mooi interieur met 6 planten onder een 400 watt natrium hogedruk lamp
    waar ik elke 11 weken zo'n 150 gr vanaf haal.
    groete noky

6. pounder

pounder Newbie

Reputation Points:
    3
    snooker in eindhoven op plek een, ralxed interieur mooi aangekleed en super stuf

7. Joaspah

Joaspah Newbie

Reputation Points:
    10
    Sarasani in utrecht...

is dat nou de oudste coffeeshop van nederland/utrecht of niet?

er zijn nogal mee shops die dat beweren volgens mij...

8. mr pronstar

mr pronstar Newbie

Reputation Points:
    0
    Sarasani is relaxed, als geheel. mn hasj haal ik echter bij shabab (ook in utrecht), hun zachte polm is heel goed spul, overigens ben ik bij no name (ook utrecht, vlakbij sarasani) al enkele keren genaaid met wiet die ik eerst moest laten drogen, maar die na drogen wel goede kwaliteit is, de hasj die ik van hun geprobeerd heb zuig, de spaar aktie is wel grappig, bij elk zakje van 12,50 euro zit een stickertje, heb je er 10 op een spaarkaart en lever je die in dan krijg je 12,50 euro gratis.

9. Vaiz

Vaiz Newbie

Reputation Points:
    0
    In Den Haag ga ik meestal naar de waterman (5 gram dynamite voor 23
    euro), of de sticky fingers (5 gram northern light voor 21 euro). En
    voor de gezelligheid naar de ceylonica :)

10. Peyote

Peyote Gold Member

Reputation Points:
    29
    from The Netherlands
    Pink in Eindhoven - zeer relaxed en veel en goede weed/hasj soorten..

Grasscompany Tilburg - Je kunt hier gewoon eten heeeeeeeeel relax! :D Niet zo veel weed/hasj..

11. weedfreak

weedfreak Silver Member

Reputation Points:
    25
    from The Netherlands
    Qua gezelligheid of mooi interieur ken ik er niet zoveel. Als je goede hasj wilt roken is Plein 48 in Zutphen een aanrader. In Amsterdam vind ik de hasj van de Bluebird wel erg goed, alleen krijg je soms weinig (lijkt in ieder geval zo). Als je VEEL goede wiet of hash wilt hebben (geen topkwaliteit ofzo) is Speak Easy in Amsterdam een fijne shop.

Over het algemeen vind ik de kwaliteit van hasj belangrijker dan hoe de shop er uit ziet. Ik blijf zelden daar zitten. Toch is de sfeer wel belangrijk, als die echt a-relaxed is dan kom je toch niet gauw een keer terug.

12. Peyote

Peyote Gold Member

Reputation Points:
    29
    from The Netherlands
    Zoals in Helmond - Willy's Place - [​IMG]blijf daar nooit langer dan 50 sec..[​IMG]

13. big-lester

big-lester Gold Member

Reputation Points:
    274
    from The Netherlands
    In Haarlem de willie wortel en het theehuis
    De wortel omdat ze daar een goed assortiment hebben en ook drie coffeeshops bezitten. De kwaliteit is uitstekend en de prijzen zijn op het eerste gezicht wel wat duurder dan normaal maar het is een of andere magise wiet die ze daar verkopen, het word altijd veeeel meer als het eenmaal gebrokkeld is (je pakt een klein brokje en denkt dat het genoeg is voor een klein jointje en dan heb je het eenmaal gebrokkeld en dan is het genoeg voor een goeie dikke jonku). De wortel(s) bezitten ook Ice hasjes van rond de 20€ p gram, Als je echt goed naar de klote wilt is dat DE hasj die je zoekt. Ze wegen ook af bij de wortel zodat je niet moeillijk hoeft te doen met alleen 6jes en 12jes. Ook kan je gratis gebruik maken van Bongs en oa De Vulcano Vaporizor.

Het theehuis heeft de beste kwaliteit wiet en hasj in Haarlem, Alle wietjes en hasjes zijn bio. De shop zelf is erg klein maar heeft wel een assortiement van meer dan 40 soorten marihuana. De shop heeft een goeie sfeer met alleen maar relaxede stoners en potheads. het theehuis staat hier het meest bekend om zijn hasj de rare namen van de producten. Namen zoals "hans op klompen" of "taliban export" zijn daar niet vreemd.
    Dus als je goeie wiet of hasj wilt en toevallig geen zin hebt in die drukte van A'dam dan moet je naar haarlem komen (maar 20 min van a'dam) de willie wortel is recht naast het CS en ietsjes verderop zit het theehuis al (en dan kom je waarschijnlijk ook langs mijn huis)

Over reclame gesproke

14. Ruud

Ruud Gold Member

Reputation Points:
    400
    35 y/o from The Netherlands
    Ik geef de voorkeur aan Far Out in Dedemsvaart omdat deze een zeer goede kwaliteit levert en erg veel keus heeft in zowel hash als wiet.

15. Freak_

Freak_ Titanium Member

Reputation Points:
    116
    from Germany
    SWIM vindt het Huzur in Venlo goed nuur wegen de prijs.

16. 2-Tone

2-Tone Newbie

Reputation Points:
    0
    'T Klavertje in amersfoort. Leuke tent, goede wiet en een vette site! Geeft de sfeer die er heerst goed weer! dit is echt een aanrader. :)

17. honolulu

honolulu Newbie

Reputation Points:
    0
    X-tra (Tilburg) vooral voor de sfeer en het interieur
    Kosbor (Maastricht) gezellig als het niet te druk is, wel te duur voor wat het is in mijn ogen...
    Miami (Bergen Op Zoom) Vr de weed en het gemak :p

18. Psych0naut

Psych0naut Platinum Member

Reputation Points:
    2,229
    from The Netherlands
    La Canna in Amsterdam, goede skunk en lekkere grote shop(3 verdiepingen!) waar je met veel mensen kunt zitten, en gezellig wat drinken.

19. dutch-marshal

dutch-marshal Palladium Member

Reputation Points:
    497
    31 y/o from afghanistan
    the grass company in tilburg! erg aan te raden :)
    (leuk) je krijgt je wiet ook in kleine plastic bakjes met een wiet logo erop (kwailteit wiet is super!)

De Miami in terneuze is ook cool ^^ (mhh "bubblegum" wiet..)
    of natuurlijk in je eigen achtertuin zoals op een dag als vandaag :laugh: HEERLIJK!

Last edited: Sep 24, 2007
  20. honolulu

honolulu Newbie

Reputation Points:
    0
    kan iemand me vertellen of er nog shops zijn in hulst? ik herinner me van jaren geleden dat er hier wel eentje was maar heb deze helaas nietmeer terug gevonden

the grass company is idd een aanrader.. je kan er rustig kijken in een boek en zo je keuze maken. ook is er boven een winkeltje te vinden. vlakbij station (handig voor openbaar vervoer gebruikers)