Zelf een Tripdrankje maken!

Discussion in 'Kruiden & cactus' started by legalize!, Jun 11, 2006.

1. legalize!

legalize! Titanium Member

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    -HBWS Tripmix-

Ingredienten!

*50 Hawaiian Baby Woodrose Seeds(LSA)
    *2 a 3 gram Passiebloem(MAO-remmer)
    *1 fles drank ong 15% alcohol is voldoende(niet meer want je gebruikt een MAO-remmer), ik gebruik zelf die neppe Passoa

Bereiding!

Was de zaadjes schoon met water totdat de velletjes die er op zitten weg zijn. Dit omdat die schilletjes/velletjes de grootste oorzaak zijn voor misselijkheid. Droog ze daarna af.
    Maal of stamp de zaadjes helemaal fijn, tot er bijna alleen poeder overblijft.

Neem een pan en giet de drank erin. Zet hem op het vuur MET DEKSEL! totdat de drank kookt. Zet het vuur uit en wacht een klein kwartier zodat de drank een beetje kan afkoelen. Giet daarna de drank terug in de fles.

Verkruimel de Passiebloem en doe deze ook in de fles.

Doe de fijn gemalen zaden ook in de fles. Zet hem op een donkere plaats voor min 24 uur. Af en toe goed schudden helpt de moleculen die loslaten bij een bepaalde temperatuur tijdens het afkoelen van de drank verdelen.

Na 24 uur is het mengsel klaar voor gebruik.

Gebruik!

Je neemt een longdrink glas, legt er een zeefje op, en vult je glas met in dit geval Passoa. Zo maar net genoeg dat je er een passoa jui van kan maken(1 deel passoa op 4 delen sinaasappelsap, 1 op 3 voor de eraren tripper).
    HOUDT ER REKENING MEE DAT JE NIET TE VEEL ALCOHOL GEBRUIKT WANT JE GEBRUIKT EEN MAO-REMMER!

Drink de tripmix langzaam op.. in ong een half uur zodat het langzaam in kan werken. Er is kans op misselijkheid maar deze verdwijnt na 60min vanzelf.
    De LSA heeft zijn hoogtepunt berijkt na 2 uur en dat zul je zeker merken. Het gehele effect, hoogtepunt tot eind duurt ong 5 tot 6 uur.

Tripreportje!

Na mijn glas leeg gedronken te hebben ga ik er eens lekker voor zitten. Buiten in de tuin met een paar vrienden, vuurtje erbij gezellig.. 30min later voel ik al dat mijn lichaam iets opgenomen heeft. Een soort van kramp ontstaat in mijn benen, maar niet vervelend ofzo. Na een uurtje word mijn maag wat vervelend maar daar probeer ik niet aan te denken. Zo verdwijnt dan ook de misselijkheid weer vanzelf.
    Als mijn buik het eindelijk heeft opgegeven ga ik maar eens staan.. dat voeld beter..
    Kleuren lijken feller en warmer, je ziet ook al de details aan alles waar je normaal nooit op zou letten. Muziek klinkt echt vreemd maar niet verkeerd.
    2 uur na inname voel ik me heel grappig en ik moet om allerlei stomme dingen lachen. Een beetje brabbelen over allerlei onzin..

Toen riep mijn blaas om hulp en ging ik even naar de wc. Doe de duur open en wat zie ik daar!
    Een wc met een dansende wc bril! Nou ik kan je vertellen, dat wil je niet meemaken als je probeerd te mikken en die wc bril vervormd de hele tijd. Ik was gewoon zo gefocused op die wc bril dat ik bijna niet meer kon pissen.
    Eindelijk mijn boodschap gedaan loop ik door de huiskamer en daar liggen van die witte plavuizen.
    Die golfden heen en weer. Liep er daarom ook overheen alsof ik in mijn broek gezeken had.

