xtc-pleister

Discussion in 'XTC' started by xawego, Oct 24, 2004.

1. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Een kennis van mij probeert te stoppen met roken en draagt nu nicotinepleisters. Ik heb na zitten denken of er zoiets is met xtc of mdma. Bestaat zoiets al? Lijkt me namelijk niet verkeerd om een xtc-pleister te dragen naar een party ofzo [​IMG]
    Mooi onopvallend zo'n xtc-pleister op je arm of waar dan ook, lijkt me echt handig zoiets [​IMG]

Als zoiets nou nog niet bestaat ... en dit is wel mogelijk ... moet ik dit idee dan bij de rechtbank deponeren? haha (auteursrecht op xtc-pleister haha ze zien je al aankomen [​IMG] )

2. Alfa

Alfa Productive Insomniac Staff Member Administrator

Reputation Points:
    14,298
    117 y/o from The Netherlands
    Nicotinepleisers bevatten een kleine hoeveelheid nicotine en DMSO, een middel wat drugs rechtstreeks door je vlees in je bloedbaan transporteert. DMSO is met praktisch elke drug te combineren. Als iemand zo slim zou zijn om het voor heroineverslaafdenverkrijgbaar te krijgen, dan zou dat een goudmijn zijn eneen eind maken aan aidsbesmettingen met vuile naalden.

3. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Het is dus in principe wel mogelijk om xtc-pleisters te ontwikkelen. Ik ben absoluut geen labrat (helaas niet [​IMG] ) en zou echt niet weten hoe ik zulke pleisters (met xtc of voor afkickende heroineverslaafden of alcoholisten) moet maken.

Ik zie het in de toekomst nog wel gebeuren dat je ipv xtc slikt een xtc-pleister op je arm plakt om leip te worden. Je zou dan aan 1 pleister genoeg moeten hebben voor een hele nacht stappen...tenminste als ik het zelf zou kunnen maken dan zou ik zo'n pleister zo maken dat je er de hele nacht van kunt genieten, en met kleine beetjes in je lichaam opgenomen word.

Zitten hier op dit forum chemische uitvindertjes die dit wel eens gemaakt hebben, of dit van plan zijn om te maken? Ik ben dan erg benieuwd hoe zo'n procedure gaat, en of hier toekomst in zit, en misschien legaal word. Het lijkt me een hele uitdaging om bijvoorbeeld een afkickpleister op de markt te brengen waar veel junks en alcoholisten heel veel baat bij zou hebben, je eigen naam op een succes-pleister die je zelf ontwikkeld hebt die te halen is op recept bij de apotheek, en waar de tijdschriften vol van staan. Voor mij is dit maar een fantasie, maar er zijn vast mensen die zoiets daadwerkelijk op de markt gaan brengen.

4. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Men zou daar een opiumverlof voor aan moeten vragen bij het ministerie van VWS. Daar zijn voorwaarden aan verbonden. Zo'n verlof is wel te krijgen voor heroine verslavingsbehandeling.

5. Icecool

Icecool Silver Member

Reputation Points:
    107
    MDMA.HCl oplossen in water, en verzadigde oplossing maken en dit op een pleister druppelen......

6. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Zo'n pleister is een knap staaltje techniek, niet zomaar een pleister. Bovendien, toediening via een pleister werkt met stoffen die in een kleine dosering gegeven worden, zoals nicotine (minder dan een milligram in een paar uur volgens mij).

MDMA moet genomen worden in doseringen van 100-125 mg!
    Maargoed, stel het kan.
    De vraag is dan of het een even fijn effect geeft als een pil. Oraal wordt MDMA vrij snel opgenomen en doordat het snel in het bloed terecht komt word je snel high. Zo'n pleister zou een heel langzaam opklimmende high geven denk ik en zou zelfs een limiet stellen aan hoe high je wordt. Zelfde met heroine. Pleisters zijn geen uitkomst voor heroine verslaafden, de kick zou niet groot genoeg zijn. Ze gaan niet voor niets spuiten op een bepaald moment, eten snuiven en roken geeft gewoon geen harde kick meer..

Groet,
    thadj

7. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Dan kan DSMO altijd nog op de huid gedruppeld worden. MDMA's dosering direct in de bloedstroom zal heel wat lager liggen.

8. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Denk dat zo'n pleister er ook niet zo extreem hard inklapt als dat bv xtc doet als je't oraal inneemt. Maar stel nou als je voor 1 nachtje stappen 1 zo'n pleister nodig bent...je word dan wel minder leip, maar je hoeft de hele nacht verder geen xtc meer te slikken omdat er genoeg in zo'n pleister zit voor 1 hele nacht. Met xtc gebeurt het maar al te vaak dat je in zo'n situatie komt dat je alleen nog maar kunt zeggen: 'ik snap er niks meer van', kijk...dat gevoel is wel leuk, maar kan soms net te heftig zijn als je op stap bent.

Het verschil voor 1 nachtje op de xtc is dus:
    * 1 pleister: werkt hele nacht maar in kleinere mate
    * 1 XTC pil: werkt heftig maar korter waardoor je snel meerdere pilletjes neemt

Trouwens...van lsd word je ook hartstikke vaag als je die lang tussen je vingers houd...en wat dacht je van megaveel xtc-pillen tellen [​IMG]

9. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Hehe, klopt wat je zegt. Misschien een idee om half pillen te slikken gedurende de avond.. dat deed ik altijd..

XTC is raar spul..

10. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ja ... maar wat is handiger...half pillen slikken gedurende de hele avond of 1 pleister op je arm plakken wat hetzelfde resultaat zou geven? Dan is zo'n pleister toch makkelijker? Dan zit je ook niet te wachten op het moment dat je je pil gaat voelen want die zou je met een pleister steeds moeten voelen...en niet steeds rekening te houden om betrapt te worden want de pleister breng je van te voren aan.

Nu een andere stelling...stel dat jij vader of moeder bent en je kind gaat naar een groot feest, je kind wil xtc gebruiken en jij wilt natuurlijk dat je kind dat veilig aanpakt. Waarvoor zou je dan kiezen? Je kind met een pleister op pad sturen of dat je kind ergens pillen koopt van'n vreemde?

11. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Alfa wat houd een opiumverlof precies in? Wie kunnen er opiumverlof krijgen? Hoe gaat dat in z'n werk?

Heeee...ook geen gek idee...om na een flink feest opiumverlof bij je baas te vragen haha [​IMG]

12. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Ik wil best ingaan op die stelling, maar hij is niet realistisch, als er pleisters zouden zijn met een bekende hoeveelheid zuivere mdma, dan zouden er ook pillen zijn met een bekende hoeveelheid zuivere mdma, en zou je je kind daar net zo goed mee naar de disco kunnen sturen, toch? En ik blijf erbij dat je met een pleister niet het gewenste effect kunt bereiken, met xtc althans, de hoeveelheid stof die in je bloed moet komen is te groot, ook al gaat het over lange tijd. Het wordt sneller afgebroken door de lever dan dat het in je bloed komt.

13. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Het is een leuk idee hoor, daar niet van, maar het kan technisch gewoon niet, wat wel zou kunnen is een tablet met gereguleerde afgifte..

14. Alfa

Reputation Points:
    14,298

Een XTC verband dan? Dan kunnen ze gelijk de film The Mummy 3 opnemen.

15. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Of een gipsarm met een kilo xtc erin [​IMG]

16. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Ook handig voor op reis!

17. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Wat dacht je van een prothese? [​IMG]

18. thadj

thadj Newbie

Reputation Points:
    51
    Ho Ho, nu gaat het gesprek al in de richting van smokkeltechnieken. :)

19. Alfa

Reputation Points:
    14,298
    Een opiumverlof kan een bedrijf aanvragen bij het ministerie van VWS, als dat bedrijf een goede reden heeft om dat aan te vragen. Er zijn een aantal voorwaarden aan, maar die kon ik even niet vinden. De meest gebruikte redenen zijn wetenschappelijk onderzoek, medische marijuana, medische bevoorrading (apotheken) en verslavingszorg. Weet iemand of een coffeeshop een opiumverlof heeft?

20. Xcrement1

Xcrement1 Newbie

Reputation Points:
    25
    from belgium
    Denk dat je dan beter een xtc-retard versie kan produceren, maar hoe dat zou moeten is een andere vraag natuurlijk. En ik denk ook niet echt dat zo'n pleister veel gebruikt zou worden. Je gebruikt nog evengoed mdma, en het is niet zoals nicotine dat mdma je in kleine hoeveelheden de voldoening zal geven die nicotine je wel geeft.Bij mdma gaat het meer om de kick die het je geeft en je gebruikt het dan ook eenmaal niet zo frequent dan nicotine. En als dat wel is kan je best ineens helemaal stoppen.