XTC snoepjes?

Discussion in 'Diverse drugs gerelateerde forums' started by xawego, Nov 11, 2004.

1. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ik las van de week op teletekst dat er ergens in nederland kinderen onwel waren geworden van snoepjes die ze van iemand hadden gekregen. De symptonen leken toch erg veel op die van xtc. Heb hier verder niets over terug gehoord, misschien dat mij iets ontgaan is?

Dit soort dingen ben ik natuurlijk niet blij mee, ik ben vroeger ook opgevoed met de regel nooit snoep van vreemden aan te nemen, maar zoiets gebeurt de laatste jaren toch ook zelden meer dacht ik. Dus voor diegenen die kids hebben...breng je kleintjes maar groot met de regel niets van vreemden aan te nemen. Nu staat sint maarten voor de deur en hoop nou maar dat er geen verkeerde snoepjes worden uitgedeeld [​IMG]

Heeft iemand zoiets wel eens in de buurt meegemaakt?

2. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Nou ik zal je vertellen dat het bij ons laats nog gebeurt is op een school,iemand die snoepjes uitdeelde,het was nieteens sint maarten.
    Dus idd altijd opvoeden met de regel nooit snoep van een vreemde aannemen
    Aanrader:Alleen verpakt snoep opeten maakt al een heel verschil.Maar het is te gek voor worden dat dat gebeurt.

3. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    mijn mening daarover is dat je niet lager kan zijn als je al drugs in snoep gaat doen en aan kleintjes geeft, gewoon verschrikkelijk, snap niet hoe mensen erbij komen om zoiets te doen. je moet serieus gek zijn om zoiets in je hoofd te halen [​IMG]

4. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    HAARLEM - Vijf leerlingen van een Haarlemse VMBO-school zijn vrijdagmorgen onwel geworden en naar een ziekenhuis gebracht nadat ze snoepjes hadden gegeten. De meisjes in de leeftijd van elf tot dertien jaar kregen het snoepgoed op het Houtplein in Haarlem van een onbekende man. Volgens een politiewoordvoerder werden de tieners duizelig, misselijk en kregen ze last van branderige ogen.

5. P!MPJU!C3

P!MPJU!C3 Newbie

Reputation Points:
    17
    het iz niejt waar, zuh hebben het verhaal bed8
    Ze gaven tegenstrydige verklaringen af. Ze wilden waarschynlik gewoon vry voor een Frans woordjuhs toets.

6. noky

noky Silver Member

Reputation Points:
    19
    from The Netherlands
    Ooh had er verder weinig over gelezen.[​IMG]
    Die zullen aardig in de problemen zijn.
    "en ze hadden al een mogelijke verdachte op het oog"
    [​IMG] [​IMG]

7. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Ja noky...dat is dat stukje wat ik op teletekst gelezen had. P!MPJU!C3 zegt dat het niet waar is...laten we aan een kant maar hopen dat het idd niet waar is.

Er staat me iets van bij dat eerder dit jaar ook eens ergens xtc op een schoolplein uitgedeeld was ofzo, volgens mij waren dat toen kids die xtc van 'n oudere broer ofzo aan het uitdelen waren.

Maar goed...als je zoiets bewust doet dan heb je idd een erg zieke geest.
    Edited by: xawego

8. Synthe-heart

Synthe-heart Newbie

Reputation Points:
    0
    31 y/o
    die zullen hun lesje ook wel geleerd zijn</font>

9. xawego

xawego Gold Member

Reputation Points:
    106
    Zo...de kinderen zijn nu volgens mij allemaal aan de deur geweest voor sint maarten...nu zullen de ouderen wel sint maarten gaan lopen voor snoep voor volwassenen [​IMG]

Maar nogmaals, heeft iemand wel eens in de buurt meegemaakt dat er vreemde mensjes beruchte snoepjes aan kinderen hebben gegeven?