Ik ga maar weer zitten. Voel me heel ontspannen en relaxed.
    Het grappige is dat terwijl je ziet wat er gebeurd ben je er wel bewust van dat het niet kan. Maar je ziet het wel!
    Vindt zelf ook dat het ook meer in je hoofd doet dan lichamelijk. Als je bijv aan een auto denkt zie je gelijk een plaatje van een auto in je hoofd, aan een appel een appel, zo gaat dat met alles. Je denkt gewoon in film als je snapt wat ik bedoel.
    Had ook dat als ik naar de seconden wijzer van de klok keek, ging die heel snel. Sloeg soms zefs een paar keer over haha..
    Alles gaat ook heel snel. Zit je tv te kijken. Praat echt iedereen, maakt niet uit welke zender, alsof ze nog maar een paar seconden te leven hebben.. blablabrrrblabrrrr supersonisch.. kon het gewoon niet meer volgen zo snel.

De trip heeft ong 5 uur geduurt toen alles weer normaal werd.

Ik vond het een leuke trip die zeker nog een keer herhaald mag worden. Voor diegene die gaan experimenteren, graag een tripreportje gewenst :D

1. 5/5,
      zeer informatief & duidelijk beschreven.!.
      Jun 26, 2006
    2. 3/5,
      Leuk recept en verslag !
      Jun 15, 2006
  2. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Dit was trouwens de eerste keer dat ik van LSA ging halucineren.
    Het heeft ook wel een klein beetje iets weg van paddo's, maar hier heb je meer controle over. Had de volgende dag ook nergens last van. :D

3. rhodes54

rhodes54 Newbie

Reputation Points:
    0
    Klinkt lekker!
    Ga ik binnenkort eens maken. Enig idee hoe lang je de fles kunt bewaren na die 24 uur?

Waarmee maal jij je zaden? Ik ben van plan binnenkort een maler te kopen en ben me een beetje aan het orienteren.

Thanks!

4. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Geen id hoelang je het goedje kunt bewaren. Heb zelf nog steeds een halve fles staan die ik een half jaartje geleden gemaakt heb.
    Hij is wel iets sterker geworden dan eerst..

Ik heb mijn zaden met een vijzel gemalen en dat werkte prima :)

Ben benieuwd naar je ervaring, laat het ons even weten! Suc6! ;)

5. rhodes54

rhodes54 Newbie

Reputation Points:
    0
    Ik was van de week bij de smartshop en vroeg naar de prijs van de Hawaiian Baby Woodrose Seeds. Ik vertelde hem het verhaal van de tripdrank en hij kon mij alleen maar antwoorden dat hij het een gevaarlijk vond om te doen en het mij het af kon raden.
    Nu vraag ik me af: Ik heb alleen voldoende tripervaringen met paddo's, verder niet. Proberen of niet?
    Ik ben zeker niet bang voor een trip maar zo'n antwoord van een smartshop zet me natuurlijk altijd aan tot denken..
    Daarnaast raadde hij me aan iets anders te gebruiken dan baby woodrose seeds (de naam is me even ontschoten) omdat dat veel minder misselijkheid zou geven. Ik heb zelf dan wel een stalen maag maar de vrienden waarmee ik het doe, veel minder...

What to do? :)

6. legalize!

Reputation Points:
    99
    from The Netherlands
    Hmm, ja ik kan begrijpen dat hij het afraad. Hij weet natuurlijk niet hoe of wat aangezien er alcohol en mao-remmers bij betrokken zijn. Kan alleen zeggen dat mijn vrienden en ik nog geen gevaar hebben ervaren. Kan alleen aanraden dat ALS je het toch wil proberen, gewoon met een kleine dosis te beginnen. Je kan altijd nog opbouwen.

Morning Glory seeds mischien? Zo ja, heb begrepen(van horen zeggen en lezen) dan HBWS minder misselijkheid dan Morning Glory zou veroorzaken. Dit omdat HBWS een hogeren concentratie LSA per zaadje bevat dan MG. Van MG moet je namelijk best veel zaden wegwerken.

Tags: