Welke drugs mee de disco in en hoe?

Discussion in 'Diverse drugs gerelateerde forums' started by xawego, Nov 12, 2004.

1. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Lijkt me wel leuk om van iedereen te weten 'hoe', 'wat' en 'hoeveel' je meesmokkelt naar party's ed.Edited by: xawego

2. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Wat dacht je van poppers? Ook zo lekker slecht. Hoor wel eens fabeltjes dat je met poppers je hersentjes op kunt blazen [​IMG]En toch ken ik poppers-verslavende mensen.

3. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    laatste keer dat ik iets binnensmokkelde op een party was in juli, ik wist dat ik voorbij "lieve" hondjes moest dus 5gr sp, extra verpakking&opsteken (minder leuk [​IMG] ) heb die avond niet net naast de honden moeten lopen maar een meter of twee er vanaf, het vrouwelijke geslacht heeft daar wel voordelen op moet ik zeggen... Ik twijfel er ook aan of ik binnen was geraakt moest ik de honden passeren net zoals de rest

4. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ghb gaat in balonnen mee, kan zo bij je bh/onderbroek in [​IMG] . Stoom thuis pakje sigaretten open, haal heel voorzichtig folie eraf, dan die label waar het prijsje op staat effe los stomen, sigaretten uit het midden eruit halen....op vullen met mijn voorraadje wat mee moet, en dan met beetje lijm alles weer netjes dichtplakken.
    Heb ook wel eens kraamverband (de grotere lappen haha omdat daar meer inpast) van boven los gesneden, vulling er uitgehaald, hele voorraad in het verbandje proppen, met hansablast weer dichtplakken. Bij binnenkomst gelijk als een idioot naar de wc om alles er uit te halen want dat loopt voor geen meter [​IMG]Die lui van de security moesten eens weten wat we dan allemaal wel niet bij ons hebben [​IMG] Edited by: xawego